Citat:
Ursprungligen postat av
Citronfrommage
I den här tråden ser man verkligen att män är jävligt underliga varelser! Å ena sidan kallas tjejen hora och luder och ni skulle aldrig peta på henne, å andra sidan sparar ni ner klippet att runka till, å ännu en sida finns vissa som kallar snubben som filmar bög och äcklig för att han filmar sin polare ha sex - men tjejen filmas väl också, kanske tittar han på henne... Sen kan ni själva sitta och kolla porr där män "lånar ut" flickvän/fru till andra män medan de runkar och så runkar ni till det. Hur fan ska ni ha det!?
Du citerar fel person din hora. Jag har inte i något av mina inlägg i tråden skrivit att jag inte skulle peta på henne.
Hennes agerande är ett tydligt bevis på att människan i dagens samhälle är nästintill beredd att begå vilken handling som helst för vägen till miljonerna.
Somliga är även fullt benägna att försöka sig på en snabbfil, se horan i klippet som parallellt med sin karriär som kriminalvårdare bedriver en porrsida på plattformen Onlyfans.
Oavsett vad så gissar jag att hon är ekonomiskt oberoende innan denna helg är över.
Du får sedan även ha överseende med div kommentarer. Folks reaktion på hennes tilltag är fullt normalt, då det borde anses vara en sund inställning när samhället reagerar på ett dekadent och inte minst förkastligt beteende.
Hon har ju trots allt sex med samhällets bottenskrap, paria, avskum.