Citat:
Ursprungligen postat av
Damen101
Tycker den lokala marknaden e bättre än på internet. Kostnaderna för att växla pengar till Bitcoins e svin dyr och man förlorar på det.
I helgen som va så köpte jag min första påse på 4 månader. Första linan va bäst efter det kändes det inte så mycket. Man blev bara normal. 🤦🏻
Alltså lokala kola langare där jag bor det känns typ ingenting, beställer jag från en viss darknet sida och från en viss säljare så får jag fan nästan samma eufori på den kolan som jag brukar få på ren MDMA... alltså innan jag testade ÄKTA kola så visste jag inte hur bra äkta kola ska kännas! Alla som gnäller på ladd och säger hur överskattat det är har oftast inte dragit ladd med hög % halt... minns att FS3 hade det högsta uppmätta laddet på hela 87% rent, då skickade man till labbet Energy Control som ligger i Spanien, det var admin på just den sidan som skickade slumpmässigt från random säljare ! GOOD TIMES!

då slår ladd varenda drog som finns när man kommer runt den renheten... och varenda jävla lina du fortsätter att ta ger dig den där extrema euforiska kicken hela natten lång... älskar fan kola haha