Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnySamhall
Är MK-677 verkligen OLAGLIGT!? Jag har nämligen varit på G att beställa det oxå (från fulmenpharma som hävdar dom kör inrikes?). Ibland tar jag hem väldigt ovanliga substanser som kan ligga i tullen ett bra tag medan dom klurar på om det är tillåtet och hur mycket dom kan ta betalt i tullavgift. Även jag försöker så långt det är möjligt dubbelkolla så att man verkligen slipper problem med tulljäveln. BTW. En gång fick jag en liten förpackning kava-tabletter beslagtagen och tillbakaskickad till USA. När jag pratade med postnord så LJÖG snubben i kundservice för mej å sa att återsändningen berodde på att jag "glömt skriva mitt nummer på paketet" (finns ingen jävla regel om det - fattar än idag inte varför han ljög för mej). När jag sen mailade postnord och tullen med paketID så sa dom bara att ämnet var förbjudet för import å skickats tillbaka automatiskt - inga större problem således (fick refund å allt). Kanske har dom dock skärpt reglerna på sistone i och med det där narkotika-samarbetet.
Alltid en massa dryga kommentarer här inne...
kava kava är dock verkningslöst. tror jag provat det i kapsel form utan att komma fram till vad det egentligen gör

misstaget är att du beställde utanför shengen. då kan de plocka nästan allt de vill. kava-kava inom eu tror jag de inte får göra något beslagtag på. ingen klassad vara?
om han beställde mk utanför EU så har dem plockat den. innanför EU helt ok.