2024-06-29, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Varför har man kvinnliga fångvaktare bland män? Det är som att be om problem. Vad hände med henne, fick hon sparken?
Hon fick väl snarare kuken som det verkar.
Citera
2024-06-29, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkiJon
En del gör vad som helst för pengar på OF. Ja fy så vidrigt.
Hela grejen med det så kallade OF är helt sjukt. Skamlösa horor som gör vad som helst för pengar och uppmärksamhet.
Senast redigerad av Draculark 2024-06-29 kl. 20:48.
Citera
2024-06-29, 20:55
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
I den här tråden ser man verkligen att män är jävligt underliga varelser! Å ena sidan kallas tjejen hora och luder och ni skulle aldrig peta på henne, å andra sidan sparar ni ner klippet att runka till, å ännu en sida finns vissa som kallar snubben som filmar bög och äcklig för att han filmar sin polare ha sex - men tjejen filmas väl också, kanske tittar han på henne... Sen kan ni själva sitta och kolla porr där män "lånar ut" flickvän/fru till andra män medan de runkar och så runkar ni till det. Hur fan ska ni ha det!?

Du citerar fel person din hora. Jag har inte i något av mina inlägg i tråden skrivit att jag inte skulle peta på henne.

Hennes agerande är ett tydligt bevis på att människan i dagens samhälle är nästintill beredd att begå vilken handling som helst för vägen till miljonerna.

Somliga är även fullt benägna att försöka sig på en snabbfil, se horan i klippet som parallellt med sin karriär som kriminalvårdare bedriver en porrsida på plattformen Onlyfans.

Oavsett vad så gissar jag att hon är ekonomiskt oberoende innan denna helg är över.

Du får sedan även ha överseende med div kommentarer. Folks reaktion på hennes tilltag är fullt normalt, då det borde anses vara en sund inställning när samhället reagerar på ett dekadent och inte minst förkastligt beteende.

Hon har ju trots allt sex med samhällets bottenskrap, paria, avskum.
Citera
2024-06-29, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Du fattar verkligen absolut ingenting.

Inte en jävel kommer spara ner klippet. Utgår du från att andra gör det bara för att du sparar ner det? Ingen tittar på cuck-videos heller. Bara för att de existerar så betyder det inte att män dras till dom. Kanske är det ni kvinnor som tittar på sånt. Vi vet att ni har riktigt sjuka fantasier. Ni är mycket mycket värre än män på sexfronten, och jag talar från egna erfarenheter med er.
Det stämmer. Kvinnor är mycket värre och mer sexfixerade. Kolla bara hur dom klär sig och vad dom lägger ut för bilder på sociala medier. Se även hur många unga tjejer som blivit äckliga OF-horor.
Citera
2024-06-29, 21:13
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Varför har man kvinnliga fångvaktare bland män? Det är som att be om problem. Vad hände med henne, fick hon sparken?

Sparken.

Hon har (hade) man och barn.
Citera
2024-06-29, 21:23
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoraKuzma
Sparken.

Hon har (hade) man och barn.

Aj då, ja så kan det gå. Tack för info.
Citera
2024-06-29, 21:47
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnkiJon
På ett sätt kan jag även förstå dem som hellre knullar en get än dig
En man som hellre knullar en get än mig är jag tacksam att jag slipper umgås med.

Citat:
Det säger du? Ni knullar ju kriminella och gängkriminella och hatiska islamister hej vilt. Även inne på häkten och fängelser men även utanför. Vi har vetat i tusentals år att ni dras till "bad boys"... dvs arga män. Du talar emot fakta.

Kvinnor överlag är riktiga samhällsförstörare. Att ni inte märks av mer är för att ni arbetar i bakgrunden. Precis som kvinnan i klippet.
Jag tycker hon jobbar på ganska bra i förgrunden här, dessutom får hon ju gå ut från fängelset till skillnad från männen i klippet.

Citat:
Ursprungligen postat av Blaskig
Kan ju hända att olika män har olika åsikter, har den tanken slagit dig någon gång?

Ont. Detta är väl ett exempel på varför kvinnor inte ska jobba som vakter på manliga fängelser. Det är inte första gången kvinnliga vakter knullar intagna. Säkert stort mörkertal också. Så olämpligt på så många sätt.
Bland annat är det en säkerhetsrisk för anstalten och övriga vakter.
Ligger inte manliga vakter med kvinnofångar då, är du säker på det?

Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Du citerar fel person din hora. Jag har inte i något av mina inlägg i tråden skrivit att jag inte skulle peta på henne.

Hennes agerande är ett tydligt bevis på att människan i dagens samhälle är nästintill beredd att begå vilken handling som helst för vägen till miljonerna.

Somliga är även fullt benägna att försöka sig på en snabbfil, se horan i klippet som parallellt med sin karriär som kriminalvårdare bedriver en porrsida på plattformen Onlyfans.

Oavsett vad så gissar jag att hon är ekonomiskt oberoende innan denna helg är över.

Du får sedan även ha överseende med div kommentarer. Folks reaktion på hennes tilltag är fullt normalt, då det borde anses vara en sund inställning när samhället reagerar på ett dekadent och inte minst förkastligt beteende.

Hon har ju trots allt sex med samhällets bottenskrap, paria, avskum.
Varför kallar du mig hora? Jag bara ifrågasatte mäns sexdrifter och allmänna hatkänslor inför kvinnor.

Citat:
Precis. Här är något annat sjukt att lägga till i listan:

De äter vår säd. En vätska som kommer ur vår kropp. Visa mig en enda man som äter något som kommer ur en kvinnas fitta.

Låt det sjunka in. De är helt jävla mentalt störda och vidriga. Spyr.
Som jag förstått det älskar män när kvinnor sväljer, det är en egoboost, och du är nog ensam om att äcklas av det... De flesta män älskar dessutom att slicka fitta och då får man i sig en hel del goa safter från kvinnan. Jag tror att du är en väldigt ung oskuld som bara upplevt sex genom porr.
Citera
2024-06-29, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Typiskt utttråkad småfet småbarnsmamma. Ser ut att vara väldigt kort ?

Bruden är sjukt sexig!

Det bokstavligen sprutar ur henne. Jisses vilken bombshell

Undrar hur dom på HR (personalavdelningen) tänker när dom anställer?

Hur i helvete kan man sätta katten framför grädden o bli arg om den börjar dricka av den.

Inte hon som ska få sparken men den som anställde henne.

Hoppas inte farsan få se länken…
Citera
2024-06-29, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Troligtvis inte eftersom det spelades in i england.

Sverige exporterar kriminalitet ju, inte vara till våra grannländer och Spanien men kanske även England?

Eller så åkte hon dit o blev plit.

Filmen kunde vara svensk inspelad i Sverige
Citera
2024-06-29, 22:01
Medlem
Alltså såsom jag har förstått så har dom rena lyxen i england. Alla har telefoner (helt omöjligt i Sverige) ni ser hur mycket skräp och grejer som är huller om buller, plintarna skulle aldrig acceptera så mycket prylar, de röker inomhus( säkert gräs med) en plit får inte gå ensam in i ett rum med intagen. Den enda gången en svensk intagen skulle kunna ha en liten möjlighet att doppa kuken är på vissa programverksamheter. Dessa brukar dock ske i rum med fönster eller så är det alltid fullt med folk som går i korridoren utanför, alltid någon som ska råka öppna dörren också "Aha här var det upptagen vi går till nästa rum" osv.

Folk tror svenska fängelser är lyx i stil som detta klipp. Glöm det. Inte i närheten.
Citera
2024-06-29, 22:02
Medlem
Att som man sätta på en kvinna framför sin manliga kompis är ju helt ofattbart. Jag blir kräkfärdig av tanken.

Inget fel med att vara bög eller bi, men straight är han absolut inte (han som sätter på ragatan).

Hon ser ut som jag tänkte mig.

En kvinna utan spärrar helt enkelt. Räcker med att läsa titeln. En swingerorgy med 15 pers?!

https://www.thesun.co.uk/news/28838648/sex-prison-officer-tape-couple/

Hennes föräldrar har misslyckats.. hade det där varit min dotter hade jag brutit kontakten och aldrig pratat med henne igen någonsin.

''Introducing herself, Linda said: "Monogamy is a social construct that I think needs to be dismantled.''
Senast redigerad av Trollkarlspelle 2024-06-29 kl. 22:10.
Citera
2024-06-29, 22:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Ligger inte manliga vakter med kvinnofångar då, är du säker på det?

Jag har aldrig hört talas om något sådant men det förekommer säkert också. Kanske i mindre ofattning eftersom det aldrig skrivits om något sådant i media vad jag vet. Intressant om det förekommer.

Oavsett ska inte män jobba på kvinnliga anstalter heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in