Citat:
Ursprungligen postat av
CC75
Hon har allt rätt att ha sina krav men att sedan klaga över bristen på sådana män... Om jag ska generalisera nu är vi män - som grupp - betydligt mer medvetna om vårt värde och vad som krävs av oss för att kunna ge en kvinna värde. Kvinnor - generellt - har en betydligt lägre förståelse för sitt egna värde och vad vi män värdesätter.
De flesta HVM män, som väninnan söker sig till, vill ha en kvinna som både är intellektuell OCH "fysisk" av sig men många kvinnor tror att det räcker med bara det ena. Hon vill ha en man som ger henne guldkant men vad kan hon ge mannen i utbyte? Bara att hon har barn drar ned hennes värde rejält vad gäller seriös "relation", inte pump&dump.
// CC
Vad kan hon erbjuda? Hon kanske är snygg, glad, k-t och klarar sig själv ekonomiskt. Många män tycker det känns bra med kvinnor som kan stå på egna ben.
Personligen skräms jag och blir rädd för män som är alldeles för självtillräckliga, har allt och kan allt. Har svårt att få känslor då. Man vill ju ändå känna att man tillför något och att han behöver en på något sätt. Ja, och sen fattar jag att jag inte är nån 10-poängare själv.
Här hemma har jag istället en man som är snygg ( jag gillar ju manlig skönhet ). Han är också far tiill mina barn. Men han är inte så rik.
Det kan vara en brist ibland, så jag förstår Anns kompis