2024-06-29, 15:29
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twitterturken
Samtidigt sitter västerländska män med kuken i handen och runkar när deras kvinnor tar importerad MENA-stock i alla hål.

Definitionen av en hanrej.

Weimar.

Mellanösterntjejer och kvinnor med slöja är riktiga horor och älskar att ta emot kuk, bara så du vet.
Citera
2024-06-29, 15:39
Medlem
TjongPricks avatar
Bra med kvinnliga plitar tycker jag, det borde bara vara det och inga män
Citera
2024-06-29, 15:39
Medlem
TjongPricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Mellanösterntjejer och kvinnor med slöja är riktiga horor och älskar att ta emot kuk, bara så du vet.

Oooh, hijab och uniform, mycket sexigt.
Citera
2024-06-29, 15:58
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Linda De Sousa Abreu

Klart att hon har OnlyFans haha, visste innan jag började läsa något, och hon och hennes MAN va med i TV program för swingers.

Lätt att hennes bodycount är över 1000 *spyr lite*

Kanske jag övertolkar men kan inte det där vara typ ett artistnamn, Abreu eller något liknande betyder väl öppnad, Sousa kan man väl med lite fantasi få till smutsig och Linda betyder vacker (iaf på spanska)?
Citera
2024-06-29, 16:15
Avslutad
Vilken trasig och slampig varelse. Hon måste dessutom vara mentalt utvecklingsstörd. Blir filmad på jobbet. Jag hade inte ens tagit i henne med tång om jag fick betalt.

Hon ska naturligtvis avlivas, tillsammans med negern och hans kompis som filmade.

Det är så många lager av degenerering och destruktion av samhället i den här videon. Sånna här avskräden är mänsklighetens fienden i likhet med pest och digerdöden, och borde således behandlas därefter.
Citera
2024-06-29, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Haha love it!

Visst är det rejält illa ur säkerhetssynpunkt, men det vägs ju upp med råge av att se så många incels som gråter över att bokstavligen alla andra får knulla utom dom!

Om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte ens incelsen vill ligga med den där översminkade och lågbegåvade slampan.

Det kräver nog en kriminell långtidsintern som är på gränsen till att bli homo.
Citera
2024-06-29, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte ens incelsen vill ligga med den där översminkade och lågbegåvade slampan.

Det kräver nog en kriminell långtidsintern som är på gränsen till att bli homo.
Nej det brukar ju heta så när ni får nobben.

Precis som att rönnbären helt plötsligt blev jättesura!
Citera
2024-06-29, 16:37
Medlem
lunarluddes avatar
Haha fyfan vad vidrigt, speciellt med kompisen som står och filmar hela akten och verkar helt upphetsad och ivrig. Frågan är varför dom lägger ut videon? är väl bättre att ha en plit att ha sex med regelbundet, speciellt om man sitter på ett längre straff?

Nu när videon har blivit viral och alla medier tagit upp det så kommer det bli stenhård koll på anställda på det fängelset ett bra tag innan det glöms bort, lär inte bli mycket sex med plitar längre för dessa tomtar. Kanske dom har fått korta straff.

Jag får känslan att dessa sandapor har fått ett gay rykte om sig och kände sig uppmanade att ladda upp videon för att "bevisa motsatsen" kändes som att araben som filmade var total gay.

Sinnessjukt hur dåligt omdöme kvinnan och dom som anställde kvinnan måste ha.
Senast redigerad av lunarludde 2024-06-29 kl. 16:39.
Citera
2024-06-29, 16:43
Medlem
Twitterturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Haha fyfan vad vidrigt, speciellt med kompisen som står och filmar hela akten och verkar helt upphetsad och ivrig. Frågan är varför dom lägger ut videon? är väl bättre att ha en plit att ha sex med regelbundet, speciellt om man sitter på ett längre straff?
Handlar främst om att förnedra, att visa att blattarna har erövrat landet.
Citera
2024-06-29, 16:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Nej det brukar ju heta så när ni får nobben.

Precis som att rönnbären helt plötsligt blev jättesura!

Om målet är att inte få nobben av sånna brudar är jag hellre både Incel, munk och bög på samma gång.
Citera
2024-06-29, 16:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Twitterturken
Handlar främst om att förnedra, att visa att blattarna har erövrat landet.

Fast de görs ju bokstavligen från en fängelsecell, men en brud ingen annan skulle ta i med tång. Det går inte att demonstrera ett större misslyckande av att ”erövra”. Zooma ut lite.

De här misslyckade personerna har noll makt och har lägre status än kastlösa.
Citera
2024-06-29, 17:25
Medlem
Twitterturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Fast de görs ju bokstavligen från en fängelsecell, men en brud ingen annan skulle ta i med tång. Det går inte att demonstrera ett större misslyckande av att ”erövra”. Zooma ut lite.

De här misslyckade personerna har noll makt och har lägre status än kastlösa.
Att knulla fångvaktarna och röka gräs gör att det snarare ser ut som en bordellvistelse än ett fängelsestraff.
Dom är nog endast fängslade på pappret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in