2024-07-03, 20:36
Medlem
- Som rubriken lyder eller
kommer det aldrig att ske?
Citera
2024-07-03, 20:39
Medlem
akutaccents avatar
Känns verkligen inte omöjligt.
Citera
2024-07-03, 20:42
Medlem
StudiumValors avatar
Har vi några araber idag som kan vara möjliga?
Citera
2024-07-03, 20:42
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvaskaren
Vad gör ni när Sverige får en arab till statsminister?

Jag kommer förmodligen bete mig som en arab, och gå ut och spreja automateld helt random runt ett gatuhörn, som dom gör i länder där de försöker driva igenom guds lagar.
Citera
2024-07-03, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Jag kommer förmodligen bete mig som en arab, och gå ut och spreja automateld helt random runt ett gatuhörn, som dom gör i länder där de försöker driva igenom guds lagar.

Inte för att vara rasistisk
Men som samhället ser ut så kan nog frågan ställas, muslim, arab, invandrare, fritt val..
Då är har Sverige förlorat allt om det skulle ske.
Vad gör man? Om inte tidigare så lämnar man nog landet.
Citera
2024-07-03, 20:47
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoFtEnAvBaJs
Mona (sahlin) Muslim
Är det den typen av araber vi pratar om så stannar jag kvar i Sverige och kämpar.
Finns det inga andra mer sannolika mer skall vi säga riktiga arab-kandidater?
Citera
2024-07-03, 20:52
Medlem
Eponumoss avatar
England har ju en arab som premiärminister i några dager till, Centern har väl en arab som partiledare så omöjligt är det ju knappast.

Men tror inte det är sannolikt och har it e reflekterat över vad jag då skulle göra.
Citera
2024-07-03, 21:00
Medlem
Vi har ju redan flera som är där och nosar. En turk som leder centerpartiet. Hon med pattarna som leder vänsterpartiet är väl någon utländsk.
Citera
2024-07-03, 21:03
Medlem
Smugumins avatar
Skulle helt klart fira då det skulle vara ett steg mot att utplåna rasismen i det svenska samhället.
Citera
2024-07-03, 21:03
Medlem
JustTrollings avatar
Finns inget som tyder på att vi skulle få en arab som statsminister.

Det skulle vara om muslimerna tog över S allt mer och röstade fram en arab som partiledare, och svenskarna sedan röstar S till makten. Men de är ganska osannolikt att det skulle hända.

Är helt osannolikt att ett muslimskt parti skulle bli så stort att det blev största parti. Lika osannolikt att ett parti med en muslim i spetsen som C eller V skulle bli så stort också. Men ingen av dom två är väl egentliga araber.

Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
England har ju en arab som premiärminister i några dager till, Centern har väl en arab som partiledare så omöjligt är det ju knappast.

Men tror inte det är sannolikt och har it e reflekterat över vad jag då skulle göra.
England har verkligen inte en arab som premiärminister.
Citera
2024-07-03, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Vi har ju redan flera som är där och nosar. En turk som leder centerpartiet. Hon med pattarna som leder vänsterpartiet är väl någon utländsk.

Jovisst, men en riktig dåre i vitt huckle och svart skägg som lyckats visat framfötterna i politiken med tydlig svenska hur Sverige ska styras, hoppas man har fel.
Citera
2024-07-03, 21:14
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Haha hellre hon med pattarna. Hanif Bali hade varit bra annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in