• 1
  • 2
2024-07-02, 18:15
Medlem
Privattaxins avatar
Mitt körkort miblri indratget för att nån nn har blåsit i min alkomätare. Jag LOVAR OCH SVÄR att jag har ett alkolås i min bil och jag måste ha mitt körkort och i min bil så har jag ett alkolås som är direkt uppkopplat och jag har inte blåst fel EN ENDA GÅNG men idag får jag vetat att jag blir av med lappen föra tt jag fvått utslag. Det enda jag kan tänka mig är att jag inte bytt munstycke eller att någon blåst i min alkohmätare. Snälla Flashback jag ber er er, fiunns det minsta möjlighet att bestrida det här?
Citera
2024-07-02, 18:16
Medlem
Privattaxins avatar
Jag vet att man ska förvara låset inomhusd och inte ha det utomhus när det är kallt men jag sket i det och det här är tacken
Citera
2024-07-02, 18:19
Medlem
mingtians avatar
Du är ju aspackad nu så troligtvis är det den skyldige. Du får skaffa en cykel med stödhjul!
Citera
2024-07-02, 18:20
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Mitt körkort miblri indratget för att nån nn har blåsit i min alkomätare. Jag LOVAR OCH SVÄR att jag har ett alkolås i min bil och jag måste ha mitt körkort och i min bil så har jag ett alkolås som är direkt uppkopplat och jag har inte blåst fel EN ENDA GÅNG men idag får jag vetat att jag blir av med lappen föra tt jag fvått utslag. Det enda jag kan tänka mig är att jag inte bytt munstycke eller att någon blåst i min alkohmätare. Snälla Flashback jag ber er er, fiunns det minsta möjlighet att bestrida det här?
Bilen ska väl inte starta om "nån" blåst positivt....Eller har jag missförstått något?
Citera
2024-07-02, 18:21
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazze1
Bilen ska väl inte starta om "nån" blåst positivt....Eller har jag missförstått något?
jag vet at jag skrivit massa skit på mitt konjto men jag är helt seriös
Citera
Medlem
Charlie-Whites avatar
Tror du på fullaste allvar att du tappar lappen för att ha blåst fel en gång? Nädu, sluta ljuga. Du har förmodligen blåst rött flera gånger och nu är droppen nådd. Sluta supa istället
Citera
Medlem
Drugglarns avatar
Skitsnack, sov bort ruset och ta konsekvenserna.
Citera
2024-07-02, 18:22
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Du är ju aspackad nu så troligtvis är det den skyldige. Du får skaffa en cykel med stödhjul!
Men jag har för fan inte försökt starta bilen, utan dom har fått en notis att mitt lås gett utslag och därmed dras mitt körjkort in. Jag har inte försökt köra bil. JAG ÄR FÖR FAN HEMMA. Någojn måste ha gått in i min bil mendan dum druckit alkohol och blåst i mitt lås för att sätta dit migg
Citera
2024-07-02, 18:23
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Tror du på fullaste allvar att du tappar lappen för att ha blåst fel en gång? Nädu, sluta ljuga. Du har förmodligen blåst rött flera gånger och nu är droppen nådd. Sluta supa istället
den här personen har bvlåst fel flera gånger då, för det står klart och tydligt tatt jag blir av med körkortet, DET ÄR BESLUTETAT
Citat:
Ursprungligen postat av Drugglarn
Skitsnack, sov bort ruset och ta konsekvenserna.
Ja och du har koll på alla scenarion
Senast redigerad av Privattaxin 2024-07-02 kl. 18:25.
Citera
2024-07-02, 18:28
Medlem
Privattaxins avatar
Det är en handlkäggare på socialförvalntningen som skickat mig ett brev
Citera
2024-07-02, 18:30
Medlem
sebastian66s avatar
Kan du vara möjligt att du har åkt dit på fyllan innan eftersom man har kommit på dig.
Om man har ett alkolås så startar väl inte bilen.
Det är ju ditt ansvar att det är du som ansvarar för din bil. Det innebär de andra blåser i mätaren så är det ditt problem.
Ibland kan det vara bra att tänka mig gärna också. Det är ungefär som att jämföra med att en kompis tar lån till dig. Är du dum i huvudet på riktigt?
Citera
2024-07-02, 18:30
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Sluta drick, eller är du helt blåst.
Sen kan du sluta ljuga för det är ingen som tror på dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in