2024-06-30, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Snurrar vidare på det här med ingen parfym.
HUR många kåta män som ska ta hem en unge att våldta tänker ens på det?
Känns som att det kanske inte är första gången det varit någon annan än frugan i den äktenskapliga sängen. Kanske frugan har kommit på honom just pga parfym.

Han skrev att han har kondomer och föreslog en bra app för anonyma telefonsamtal, så nog har han skumma saker i bagaget. Men när man ser hans uppsyn med tandröta och tandlossning så blir det svårt att förstå hur han kunnat sgera Don Juan och ragga upp någon.
Citera
2024-06-30, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Tackar Krille!

#435 - håller med om att det är synd om sonen som någon skrev men att det skulle bli jobbigt i skolan iom detta stämmer nog inte då han tog studenten för 3 år sedan.
Tufft ändå för honom givetvis.

Han finns ju även på linkedin
Men det kanske du hade hittat redan.
Citera
2024-06-30, 13:08
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Otroligt dyrt boende, hela prisbilden handlar ju om läget.
Huset är från 1800-talet och han har en tomt i storlek med ett radhus.
Pynta mångmiljoner för att ha en strand tvärs över gatan, är det verkligen värt det?
Vi snackar strand i Sverige, inte Miami...
Miami lol det är rätt få i Sverige som har solarium, proteinpulver och tanga-badbyxor som målbild.
Citera
2024-06-30, 13:12
Medlem
tindravargs avatar
Fick höra idag att #431 på samma gata som Professor Potät köpt sig en redig villa nyligt.
Citera
2024-06-30, 13:13
Moderator
Carlboms avatar
#435 uppfyller verkligen alla mina fördomar om hur en muppig professor ser ut och för sig. Men hur han kan ha så dålig tandhälsa trots gott ställt är konstigt. Tandläkarskräck?
Citera
2024-06-30, 13:15
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Fick höra idag att #431 på samma gata som Professor Potät köpt sig en redig villa nyligt.
Verkar som han suddat bort sig från internet nu, ingen hemsida till företaget eller LinkedIn länge...

Edit: och Hitta
Citera
2024-06-30, 13:21
Medlem
kalkryggars avatar
När det gäller professorn. Jobbar han bara vid det danska universitetet nu? Eller har han något annat samarbete?

Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Snurrar vidare på det här med ingen parfym.
HUR många kåta män som ska ta hem en unge att våldta tänker ens på det?
Känns som att det kanske inte är första gången det varit någon annan än frugan i den äktenskapliga sängen. Kanske frugan har kommit på honom just pga parfym.

jag förstår mig inte på er i den här tråden riktigt. Inte för att vara sån, men ni låter fan efterblivna. Menar du att det skulle vara något svårt/knepigt att tänka ut att en tjej som ska ligga i frugans säng inte bör ha parfym på sig?

Eller skulle det vara svårt för en man att tänka ut det just för att han skulle vara kåt vi tillfället han ska tänka?

Givetvis har han knullat vid sidan förut, det är inte svårt att räkna ut via mötet och hans personlighet. Men va fan, att det skulle vara svårt att tänka ut det där med parfymen. Hela tråden (och kommentarerna på Dumpens sida) är ju fylld av inlägg som gör att det känns som att de som dras till detta är efterblivna.

Varför är det så för? Min teori är att det är svagbegåvade som är okej med detta och kommer med teorier på barnnivå, för hela grejen är en medeltidshandling som Dumpen gör.
Citera
2024-06-30, 13:27
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Lite tveksamt kanske att hans elever i Köpenhamn har koll på vad dumpen är men vi kan ju hoppas i alla fall.

Professor Stivelse kommer säkerligen bli ökänd i Copenhagen med. Han har nog satt sin sista potatis!

Hehe 😛
Citera
2024-06-30, 13:31
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
När det gäller professorn. Jobbar han bara vid det danska universitetet nu? Eller har han något annat samarbete?

Han är på SLU i Sverige också. Eller.. var... åtminstone under vårterminen 2024.

jag förstår mig inte på er i den här tråden riktigt. Inte för att vara sån, men ni låter fan efterblivna. Menar du att det skulle vara något svårt/knepigt att tänka ut att en tjej som ska ligga i frugans säng inte bör ha parfym på sig?

Eller skulle det vara svårt för en man att tänka ut det just för att han skulle vara kåt vi tillfället han ska tänka?

Givetvis har han knullat vid sidan förut, det är inte svårt att räkna ut via mötet och hans personlighet. Men va fan, att det skulle vara svårt att tänka ut det där med parfymen. Hela tråden (och kommentarerna på Dumpens sida) är ju fylld av inlägg som gör att det känns som att de som dras till detta är efterblivna.

Varför är det så för? Min teori är att det är svagbegåvade som är okej med detta och kommer med teorier på barnnivå, för hela grejen är en medeltidshandling som Dumpen gör.

Han vet exakt vad han gör och har gjort det förut.
Citera
2024-06-30, 13:53
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
#435 uppfyller verkligen alla mina fördomar om hur en muppig professor ser ut och för sig. Men hur han kan ha så dålig tandhälsa trots gott ställt är konstigt. Tandläkarskräck?
#435 Människor har olika förutsättningar vad gäller tandhälsa. Den korrelerar visserligen ofta till inkomst-och utbildningsnivå, men inte alltid. Jag har sett både läkare och tandläkare som inte riktigt lever upp till förväntningarna och då ska man komma ihåg att dom faktiskt ändå besitter kunskapen. Professorn är ju bara en "vanlig" akademiker utan vårdutbildning och bryr sej förmodligen mer om potatisröta än parodontit.
Citera
2024-06-30, 13:56
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar

Förstår din undran men tycker heller inte inte fenomenet här i tråden och andra ställen är så konstigt. ”Folket” älskar det här, äntligen lite revansch, nån som till synes har åkt gräddfil får sina potäter kokta och de dödliga vill vara kvar i känslan så länge det bara går, dvs alla obetydliga detaljer hamnar i ljuset och det vrids o vänds. När dumpen fångat en snöröjare är det ju typ inget som nagelfars. Fallhöjd som hela tiden nämns är hårdvaluta.

Nån skrev hur hen kunde se hur livet rann ur honom vid konfrontationen när han egentligen inte visade några som helst känslor, han tonade ner det hela på det bästa sätt man kan göra i hans sits.
Citera
2024-06-30, 13:57
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Lite tveksamt kanske att hans elever i Köpenhamn har koll på vad dumpen är men vi kan ju hoppas i alla fall.

Rätt säker på att det finns en hel del svenskar/svenskkopplingar på köpenhamns universitet. Det här lär inte gå ouppmärksammat förbi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in