Varför skriver media och folk alltid "Jan Emanuel" och aldrig "Jan Emanuel Johansson" eller "Robinson Jan Emanuel" Stör mig enormt på att hans fulla namn aldrig skrivs ut. Som om det handlade om en annan person. Tänk om de bara skulle skriva Ebba, Jimmie, Ulf och Johan. Hela tiden, visst vore det konstigt.
Sjukt att han lyckats få flera hundra miljoner i personlig förmögenhet. Varför chillar han inte bara och lever livet nu när han är 50?
Jag skulle totalpensionera mig från allt om jag typ vann fem miljoner. Det skulle jag kunna leva många hundra år på. Men visst, kanske skulle öka min spendering något till runt 20 k per månad och något roligt projekt ibland så säg att jag skulle kunna leva 100 år på det. Är Jan Emanuel Johansson så mediakåt oc allmät pengakåt att han ändå vill komma in som riksdagsman för sossarna igen? hr han fortf långt hår btw?
Han heter Emanuel i efternamn sedan en tid tillbaka, om jag förstått saken rätt.
Har ni tänkt på att Jan-Babian använder samma trick som Jan Guillou? Båda låter förment "myndiga" med en speciell ton, även Ygeman, Damberg och Magda herself ofogar sig sådär
Har ni tänkt på att Jan-Babian använder samma trick som Jan Guillou? Båda låter förment "myndiga" med en speciell ton, även Ygeman, Damberg och Magda herself ofogar sig sådär
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!