Citat:
Ursprungligen postat av
blamage
Överlevarna har en egen förening där de lär ut sina absurda historier. Som den med Sepp på rampen som slet bebisar itu. Något du köpte helt okritiskt. Mietek Grochers lögnalster, som han prackade på oskuldsfulla svenska skolbarn, är plagierat av romanen Mila 18 och när det upptäcktes blev han tvungen att revidera sin sleaze. Boken finns i fem olika versioner och hans överlevnad i nio olika förintelsläger, varav han gick baklänges ur en gaskammare, kräver förmodligen uppdateringar då han minns nya hemskheter han fått berättat för sig eller läst av andra överlevare. Nu är han tack och lov död och kan inte sprida fler lögner. Så du får ta vid och jävlas med folk som inte tror på förintelseskiten som prånglas ut till aningslösa barn.
Tycker du det är konstigt att du hittar ett par tiotals felaktiga vittnesmål bland tiotusentals? Det är nämligen fullt logiskt och även nåt man kan förvänta sig när det handlar om såpass många.
Jag kan dra en hypotetisk liknelse som inte handlar om nazister och judar. Jag tror nämligen du har lättare att tänka klarsynt då.
När Titanic förliste med sina ca 3500 människor ombord, överlevde ca 700. Nästan uteslutande berättade vittnena att dom sett ett stort isberg innan en kollision. Men ett fåtal vittnen säger att det inte alls var ett stort isberg, vilket ger utrymme för konspiratörer att lägga fram sina egna ideer om varför Titanic sjönk. Kan det varit en torped? Kan en vattentät dörr öppnats medvetet?
Vad är rimligast, att lita på dom 695 samstämmiga uppgifterna, som överensstämmer med all övrig bevisning? Eller ska man lite på ett enda vittne som tror sig sett en torped, där det helt saknas stödbevisning?
Det du gör, är att plocka ut ett uppenbart felaktigt vittnesmål, och menar då att allt bara är en lögn. Det är en bedräglig och feg strategi, och visar på att du inte söker sanning.
Jag har namngett flera högt uppsatta nazister som vittnat om förintelsen och frågat dig varför dom berättat detta, utan att fått svar!