2024-06-28, 19:18
Medlem
Någon som vet vad dumpen bilarna har för regnar?

Vore kul att nicka åt dom, inte köra vansinnig i 2-till-1 väg om dom är framför… just bara vara lite extra hövlig
Citera
2024-06-28, 20:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fordonskontroll

Vore kul att nicka åt dom, inte köra vansinnig i 2-till-1 väg om dom är framför… just bara vara lite extra hövlig
Vindrutetorkare antar jag. Sen har dom kanske paraply ☂️ när dom lämnar bilen.
Citera
2024-06-28, 22:03
Avslutad
Nytt avsnitt av Dumpen-podden idag

https://open.spotify.com/episode/1T6uVDPk9YDBvg3ANCA0Mn
Citera
2024-06-28, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Sara nämnde vid något tillfälle att när de tröttnat på gäddor så är barnäktenskap ett möjligt satsningsområde. Bolagets marknader behöver ju utforkas, breddas, annars sinar swishen. Undrar vilket fisknamn som ska anvädas då... blir ny kollektion hos Netshirt också ju... klirr klirr!
Impulskollen får nya kunder på ett fat och kan bidra med mer reklampengar. Bolagen som ger sms-lån gnuggar sina händer och kanske också snart dyker upp med en reklambanner?

Kan vara så men tror mer på att Dumpen snart ger sig på sexköpare. Dampen behöver näring och dessa 434 monotona freakshows börjar bli lite tjatiga.

Sara var riktigt arg under bjudresan i Thailand på en nattklubb.
Några tjockisar raggade upp vuxna prostituerade framför Saras ögon och hon var inte långt ifrån att dra en flaska i huvudet på fettona.
Har absolut inget att göra med pedofili och Sara hade fått 20 år på Bangkok Hilton.
Hela Thailandsresan (enligt podden) gav bara diarréer och varsin limpa Gula Blend men sponsorerna ska känna sig stolta fast det är svårt att skriva under på då jag själv donerade på den tiden.
Det har inte hänt ett skit efter Dampens statsbesök utomland i UK, Thailand mm men Puttes krognotor betalas och Sara syns lite i media.
Det tror jag utsatta barn tackar för.
Citera
2024-06-28, 22:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Nytt avsnitt av Dumpen-podden idag

https://open.spotify.com/episode/1T6uVDPk9YDBvg3ANCA0Mn
Det blev en väääldigt konstgjord och krystad tystnad, lägre tonläge, och inte alls så mycket att säga vid 19:00-19:47 när dom kom till gädda #424 Varberg (som begick självmord i början av juni) och dom gick snabbt vidare till #425 istället. Inte ett ord om att #424 tagit livet av sig. Det kan man tycka vad man vill om.

Sen tappade Patrik räkningen på gäddorna som vanligt.
Så efter den leende springande Ö-viksgäddan #425 så blev SD-gäddan #426 också kallad för #425. Och så släpade numreringen efter med ett nummer fel på efterföljande gäddor... Och den norska vedervärdiga gäddan #430 glömdes bort, men det kom Sara plötsligt på sen efter #433 så Helge #430 fick några ord, innan dom avslutade med "country-gäddan" #434. Varför inte ha en stödlapp med alla nummer framför sig, så det slipper bli oreda varenda gång.
Senast redigerad av KanotklubbenKermit 2024-06-28 kl. 23:23.
Citera
2024-06-28, 22:46
Medlem
Citat:
Det blev en väääldigt konstgjord och krystad tystnad, lägre tonläge, och inte alls så mycket att säga vid 19:00-19:47 när dom kom till gädda #424 Varberg (som begick självmord i början av juni) och dom gick snabbt vidare till #425 istället. Inte ett ord om att #424 tagit livet av sig. Det kan man tycka vad man vill om.

Sen tappade Patrik räkningen på gäddorna som vanligt. Så efter den leende springande Ö-viksgäddan #425 så blev SD-gäddan #426 också kallad för #425. Varför inte ha en stödlapp med alla nummer framför sig, så det slipper bli oreda varenda gång.
Det är Sara och Patrik, man kan inte förvänta sig att något ska fungera smärtfritt. Det kommer alltid att vara så. Jag vet jag är fördomsfull, men dessa 2 clowner alltså.
Citera
2024-06-28, 23:07
Medlem
Citat:

Sen tappade Patrik räkningen på gäddorna som vanligt. Så efter den leende springande Ö-viksgäddan #425 så blev SD-gäddan #426 också kallad för #425. Och så släpade numreringen efter med ett nummer fel på efterföljande gäddor... Och den norska vedervärdiga gäddan #430 glömdes bort helt. Varför inte ha en stödlapp med alla nummer framför sig, så det slipper bli oreda varenda gång.
Edit.jag missade det viktigaste. #424 . Det enda Patrik säger att det hade pågått i många år. Hur fan kan han veta det? Det vet inte dumpen ett skit om. Sitta och påstå för att det ska verka bättre. Normalt beteende hade varit att beklaga att det blev så. Men självklart inte, det är ju Sara och Patrik. Jäkligt tycker jag.
Citera
2024-06-29, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Glöm inte fina reklampengar från Impulskollen och andra sponsorer...

Givetvis gör inte Dumpen reklam för Impulskollen gratis utan stålarna byter ägare under bordet. Bara titta på Impulskollen som Putte är kåt på att göra reklam för, visitkort rubbet.
Verkar seriöst och VIP-paketet kostar endast 135.000 kr för gäddan men då ingår det att troll städar lite bland kommentarerna och kanske även säger emot näthatare. Bara det är värt 100.000 kr.
Hur fan lyckas Damoen hamna så snett hela tiden?
Hela organisationen är ett luftslott som tar sig fram via konstgjord andning vilket dom gör bra.

Lille Bertil och mr Pussy i tråden är helt frälsta och jobbar gratis åt dessa skojare.
Vinnare ekonomiskt Sara.
Citera
2024-06-29, 06:02
Medlem
Ankan-mannens avatar
Det att Dumpen börjar på en kontaktsida där man ska vara minst 18, och där säger att de är mellan 18 och 28. Detta är osannolikt- mycket osannolikt att en underårig skulle göra, i det fallet skapar man sin gädda utan att denne skulle ge sig på ett barn i verkligheten. Alla kan påverkas, Dumpen har hittat sin effektiva metod för att fälla ostabila människor.

Ett annat problem med att utge sig vara vuxen, och sedan för att vara underårig, kan vara att gäddan tror det är ett rollspel av vuxen, (nu är det just det för att fälla gäddan), att han inte tror det är ett barn utan en vuxen som rollspelare för egen känslomässig vinning. Tydligaste exemplet tycker jag är Pappa Stor som överväldigande signalerar att han avser att rollspela. Till och med det nick han gett sig själv signalerar för alla (de flesta förstår) att han avsåg att locka någon som ville rollspela på åldern. Att han pratade om att göra den underåriga gravid signalerar rollspel, vilket tydligen Dumpen inte förstår.

Nu kan man tycka att rollspela på ålder är udda, men om han trott det var med en vuxen behöver det inte betyda att denne var farlig för barn. Man ser i porrens lustiga värld att det finns vuxna aktörer som antyds vara barn, även vuxet eget barn som antyds ligga med föräldern. Utifrån den porren kan man anta att rollspel där de låssas vara barn är mer vanligt än man kan tro.
Citera
2024-06-29, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Har du exempel på att det är Dumpenhatare som skriver i andra trådar och vilka trådar är det? Och skriver de just så som du beskriver.

Så du kallar inte det att måla färg på deras husegendom för trakasserier och dyrt sabotage. Men Patrik åker väl dit och målar om, för Dumpen gör allt för de anhöriga??

Vilket bevis har du på att det är gäddor som hotat, det kan vara Sara för hon hatar Sanna, det kan vara en Dumpenhatare eller kanske rent av du, eller varför inte jag. Schrödingers katt.

Vilka avser du är manipulerande, och i vilka sammanhang? Är det kvinnan, gäddan, de som trakasserar familjen? Jag förstår inte för du nämner inte det.

Bevis finns givetvis om man inte tar någon på bargärning, så som när gäddorna kommer för att möta upp en minderårig.

Med din logik så kan man ju då tänka att det är en gädda som har målat på huset för att få dumpen i dålig dager?

Men jag tycker att det låter orimligt, så man får gå på det som känns mest troligt.
Citera
2024-06-29, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fordonskontroll

Plåtarna visas sällan i videorna men om du ser en stor svart JEEP som kör skitfort så luktar det dump och avgaser.
Tänk att glida runt i det där jätte schabraket när man ska reka inför en konfrontation.
Borde finnas en grupp för Dumpen spotting.

Under konfrontationen ”Ursäkta vill du sitta på min näsa” så syns raggarbilens plåt och den är reggad på en snubbe i Södertälje men kärran är hemmahörande i Skåne. Det är ju inte det minsta misstänkt.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2024-06-29 kl. 11:53.
Citera
2024-06-29, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det att Dumpen börjar på en kontaktsida där man ska vara minst 18, och där säger att de är mellan 18 och 28. Detta är osannolikt- mycket osannolikt att en underårig skulle göra, i det fallet skapar man sin gädda utan att denne skulle ge sig på ett barn i verkligheten. Alla kan påverkas, Dumpen har hittat sin effektiva metod för att fälla ostabila människor.

Ett annat problem med att utge sig vara vuxen, och sedan för att vara underårig, kan vara att gäddan tror det är ett rollspel av vuxen, (nu är det just det för att fälla gäddan), att han inte tror det är ett barn utan en vuxen som rollspelare för egen känslomässig vinning. Tydligaste exemplet tycker jag är Pappa Stor som överväldigande signalerar att han avser att rollspela. Till och med det nick han gett sig själv signalerar för alla (de flesta förstår) att han avsåg att locka någon som ville rollspela på åldern. Att han pratade om att göra den underåriga gravid signalerar rollspel, vilket tydligen Dumpen inte förstår.

Nu kan man tycka att rollspela på ålder är udda, men om han trott det var med en vuxen behöver det inte betyda att denne var farlig för barn. Man ser i porrens lustiga värld att det finns vuxna aktörer som antyds vara barn, även vuxet eget barn som antyds ligga med föräldern. Utifrån den porren kan man anta att rollspel där de låssas vara barn är mer vanligt än man kan tro.
Hoppsan. Så gjorde jag och mina vänner på communitys med 15-16 års åldergräns. Där skrev man in att man var äldre när man registrerade sig.
Detta var i början av 2000-talet. Och tycker väl inte att det verkar omöjligt att sånt sker än idag.
T ex ser jag många småbarn som håller på med snap fast där är 13-årsgräns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in