2024-07-02, 10:07
Medlem
Skulle vara väldigt intressant att ta del av åtalet, gissar att det är svårt. Men normala svenska snubbar lär sig inte persiska bara sådär och åker runt i gränsområden x flera. Sedan påstår han att han bara åkt dit med vänner för att se sevärdheter. Vart tog dem vännerna vägen sen, varför hör man inget om dem? Varför åker han som diplomat runt i gränsområden i Israel när han om någon vet konsekvenserna av det? Jag som privatperson vet liksom att man inte kan åka mellan Israel och Iran utan att få problem, han har en speciell utbildning inom detta och jobbar som diplomat. Dessutom är han homosexuell och vet hur iranska regeringen hanterar detta. Han är definitivt inte oskyldig till någonting.
Citera
2024-07-02, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mamabunny
Han är definitivt inte oskyldig till någonting.

Våra gubbar är per definition alltid oskyldiga. Deras gubbar är per definition alltid skyldiga.

Vårt oklanderliga rättssystem har på ett oklandelrigt vis fängslat en av deras gubbar fär folkrättsbrott i annat land. Deras auktoritära system ägnar sig åt gisslandiplomati och har fängslat våra oskyldiga gubbar.

Vi ägnar oss åt signalspaning. De spionerar.

Våra statsmedier är fria. Deras medier är regimkontrollerade.
Citera
2024-07-02, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamabunny