2024-06-29, 17:34
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twitterturken
Handlar främst om att förnedra, att visa att blattarna har erövrat landet.

Tragiskt och skrämmande att se hur England, Frankrike, Sverige m.m blivit, jag känner bara sorg.
Citera
2024-06-29, 17:51
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJewelInTheSea
Bara jag som runka?

Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Nej du lär inte varit ensam om den saken. Klippet är självklart sparat

Hon kommer bli duktigt rik på detta för alla vill se hela klippet när hon suger kuk också.
I den här tråden ser man verkligen att män är jävligt underliga varelser! Å ena sidan kallas tjejen hora och luder och ni skulle aldrig peta på henne, å andra sidan sparar ni ner klippet att runka till, å ännu en sida finns vissa som kallar snubben som filmar bög och äcklig för att han filmar sin polare ha sex - men tjejen filmas väl också, kanske tittar han på henne... Sen kan ni själva sitta och kolla porr där män "lånar ut" flickvän/fru till andra män medan de runkar och så runkar ni till det. Hur fan ska ni ha det!?
Citera
2024-06-29, 18:33
Medlem
lunarluddes avatar
Läste i engelska medier att hon hade varit med i ett reality program som heter "Open House: The Great Sex Experiment" jag såg att tv4play har den serien. Någon som vet vilket avsnitt hon deltar i?
Citera
2024-06-29, 18:56
Medlem
Folk säger att Sverige fängelser är dagis. Det där skulle aldrig någonsin kunna hända i en svensk kåk. Dom har det bra i england, alla har telefoner blandannat
Citera
2024-06-29, 18:56
Medlem
Muslimfittas avatar
Västerländska kvinnor är de största hororna. Så jävla äckliga på alla plan. Likt trojaner går de bakom hela samhället och samarbetar med och beblandar sig med kriminella slödder och muslimer, som också är trojaner. Tvättäkta samhällsförstörare. Nackskott.
Senast redigerad av Muslimfitta 2024-06-29 kl. 18:59.
Citera
2024-06-29, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
I den här tråden ser man verkligen att män är jävligt underliga varelser! Å ena sidan kallas tjejen hora och luder och ni skulle aldrig peta på henne, å andra sidan sparar ni ner klippet att runka till, å ännu en sida finns vissa som kallar snubben som filmar bög och äcklig för att han filmar sin polare ha sex - men tjejen filmas väl också, kanske tittar han på henne... Sen kan ni själva sitta och kolla porr där män "lånar ut" flickvän/fru till andra män medan de runkar och så runkar ni till det. Hur fan ska ni ha det!?

Det där är män som aldrig får knulla!
Nu tittade jag bara lite, men vilken sunkig film och en riktigt sunkig miljö.

Blir man kåt av det så hamnar man i samma kategori som en getknullare hos mig.
Citera
2024-06-29, 19:04
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage

Du fattar verkligen absolut ingenting.

Inte en jävel kommer spara ner klippet. Utgår du från att andra gör det bara för att du sparar ner det? Ingen tittar på cuck-videos heller. Bara för att de existerar så betyder det inte att män dras till dom. Kanske är det ni kvinnor som tittar på sånt. Vi vet att ni har riktigt sjuka fantasier. Ni är mycket mycket värre än män på sexfronten, och jag talar från egna erfarenheter med er.
Citera
2024-06-29, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Tragiskt och skrämmande att se hur England, Frankrike, Sverige m.m blivit, jag känner bara sorg.

Dekadensen var stor i 1920-talets Tyskland också. Nu sker det i flera länder samtidigt.
Citera
2024-06-29, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Märkligt att hon gick med på att bli filmad, är det verkligen äkta? Om det är äkta så bryr hon sig inte ett skit om konsekvenserna uppenbarligen, bra inställning hos den luderpliten...

Är det tydligt att hon vet om att hon blir filmad. Hon kanske tror han sitter och skrollar bara?
Citera
2024-06-29, 19:20
Bannlyst
Detta var marknadsföring för hennes OnlyFans helt klart. Allt var med fullt medvetande och helt intentionellt.
Citera
2024-06-29, 19:24
Medlem
Hon och mannen är även swingers. Fräscht folk det där…
Citera
2024-06-29, 19:29
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Det där är män som aldrig får knulla!
Nu tittade jag bara lite, men vilken sunkig film och en riktigt sunkig miljö.

Blir man kåt av det så hamnar man i samma kategori som en getknullare hos mig.
Jag förstår att de som knullar och han som filmade är kåta, men män som har hela världens kvinnor framför sig borde kunna hitta bättre grejor att runka till och framför allt bete sig bättre än de män i tråden som verkar hata kvinnor oavsett vad de gör... Ligger tjejer inte alls är de pryda horor, ligger de runt är de kåta luder som ingen vill ta i. Det är fan ett under att mänskligheten har överlevt.

Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Du fattar verkligen absolut ingenting.

Inte en jävel kommer spara ner klippet. Utgår du från att andra gör det bara för att du sparar ner det? Ingen tittar på cuck-videos heller. Bara för att de existerar så betyder det inte att män dras till dom. Kanske är det ni kvinnor som tittar på sånt. Vi vet att ni har riktigt sjuka fantasier. Ni är mycket mycket värre än män på sexfronten, och jag talar från egna erfarenheter med er.
Nej, precis, jag fattar verkligen ingenting av er män, det har du rätt i. Men du är å andra sidan inte läskunnig, om du såg inlägget du svarade på så var det användare som både runkade till och sparade ner klippet.
Här ser du:
(FB) London (video): Kvinnlig fängelsevakt har sex med intern på HMP Wandsworth

Eftersom du är så arg betvivlar jag att du har fått ligga med nån med "sjuka erfarenheter", du kanske bara fick titta på? Kvinnor dras inte till arga män, vet du, så lugna dig lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in