Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-06-18, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin
Jag tror det där stämmer då jag också hört samma pris per kaka och orörd. Som sagt också ryktesväg. Men 55 k per kaka är jävligt bra för den kvaliteten. I Sverige kan du få en kaka idag som billigast 30-35 men då är den också rörd av 828383 mellanhänder tills du har fått den. Inte svårt idag med lite kemikalier att få ihop pulver till kaka..

Kaka? Pratar ni om hekto?

Kg kostar väl runt 400k i Swe och då är det inte bankat 828383 gånger, man smugglar ju inte in 20% och köper man kg så brukar man få det som det kommer in i lande, finns för mycket konkurrens och varor för att sälja dåliga bricks.
Citera
2024-06-20, 00:32
Medlem
OlavDJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peta_E
Jag är förbaskat kräsen när det gäller ladd. Jag betalar gladeligen 55k för oljigt, glittrande kalaspulver som smeker snoken och sparkar en ordentlig i skallen. 😉.

I regel säljs det detta vidare fortsatt orört, priset är alltid 1000kr/g, eller 4000/5g. Men återigen så är det lätt värt pengarna & med självkontroll räcker en femma lätt 2-(kanske 3, hahaha) helger om man är ensam.

Jag brukar ge 3500 för 5 g bra ladd. Ni får börja förhandla bättre grabbar.
Citera
2024-06-20, 03:12
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Kaka? Pratar ni om hekto?

Kg kostar väl runt 400k i Swe och då är det inte bankat 828383 gånger, man smugglar ju inte in 20% och köper man kg så brukar man få det som det kommer in i lande, finns för mycket konkurrens och varor för att sälja dåliga bricks.

För många som vill ge sig in på kolan därav så fruktansvärt många mellanhänder och då bankas det för mycket för alla vill tjäna maximalt utav det.
Citera
2024-06-20, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlavDJohn
Jag brukar ge 3500 för 5 g bra ladd. Ni får börja förhandla bättre grabbar.

Ja 55k för 100g är rätt dyrt, även om det är är 85-90%.

Vill man ha topp varor så ska man rena det med eter mm, först ska man väl göra base och sen gör man till hcl igen, vet inte exakt hur man gör men fick testa "eter tvättat" och det såg ut som Ketamin/socker. Men finns ju guider online, lite trixigt att fixa eter men det går ju och det behövs nog ej mycket.
Citera
2024-06-20, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin
För många som vill ge sig in på kolan därav så fruktansvärt många mellanhänder och då bankas det för mycket för alla vill tjäna maximalt utav det.

Köper man på gatan ja, handlar man med kg så är det ofta inte steppat i Sverige utan det är väl mest isåfall om det kanske bankats ner till 70% nere i EU från runt 80%, men mycket "kartell kola" är redan runt 70% när det kommer in har jag hört men jag har sett en del labb resultat i Sverige från kg och det brukar ju ligga på runt 70-85% (väldigt sällan att det är 90%+ men det händer).
Senast redigerad av CubanLinks 2024-06-20 kl. 08:33.
Citera
2024-06-20, 14:33
Medlem
-charliesheens avatar
Någon som har koll på / testat ett kokain med stämpel N° ?
Citera
2024-06-21, 21:58
Medlem
Riktigt ren kola kan komma i alla möjliga former men det som utmärker det är ett par grejor:
1. Det bedövar, men sakta. Det bränner sällan i näsan.
2. Det smyger sig på.
3. Det sitter i 1.5-2h så ta små linor.
4. Du kan äta under ruset, även om du inte är sugen
5. 2-4h efter sista linan kan du sova
6. Tar du mycket så blir man "mätt" och vill inte ha mer, innan ruset klingar av.
7. Du får det antagligen av någon som är högre upp i kedjan, och inget som säljs på gatan.
8. Noll stissighet

Vidare så ska man alltid dricka först, äta ordentligt och sen kan man börja, med små linor.

Vet ej hur det är i Sverige men i Nederländerna så kan man få helt okej grejer via WhatsApp men det är ändå inte som det man får direkt från en grossist.

Speciellt att man kan sova o äta är de tydligaste tecknen på att man fått grejor som inte är bankat med efedrin eller tjack.
Citera
2024-06-22, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joponen
Riktigt ren kola kan komma i alla möjliga former men det som utmärker det är ett par grejor:
1. Det bedövar, men sakta. Det bränner sällan i näsan.
2. Det smyger sig på.
3. Det sitter i 1.5-2h så ta små linor.
4. Du kan äta under ruset, även om du inte är sugen
5. 2-4h efter sista linan kan du sova
6. Tar du mycket så blir man "mätt" och vill inte ha mer, innan ruset klingar av.
7. Du får det antagligen av någon som är högre upp i kedjan, och inget som säljs på gatan.
8. Noll stissighet

Vidare så ska man alltid dricka först, äta ordentligt och sen kan man börja, med små linor.

Vet ej hur det är i Sverige men i Nederländerna så kan man få helt okej grejer via WhatsApp men det är ändå inte som det man får direkt från en grossist.

Speciellt att man kan sova o äta är de tydligaste tecknen på att man fått grejor som inte är bankat med efedrin eller tjack.

Finns några enkla tester att göra hemma med:
Det ska vara oljigt och smälta mellan fingrarna, ska lösa sig snabbt i vatten, löser inte upp sig i aceton så man kan köra det igenom en aceton tvätt utan att förlora något kokain, koka base/crack, kolla kokainet med mikroskop eller zooma med luren med ficklampa på för att ev se cuts som Boric Syra mm.

Men bäst att smaka och testa för kokain smakar speciellt och påminner inte om någon annan drog i smak.
Citera
2024-06-22, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Finns några enkla tester att göra hemma med:
Det ska vara oljigt och smälta mellan fingrarna, ska lösa sig snabbt i vatten, löser inte upp sig i aceton så man kan köra det igenom en aceton tvätt utan att förlora något kokain, koka base/crack, kolla kokainet med mikroskop eller zooma med luren med ficklampa på för att ev se cuts som Boric Syra mm.

Men bäst att smaka och testa för kokain smakar speciellt och påminner inte om någon annan drog i smak.

Bra tips! Har man möjlighet är just att koka crack på det bästa, köp 1g o koka och du borde ha 0.8g kvar. Eller ett helt gram, men även det renaste som jag fått tag på ger inte mer än 0.9. Jag använder ammoniak inte bakpulver.

Speciellt tipset med mobilen var bra!
Citera
2024-06-22, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joponen
Bra tips! Har man möjlighet är just att koka crack på det bästa, köp 1g o koka och du borde ha 0.8g kvar. Eller ett helt gram, men även det renaste som jag fått tag på ger inte mer än 0.9. Jag använder ammoniak inte bakpulver.

Speciellt tipset med mobilen var bra!

Bikarbonat använder man och inte bakpulver, vanlig misstag.

Crack görs med bikarbonat och Base görs av ammoniak eller eter.

Ja man borde få ut runt 0.8-0.9g per gram, man får väl ut lite mer med bikarbonat men det blir bättre med ammoniak/eter.
Citera
2024-06-23, 11:33
Citat:
Ursprungligen postat av Chooba
Bara jag som kan bli illamående och spyfärdig av kola?

Det hände en vän till mig också, när han av en annan anledning var på sjukan så visade det sig att blodtrycket (och nåt mer jag inte kommer ihåg) var helt åt skogen för högt. Han antog att det var därför han reagerade så skevt på kola jämfört med alla andra. Menar inte att skrämma upp men det kan ju vara värt å kolla, om du inte är i vältränad med bra kondis osv för då kanske det beror på något annat.
Citera
2024-06-30, 02:58
Medlem
Damen101s avatar
Varför bankar man och inte istället bara höjer priset i mån om risk för försäljning så får man kvaliten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in