Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-06-30, 23:40
Medlem
Vargpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
Varför bankar man och inte istället bara höjer priset i mån om risk för försäljning så får man kvaliten?

P.g.a att kunderna bara byter säljare då, priset för ladd har varit samma i flera år, många som köper ladd vill bara festknarka de skiter i kvalitén i påsen.
Senast redigerad av Vargpaj 2024-06-30 kl. 23:42.
Citera
2024-07-01, 13:53
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargpaj
P.g.a att kunderna bara byter säljare då, priset för ladd har varit samma i flera år, många som köper ladd vill bara festknarka de skiter i kvalitén i påsen.

Tycker den lokala marknaden e bättre än på internet. Kostnaderna för att växla pengar till Bitcoins e svin dyr och man förlorar på det.

I helgen som va så köpte jag min första påse på 4 månader. Första linan va bäst efter det kändes det inte så mycket. Man blev bara normal. 🤦🏻
Citera
2024-07-01, 14:08
Medlem
Vargpajs avatar
Citat:
Tycker den lokala marknaden e bättre än på internet. Kostnaderna för att växla pengar till Bitcoins e svin dyr och man förlorar på det.

I helgen som va så köpte jag min första påse på 4 månader. Första linan va bäst efter det kändes det inte så mycket. Man blev bara normal. 🤦🏻

Ja man går från onykter till nykter, inte så mycket mer än så. Näsan tar ofantligt med stryk också , snyter bort en halv rulle om dagen 😬
Citera
2024-07-14, 15:59
Medlem
Ni som missbrukat ladd hur fan slutade ni med denna jävulska substans? Krävdes rehab eller kickade ni på egen hand?
Citera
2024-07-14, 19:42
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajs.korven
Ni som missbrukat ladd hur fan slutade ni med denna jävulska substans? Krävdes rehab eller kickade ni på egen hand?

Cold turkey!
Citera
2024-07-16, 01:33
Medlem
Rengjort ladd med aceton. Hur länge vänta?

Tja! Har kört laddet i aceton och filtrerat för ca 3 timmar sedan. Upplever att det är helt torr men läste nånstans att man ska vänta två dygn. Känns ju onödigt. Hur ligger det till och vilka biverkningar kan man få om man intar laddet med spår av aceton?
Citera
2024-07-16, 02:48
Medlem
Hittat svar på andra håll. Mod kan låsa tråden.
Citera
2024-07-16, 10:12
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetUsynlige
Men dela med dig av svaret din jävla idiot. För övrigt så är svaret att man måste vänta minst 72h p.g.a. dekarbolyseringen som sker efter acetonet brutit ner restprodukterna.
Jag har renat ladd med kemisk ren aceton och IV:at efter jag låtit det torka en timma cirka utan problem (samma med amfetamin).

Renar man bara några g så går det hur fort som helst men är man uppe u 100g+ så bör man nog vänta en 24h iallafall? Kan ha jätte fel här men jag har ju trot allt skickat in det rakt i blodomloppet efter jag har tvättat det.
Citera
2024-07-16, 13:39
Medlem
Det va bara en femma. Lät det vara finhackat på en tallrik i tre timmar. Känner dock att det finns spår av aceton i smaken. Hur skadligt är aceton om det intas på detta sätt? Sen tänker jag att det lilla som är kvar är väl knappast värre för hjärnan och kroppen än laddet själv 😁
Citera
2024-08-03, 04:01
Medlem
Osguts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargpaj
Ja man går från onykter till nykter, inte så mycket mer än så. Näsan tar ofantligt med stryk också , snyter bort en halv rulle om dagen 😬

Nässpray innan du lägger dig underlättar. Orimox.
Citera
2024-08-12, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
Haft ont i bröstet vid hjärtat / ovanför ett par dagar nu. Bör man kolla upp? Gör dom drogtest på sjukhuset? Speciellt när jag ligger ner och ska sova gör de ont. Spänner så kan bara ligga i vissa ställningar.

Halsbränna!
Citera
2024-08-13, 08:17
Medlem
Citat:

Alltså lokala kola langare där jag bor det känns typ ingenting, beställer jag från en viss darknet sida och från en viss säljare så får jag fan nästan samma eufori på den kolan som jag brukar få på ren MDMA... alltså innan jag testade ÄKTA kola så visste jag inte hur bra äkta kola ska kännas! Alla som gnäller på ladd och säger hur överskattat det är har oftast inte dragit ladd med hög % halt... minns att FS3 hade det högsta uppmätta laddet på hela 87% rent, då skickade man till labbet Energy Control som ligger i Spanien, det var admin på just den sidan som skickade slumpmässigt från random säljare ! GOOD TIMES! då slår ladd varenda drog som finns när man kommer runt den renheten... och varenda jävla lina du fortsätter att ta ger dig den där extrema euforiska kicken hela natten lång... älskar fan kola haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in