2024-06-27, 04:01
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groddan1
Jag älskar anjo! Skit skön grabb har bra åsikter, hoppas han växer på yt 🫶🏻👌

Största sell out och djupt obehaglig Den enda genuint obehagliga och falska på svenska Youtube. Hoppas de som inte är hopplöst förlorade som dig ser
Citera
2024-06-27, 04:11
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andy2132
Alla ni som hatar honom. Varför lämnar ni inte in en anonym anmälan till Ekobrottsmyndigheten? Han var försenad med sin bokföring det vet vi och det kan vara ett brott.

Hur skulle att jag hatar allting han står för hänga ihop med skattefusk? Jag hatar honom för att han ser ner på utbildning, är falsk och äckligt egoistisk. Han pissar på "normal" moral.
Citera
2024-06-27, 04:42
Medlem
Spritnotas avatar
Oj. Han har inte BARA tjänat pengar på .
Citera
2024-06-28, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groddan1
Jag älskar anjo! Skit skön grabb har bra åsikter, hoppas han växer på yt 🫶🏻👌
Grattis du tycker som majoriteten av barnen som följer honom.

fråga: går du in och avföljer kanaler som Anjo ber dig avfölja och följer kanaler som han promotar?

Håller du med Anjo om allt? Hatat du Cluee, Chrippa, och resterande Anjo hänger ut? Eller skiljer sig dina åsikter på något sätt?
Citera
2024-06-28, 21:26
Medlem
Låt mig gissa att Anjo snart kommer försöka få bort Verz från plattformen åt farbror Joakim.
Citera
2024-06-29, 13:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Låt mig gissa att Anjo snart kommer försöka få bort Verz från plattformen åt farbror Joakim.
Det hade inte förvånat mig.

Anjo har ju också varit så äckligt svidit mot Verz att man tappar andan.

Han satt i ett telefonsamtal med Verz och lovade att inte samtalet spelades in och skulle läggas ut.
Men det första han gör är att fläka ut samtalet i syfte att förminska och förnedra Verz känslor om att han tänkt på självmord.

Så inom en snar framtid kommer vi nog få se hur han kommer att försöka med det.
Citera
2024-06-29, 16:44
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det hade inte förvånat mig.

Anjo har ju också varit så äckligt svidit mot Verz att man tappar andan.

Han satt i ett telefonsamtal med Verz och lovade att inte samtalet spelades in och skulle läggas ut.
Men det första han gör är att fläka ut samtalet i syfte att förminska och förnedra Verz känslor om att han tänkt på självmord.

Så inom en snar framtid kommer vi nog få se hur han kommer att försöka med det.
Anjo är urtypen av en sittkissare hoppas snart åker på en fet smäll ekonomiskt och blir några knäskålar fattigare
Citera
2024-06-30, 10:17
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forlatforatt
Anjo är urtypen av en sittkissare hoppas snart åker på en fet smäll ekonomiskt och blir några knäskålar fattigare

Hade lätt kunnat offra mig för den goda saken skull, kan passa på att ta lille rask knäskålar med.
Citera
2024-06-30, 12:53
Medlem
Jag är egentligen tveksam till att bidra i en tråd där det skrivs om att slå sönder någons knäskålar (varför skriver man sånt?!), men jag ville samtidigt lyfta problemet med AnalysHasse som Anjo har samarbete med. Efter Liam M och Dalbins videor (tillsammans med AnalysHasses egen marknadsföring) är det ju uppenbart att han är en scam.

Trots detta fortsätter Anjo låtsas som ingenting och hans följare lägger 10 000-tals kronor på kurser som inte ger något. Jag tycker att det är ett jätteproblem.
Citera
2024-06-30, 13:53
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
Jag är egentligen tveksam till att bidra i en tråd där det skrivs om att slå sönder någons knäskålar (varför skriver man sånt?!), men jag ville samtidigt lyfta problemet med AnalysHasse som Anjo har samarbete med. Efter Liam M och Dalbins videor (tillsammans med AnalysHasses egen marknadsföring) är det ju uppenbart att han är en scam.

Trots detta fortsätter Anjo låtsas som ingenting och hans följare lägger 10 000-tals kronor på kurser som inte ger något. Jag tycker att det är ett jätteproblem.

Det skulle varit intressant om Anjo själv gott in med pengar , och om inte , så skulle jag vilja veta varför han inte gjort det.
Citera
2024-06-30, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Det skulle varit intressant om Anjo själv gott in med pengar , och om inte , så skulle jag vilja veta varför han inte gjort det.

Precis! Den frågan tänkte jag också på. Om han nu verkligen, verkligen tror på den här AnalysHasse och tror på att det är stor sannolikhet att hans kurser kan 10-dubbla en persons tillgånger på ett säkert och lätt sätt är det väl självklart att man köper?
Citera
2024-06-30, 14:09
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
Precis! Den frågan tänkte jag också på. Om han nu verkligen, verkligen tror på den här AnalysHasse och tror på att det är stor sannolikhet att hans kurser kan 10-dubbla en persons tillgånger på ett säkert och lätt sätt är det väl självklart att man köper?

Med eftersom analys-bin laden är en stor jävla fejk, vilken fläsk-patten aldrig skulle erkänna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in