2024-06-30, 08:22
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja, det finns ju nypotatis nu också.

Kanske det är så att fru och omgivning ser honom som högst respektabel och det kommer att ta ett tag för dem att ta in det här. Intervjun på Dumpen där han själv pratar om vad han gör är ju något de behöver se för att det ska landa tror jag. Han simmar för glatta livet nu men frågan är om han kan hålla sig över ytan ett längre tag?
Precis så är det. Det kommer att ta betydligt längre tid innan #435 anhöriga och vänner kommer att reagera och kanske agera. #435 är en socialgrupp1 människa. Många vill hänga med en professor och ha honom som vän. Men självklart så kommer det reaktioner snart.
Citera
2024-06-30, 08:31
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
435.. Professor, gift, tonårsbarn, villa vid havet i helsingborg. Rakt i sjön för att han vill knulla småflickor. Rimligt livsval, suck.

Inte ens brytt sig om att deaktivera sin facebook eller dölja sin vän-lista.

Hoppas mest att hans son får det stöd han kommer behöva för att ta sig igenom det här i skolan.
Det var det sommarlovet för barnen, fullt av ängslan, oro och sorg. Kaos i familjen var sommarminnet han gav dem. Vilket as...

Citera
2024-06-30, 08:33
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Han kan ju inte på fullaste allvar tro att snacket om förtalsanmälningar skulle kunna få släkt och vänner att tro att han blivit utsatt för någon form av komplott. De som går in på dumpen.se får ju se en konfrontationsvideo där han tydligt och klart medger att han stämt träff med en 14-årig flicka. Nu faller allt i hans tillvaro. Undra vilka samtal som förs där i strandvillan? Och tänderna? Knappast någon idé att fixa dem nu när allt ändå tar slut. Att han uppenbarligen gått runt länge med käften i det skicket är också ett tydligt tecken på att han för länge sedan gett upp sitt liv. En sådan sorglig och eländig människa.
Han svarade dessutom nästan jakande på frågan om han tänkte slicka henne. Kondomer har han också, antar att han köpt en del sex i sina dar...

Citera
2024-06-30, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Precis så är det. Det kommer att ta betydligt längre tid innan #435 anhöriga och vänner kommer att reagera och kanske agera. #435 är en socialgrupp1 människa. Många vill hänga med en professor och ha honom som vän. Men självklart så kommer det reaktioner snart.
Hans fru är också professor.
Citera
2024-06-30, 08:39
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Hans fru är också professor.

Får citera Count Dooku: "Twice the Pride, Double the Fall."

Vilken stad leder gäddligan nu egentligen?

Känns som om Helsingborg har skenat på sistone ...
Citera
2024-06-30, 08:50
Medlem
Det blir lite spännande att följa #435 och se vad som händer. Personligen tror jag inte det kommer att hända speciellt mycket då jag har fått intrycket att hans sociala förmåga är noll och därför kommer han inte känna någon skam. Att det blir skilsmässa tvivlar jag också på. Den som får det jävligast är nog sonen och honom lider jag verkligen med.
https://dumpen.se/2024/06/29/professor-potatis-napp-435-helsingborg/
Citera
2024-06-30, 08:52
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Han kan ju inte på fullaste allvar tro att snacket om förtalsanmälningar skulle kunna få släkt och vänner att tro att han blivit utsatt för någon form av komplott. De som går in på dumpen.se får ju se en konfrontationsvideo där han tydligt och klart medger att han stämt träff med en 14-årig flicka. Nu faller allt i hans tillvaro. Undra vilka samtal som förs där i strandvillan? Och tänderna? Knappast någon idé att fixa dem nu när allt ändå tar slut. Att han uppenbarligen gått runt länge med käften i det skicket är också ett tydligt tecken på att han för länge sedan gett upp sitt liv. En sådan sorglig och eländig människa.

Gäddan sprattlar i håven. Omedveten om kraften i nymodigheter som Internet ...

Det blir ett tungt uppvaknande.

Han får ägna sig åt att odla sin trädgård istället, som Candide sa.

Potatis?
Senast redigerad av Dalulven 2024-06-30 kl. 09:04.
Citera
2024-06-30, 08:59
Medlem
Han (#435) har ju stängt av kommentarsfunktionen, men det är för mig fullständigt obegripligt att han låter kommentarerna vara kvar? En snubbe har ju länkat till dumpens hemsida, och specifikt den nakenbild han skickade, vilket är öppet för vem som helst som går in på hans fb att se.

Jag tycker så otroligt synd om frun och sonen. Vilken jävla skam (och ilska) de måste känna.
Citera
2024-06-30, 09:06
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Angående potatisproffesorn. Bor i en villa värderad till 27 miljoner kronor, förmodligen ett välbetalt jobb samt fru och barn. Vilken idiot
Senaste inlägget på fb; https://i.gyazo.com/6163bf7ac1aa371629a441fc12792962.png

Citat:
Ursprungligen postat av Peddoprofessoräckelpotatishjärna #435 på Facebook

Hej! Om det kommer konstiga
meddelanden om mig på fb, är det förtal .
Jobbar på det.

Jag skulle säga att han redan har jobbat färdigt med det mesta.

Men han kanske är van vid att kunna köpa sig fri?

Återstår väl att se hur det funkar mot ägg och sprejburkar.
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-06-30 kl. 09:39.
Citera
2024-06-30, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
#435. Vad kan vi icke pedofiler göra för att ställa till det ännu mer för vederbörande? Maila jobbet? Annat? De vet säkert redan om det men..

Hur gör vi generellt för att sabba så mkt det bara går för gäddornas liv efter en dumpenpublicering? Hur gör ni?

Men för helvete.

Sluta kontakta anhöriga och liknande. Det är ett sjukt beteende. Kontakta en terapeut istället.
Citera
2024-06-30, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Men för helvete.

Sluta kontakta anhöriga och liknande. Det är ett sjukt beteende. Kontakta en terapeut istället.

Var kanske lite otydlig men tack för klassiskt flashbacksvar. Märkligt att psykisk ohälsa alltid ska ges sken av. Så jag svarar "men du då?" 😉

FÖRUTOM anhöriga då.. Är det bara jobbet som bör informeras? Anonymt så klart. Andra? Eller är det tillräckligt med en publicering på Dumpen?
Citera
2024-06-30, 09:30
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Angående potatisproffesorn. Bor i en villa värderad till 27 miljoner kronor, förmodligen ett välbetalt jobb samt fru och barn. Vilken idiot
Senaste inlägget på fb; https://i.gyazo.com/6163bf7ac1aa371629a441fc12792962.png
Satan, detta måste vara gäddrekord i värderat huspris?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in