Citat:
Ursprungligen postat av
Karlsson05
Det där är män som aldrig får knulla!
Nu tittade jag bara lite, men vilken sunkig film och en riktigt sunkig miljö.
Blir man kåt av det så hamnar man i samma kategori som en getknullare hos mig.
Jag förstår att de som knullar och han som filmade är kåta, men män som har hela världens kvinnor framför sig borde kunna hitta bättre grejor att runka till och framför allt bete sig bättre än de män i tråden som verkar hata kvinnor oavsett vad de gör... Ligger tjejer inte alls är de pryda horor, ligger de runt är de kåta luder som ingen vill ta i. Det är fan ett under att mänskligheten har överlevt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Muslimfitta
Du fattar verkligen absolut ingenting.
Inte en jävel kommer spara ner klippet. Utgår du från att andra gör det bara för att du sparar ner det? Ingen tittar på cuck-videos heller. Bara för att de existerar så betyder det inte att män dras till dom. Kanske är det ni kvinnor som tittar på sånt. Vi vet att ni har riktigt sjuka fantasier. Ni är mycket mycket värre än män på sexfronten, och jag talar från egna erfarenheter med er.
Nej, precis, jag fattar verkligen ingenting av er män, det har du rätt i. Men du är å andra sidan inte läskunnig, om du såg inlägget du svarade på så var det användare som både runkade till och sparade ner klippet.
Här ser du:
(FB) London (video): Kvinnlig fängelsevakt har sex med intern på HMP Wandsworth
Eftersom du är så arg betvivlar jag att du har fått ligga med nån med "sjuka erfarenheter", du kanske bara fick titta på? Kvinnor dras inte till arga män, vet du, så lugna dig lite.