2024-06-29, 23:54
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Gör du ”något kul på vägen” om du reser en timme? Herre min gud. Jag har en timme till jobbet, haha

Fast du är väl ingen åtta månader gammal bebis?
Citera
2024-06-30, 00:01
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Kanske går ner till 67,9 på måndag. Återstår och ser.

Kan ju vara dom köpta följarna som försvinner nu när deras kontrakt gått ut eller IG helt enkelt flaggat dom som köpeföljare.

Tänker att Hanna ändå försökt leverera nu sista dagarna så de trogna följarna borde ju faktiskt likeat och stannat kvar för att se fler framsteg. Eller så är jag bara dum som utgår ifrån mig själv och vilket content jag tycker om att se.
Citera
2024-06-30, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enforvirradtjej
Gör du ”något kul på vägen” om du reser en timme? Herre min gud. Jag har en timme till jobbet, haha
Ja om jag reser en timme när jag har semester och har familjen med så kan man väl hitta något trevligt ställe att fika på tex. Eller någonstans att besöka längs vägen som barnen tycker är trevligt. Det behöver ju inte bara vara 1 timme i bilen, av och shoppa möbler o dylikt och sätta sig i bilen och köra 1 timme hem igen. Har man semester och ingen tid att passa så är det väl trevligt att stanna till och göra annat också. Eller?
Citera
2024-06-30, 07:54
Medlem
Jag vägrar tro att någon enda följare frågat var den fruktansvärda toppen är köpt 😂 Annars har hon ju definitivt ansträngt sig senaste dagarna och gjort exakt vad som efterfrågats i denna tråden 😆😅
Citera
2024-06-30, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idaj0
Jag vägrar tro att någon enda följare frågat var den fruktansvärda toppen är köpt 😂 Annars har hon ju definitivt ansträngt sig senaste dagarna och gjort exakt vad som efterfrågats i denna tråden 😆😅
Hon har väl säkert hela underredet fullt av bedövningssalva eftersom hon envisas med att ha jeansshort 🤣 jag är kanske old-Fashion men tycker det är mer en strand outfit än något man går och handlar i på IKEA.
Citera
2024-06-30, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Hon har väl säkert hela underredet fullt av bedövningssalva eftersom hon envisas med att ha jeansshort 🤣 jag är kanske old-Fashion men tycker det är mer en strand outfit än något man går och handlar i på IKEA.

Eller hur! Iallafall när man är typ 30
Citera
2024-06-30, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.

Tänkte samma sak, varför envisas med att ha jeansshorts en hel dag om det nu är så illa som hon påstår. Det finns ju mängder med fina shorts som sitter ledigt, eller varför inte ha klänning eller kjol som hon ju också ofta har. Nej jag har väldigt svårt att tro att hon måste använda bedövningssalva när hon har jeansshorts....INGEN skulle väl i så fall ta på sig det en hel dag. Toppen tycker jag ändå var häftig men som sagt bättre på stranden än på IKEA! 😝
Citera
2024-06-30, 09:10
Medlem
Varför har hon klippt in en (sin) hand som håller starbuckskaffe i bilden från igår? Som bildstöd för att verkligen tydliggöra hur en kaffe ser ut? Eller köpte de en tråkig variant av kaffe och tyckte starbucks var ”coolare” Märkligt gjort oavsett.
Citera
2024-06-30, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Fast du är väl ingen åtta månader gammal bebis?

Haha nej men fick det att låta som att en timme är en lång resa, haha
Citera
2024-06-30, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Ja om jag reser en timme när jag har semester och har familjen med så kan man väl hitta något trevligt ställe att fika på tex. Eller någonstans att besöka längs vägen som barnen tycker är trevligt. Det behöver ju inte bara vara 1 timme i bilen, av och shoppa möbler o dylikt och sätta sig i bilen och köra 1 timme hem igen. Har man semester och ingen tid att passa så är det väl trevligt att stanna till och göra annat också. Eller?

Absolut. Men det jag menar är att jag inte tycker en timme är långt. Kommer vi upp i två så kanske stanna på vägen känns rimligt. Men en timme körande är ju ingenting.
Citera
2024-06-30, 09:30
Medlem
Väldigt märkligt att vissa här envisas med att vi som hänger här antingen måste vara avundsjuka på HT eller så är vi wt utan nåt liv.

Det finns inte på kartan att vi är helt vanliga människor med bra liv som bara har detta som ett litet nöje när vi har en stund över och scrollar på mobilen.

Undra vilka som är fördomsfulla egentligen?!
Citera
2024-06-30, 09:32
Medlem
Sen, jeansshortsen. Hade jag haft sånna besvär av just jeans så hade jag inte valt bedövningssalva utan jag hade ju valt kläder som var bekväma som kjol eller klänning.

Absolut något som är skumt i detta fallet.

Annars har tycker jag som övriga att hennes uppdatering har varit ganska trevlig på sista tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in