2024-06-30, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Absolut. Men det jag menar är att jag inte tycker en timme är långt. Kommer vi upp i två så kanske stanna på vägen känns rimligt. Men en timme körande är ju ingenting.
Förstår hur du menar. Jag svarade väl mer på det som en del syftade på att det var länge att sitta så långt i bilen för att köra till IKEA med ett litet barn. Och då tänker jag att man kan ju mer än bara köra fram o tillbaka.
Citera
2024-06-30, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Haha nej men fick det att låta som att en timme är en lång resa, haha

Nu har jag gått tillbaka och läst….ingen har påstått att en timme är en lång resa. Vi har bara konstaterat att dom har en timme till närmsta IKEA. Dessutom säger HT att dom bara ska en snabb sväng till IKEA som om dom hade det utanför knuten.
Citera
2024-06-30, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oid
Varför har hon klippt in en (sin) hand som håller starbuckskaffe i bilden från igår? Som bildstöd för att verkligen tydliggöra hur en kaffe ser ut? Eller köpte de en tråkig variant av kaffe och tyckte starbucks var ”coolare” Märkligt gjort oavsett.

Hahahahaha tänkte samma sak. Tänkte oj vilken fejk kaffe men kanske bara mina ögon som ser fel men då är det tydligen fler som reagerat haha
Citera
2024-06-30, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Väldigt märkligt att vissa här envisas med att vi som hänger här antingen måste vara avundsjuka på HT eller så är vi wt utan nåt liv.

Det finns inte på kartan att vi är helt vanliga människor med bra liv som bara har detta som ett litet nöje när vi har en stund över och scrollar på mobilen.

Undra vilka som är fördomsfulla egentligen?!

Instämmer. Tolkar det som att dom flesta av oss är småbarnsföräldrar med samhällsviktiga jobb och aktiv liv som dels fasar över HTs föräldraskap (hur man kan vara så lat efter 7 års försök) och dels vill diskutera fenomenet IVFluencers och hur man kan skapa content av ens döda barn.
Citera
2024-06-30, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oid
Varför har hon klippt in en (sin) hand som håller starbuckskaffe i bilden från igår? Som bildstöd för att verkligen tydliggöra hur en kaffe ser ut? Eller köpte de en tråkig variant av kaffe och tyckte starbucks var ”coolare” Märkligt gjort oavsett.

Har hon tagit bort bilden igen? Eller vilken är det?
Citera
2024-06-30, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Har hon tagit bort bilden igen? Eller vilken är det?

Antingen borttagen eller så har 24h passerat.
Citera
2024-06-30, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Nu har jag gått tillbaka och läst….ingen har påstått att en timme är en lång resa. Vi har bara konstaterat att dom har en timme till närmsta IKEA. Dessutom säger HT att dom bara ska en snabb sväng till IKEA som om dom hade det utanför knuten.
Nej men det var lite kommentarer om att det inte skulle vara så roligt för L att sitta i bilen så länge för att åka och shoppa. Men nu lämnar jag diskussionen och så får vi tycka vad vi vill 🙂
Citera
2024-06-30, 13:14
Medlem
Hennes klädstil är precis som hon är i sinnet..Som är 14 åring som precis upptäckt magtröjor och kortkorta jeans, vilken 30 åring klär sig så ens? 🫣 Sen tror jag helt ärligt inte hon har så ont i underredet som hon kallar det för som hon säger utan är säkert mer ett sätt för henne att ha en anledning till att slippa ha intim tid med Kebaben 😉
Citera
2024-06-30, 19:53
Medlem
Alltså den där barnyoghurten köper jag till min 6-åring men inte ger väl HT den till Lars? Eller äter hon den själv?
Citera
2024-06-30, 20:05
Medlem
Hon brukar äta barnyoghurt så den har hon säkert köpt till sig själv
Citera
2024-06-30, 20:30
Medlem
Skulle vi inte få se Gekås idag? Visserligen 3.5 h kvar till midnatt. Eller blev filmen svart eller ofokuserad?
Citera
2024-06-30, 20:52
Medlem
Hennes storhandling var ju mest halvfabrikat. Och varför har hon bananerna i plastpåse? Dom har redan skal på sig. Och vem använder plastpåse till frukten numera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in