2024-06-30, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det blir lite spännande att följa #435 och se vad som händer. Personligen tror jag inte det kommer att hända speciellt mycket då jag har fått intrycket att hans sociala förmåga är noll och därför kommer han inte känna någon skam. Att det blir skilsmässa tvivlar jag också på. Den som får det jävligast är nog sonen och honom lider jag verkligen med.
https://dumpen.se/2024/06/29/professor-potatis-napp-435-helsingborg/

Kroppsspråket vid konfrontationen, att ägna livet åt potatisar och att avsky tandborstning är tecken på Autism, även om jag rent generellt är motståndare till att diagnostisera folk online.
Citera
2024-06-30, 10:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anonymgolfare
Han (#435) har ju stängt av kommentarsfunktionen, men det är för mig fullständigt obegripligt att han låter kommentarerna vara kvar? En snubbe har ju länkat till dumpens hemsida, och specifikt den nakenbild han skickade, vilket är öppet för vem som helst som går in på hans fb att se.

Jag tycker så otroligt synd om frun och sonen. Vilken jävla skam (och ilska) de måste känna.

Har inte själv Facebook, trodde att 435 var en självmordskandidat då fallhöjden var hög, men läste här i tråden att hans vänner och familj går ut till hans försvar på Facebook? De verkar tycka det är ok att grooma barn så vet inte om man behöver tycka särskilt synd om dem.
Citera
2024-06-30, 10:05
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Kroppsspråket vid konfrontationen, att ägna livet åt potatisar och att avsky tandborstning är tecken på Autism, även om jag rent generellt är motståndare till att diagnostisera folk online.
Tänker samma och hoppas att sonen är käpp-autist (båda föräldrarna är ju forskare) så att den sociala skammen inte känns av så mycket.

Citera
2024-06-30, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldesman
Tror det handlar om okunskap från dom som försvarar honom. Dom vet inte vad dumpen är för något och han verkar inte förstå det själv heller utan ljuger ihop en i historia i hopp om att klara sig undan.

Tyder ju på att han har mycket att förlora men jag kan inte för allt i världen få in att man kan vara så blåst att man inte förstår det är game over. Grabben måste ju veta vad dumpen är för något eller har hela familjen sovit under en sten dom senaste åren?

Sådana här människor förklarar ju varför det är så många som blir lurade på massa pengar med internetbedrägerier.

Nåja polletten trillar väl så småningom ner för alla inblandade.

Vid konfrontationen låter det som att han vet vad Dumpen är, men jag tror inte att han visste det. Inte ägnar sig en potstisprofessor åt att läsa om Dumpen när han har fullt upp med KiK, potatisar och familjeliv.

Citera
2024-06-30, 10:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Har inte själv Facebook, trodde att 435 var en självmordskandidat då fallhöjden var hög, men läste här i tråden att hans vänner och familj går ut till hans försvar på Facebook? De verkar tycka det är ok att grooma barn så vet inte om man behöver tycka särskilt synd om dem.

I så fall är frugan också ok med att han är otrogen eller i alla fall beter sig som en otrogen
Citera
2024-06-30, 10:10
Medlem
[quote=MuslimSlayer|88728041 läste här i tråden att hans vänner och familj går ut till hans försvar på Facebook? De verkar tycka det är ok att grooma barn så vet inte om man behöver tycka särskilt synd om dem.[/QUOTE]

Är kanske lite överdrivet. EN person (kvinna) skrev hon skulle anmäla inlägg på FB. Någon annan har inte försvarat nåt där såvitt jag vet. Börjar väl gå upp ett ljus för de flesta nu så här dagen efter. Hon kanske inte ens tittat på Dumpen videon.
Citera
2024-06-30, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Är kanske lite överdrivet. EN person (kvinna) skrev hon skulle anmäla inlägg på FB. Någon annan har inte försvarat nåt där såvitt jag vet. Börjar väl gå upp ett ljus för de flesta nu så här dagen efter. Hon kanske inte ens tittat på Dumpen videon.

En bekant hjälpte till att anmäla inlägg och hans syster skrev några stöttande ord till honom.
Citera
2024-06-30, 10:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
I så fall är frugan också ok med att han är otrogen eller i alla fall beter sig som en otrogen

De vet jag fan men läs följande inlägg

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citat:
#435 Folk står bakom gäddan på Facebook. Aldrig sett något liknande. Två personer som stöttar honom, en som hjälper till och anmäler inlägg. Måste vara en riktigt manipulativ gädda det här.

Samt

VIlket beskriver hur gäddan hotar dumpen med förtalstämmning och att systern lajkar inlägget.
Citera
2024-06-30, 10:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
De vet jag fan men läs följande inlägg

Samt

VIlket beskriver hur gäddan hotar dumpen med förtalstämmning och att systern lajkar inlägget.

Ja man blir inte annat än ledsen
Citera
2024-06-30, 10:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Ja man blir inte annat än ledsen

Ja de där var faktiskt lite chockerande för mig. Att gäddans umgänge verkar tycka att hans beteende är ok, kanske är så om man är tät och bor i en 27 miljoners villa

Kanske kan förklara hur Epstein och en jävla massa kändisar kom undan så länge.
Citera
2024-06-30, 10:26
Medlem
Där åkte Facebook ner för #435 och frun tog bort honom från "gift med".
Citera
2024-06-30, 10:27
Medlem
#435 Om vi analyserar chatloggen lite grann då. Inte något superperverst, men en konstig sak är hur själva träffen över natten bestäms.

När gäddan skriver att han kan ses först i augusti om de inte ses nu, så erbjuder sig barnet att springa och ta tåget som går om 17 minuter Hur trovärdigt är det scenariot? Inte sannolikt för fem öre vill jag säga. I helvete att en ung tjej är så kåt att hon hoppar på tåget som går direkt. Nä, han har fått hjärnsläpp här, helt klart.
Senast redigerad av Florman 2024-06-30 kl. 10:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in