Citat:
Ursprungligen postat av
MachDiamonds
Mutbrott är det inte frågan om. Vad svamlar du om? Det är felaktig bokföring.
Nej, han borde lämpligen få samma straff som Hillary som begått samma brott.
https://amp.cnn.com/cnn/2022/03/30/politics/clinton-dnc-steele-dossier-fusion-gps
Sen kan man ju tycka att Hillarys brott var värre eftersom det handlade om att konstruera rena lögner för att svärta ner sin motståndare, vilket ledde till enorma kostnader för staten i form av utredningar som visade att allt var lögn i slutändan.
Men i grund och botten samma brott. Så knappt $200000 i böter är väl lämpligt.
Allt börjar med mutan...., hur kan du ha missat detta?
mutan som så är ju inte brottslig, men nu är det sen förbjudit att muta folk till tystnad inför ett val som kandidat i USA.(Visste du inte om detta?)
Citat:
Ursprungligen postat av
MachDiamonds
Du är extra trög idag Klyban. NDA är inte olagligt, det var bokföringen av utbetalningen(om den skett) som var olaglig. NDAs är mycket vanliga bland politiker i USA och sker rutinmässigt, ofta för att dölja sexskandaler.
Du kanske skulle läsa på lite?
Nu har jag ingen aning varför du inte återger åtalet och det som är listat som brott där och deras material .
Men intressant att du kallar mig trög, så börjar du prata om något annat.(Är inte det en projicering då o ch med tanke du är för trög att läsa in åtalet och dess material som förklarar precis allt för dig.)
Det är dax att ni slutar låtsas och ha värdelösa argument.
För om ni inte berättar för försvarsadvokaterna om era fantastiska argument för donalds borde vara frikänd, det är en så svår gåta att lösa.
För dina argument flyger inte i en tråd och när försvarsadvokaterna inte ens använder din argumentation
Och vid denna punkt blir allt du skriver och argumenterar ren nonsens, kanske du skulle testa lite saklighet?
Men såklart, då kommer du fram till något helt annat och pga vittnen och bevisen berättar något helt annat än vad du försöker argumentera för.
Citat:
Ursprungligen postat av
0rganet
Fast det var inte brottet som brottslingen begick i detta fallet.
Du kanske skulle läsa på lite?

Jag ställer mig mycket frågande till de har argument att det är inte ett brott, och när åtalet inte ens specificerar det som ett brott.
Och än roligare så har de argument på argument som de säger att donalds bör frikännas.
Men sen inget av detta av försvarsadvokaterna ÖVERHUVUDTAGET.
Så varför de inte ringer och berättar de goda nyheterna för försvarsadvokaterna är en rätt fascinerande att se inte sker.(Då det berättar de redan vet om att det dom säger är nonsens och skräp, så varför skriver dom skräpet fast dom vet det är just skräp och nonsens.)
En sak var ju före rättegången, då funkade det lite grann med dessa argument.
Nu när rättegången varit, och att det mesta dom säger inte ens nämns eller existerar i rättegången.
Så varför säger de saker som helt saknar betydelse för donalds??????(Och nu menar vi precis ingen alls.)