Citat:
Håller verkligen med. Har en känsla av att många av fruarna sitter fast i en trauma bindning dessutom. Låt de stackarna vara ifred och om något ,hjälp dem upp.
Personligen tycker jag man ska hjälpa dem bryta sig loss o starta ett nytt liv. Alla förtjänar att leva med någon som är snäll, inte bedrar eller går bakom ens rygg eller som vill skada andra.
Gäddorna som alla andra som gör illa människor bryr jag mig inte om.
Är det inte dock så, att de flesta t.o.m på flashback skyddar de anhöriga? Att det bara är ett fåtal rötägg som inte gör det.
F.ö hoppas jag verkligen att de anhöriga undviker såna här forum.
Personligen tycker jag man ska hjälpa dem bryta sig loss o starta ett nytt liv. Alla förtjänar att leva med någon som är snäll, inte bedrar eller går bakom ens rygg eller som vill skada andra.
Gäddorna som alla andra som gör illa människor bryr jag mig inte om.
Är det inte dock så, att de flesta t.o.m på flashback skyddar de anhöriga? Att det bara är ett fåtal rötägg som inte gör det.
F.ö hoppas jag verkligen att de anhöriga undviker såna här forum.
Du bör ha i åtanke, att flera av dumpenhatarna sitter i andra trådar och säger att det är så fint med 15åriga flickor.
Och att 12-14 åring absolut kan se ut som en vuxen kvinna.
Och att alla män tänder på 14åringar, och att det är helt naturligt
Sedan har dumpen inkräktat på upphovsrätten till deras fantastiks sexiga bilder och filmer
Och det har varit förtal ( pga Sveriges efterblivna lagar)
Och det är bara för pengarnas skull mm mm
Och nu är det deras sista halmstrå att tycka synd om familjen, vilket det är
Men det är enbart gäddan som helt på egenhand har offrat och satt familjen i den sits som de nu sitter i
Det finns noll belägg för att familjer har trakasserats. Däremot finns det bevis för att gäddor har hotat Sanna fiskare i hennes hem där hon bor med sina barn.
Utan att veta så är jag 100 på att det ovetande pratar om är en kvinna som har stannat hos gäddan
Och att någon har skrivit peddo på huset eller liknande
Om nu kvinnan stannar så får hon kanske räkna med att få höra några saker och åtminstone inte blir förvånad att folk tar avstånd och att man inte vill ha sina egna barn i gäddans närhet, vilket är ganska naturligt om man själv har barn.
Så de är väldigt manipulerade, så inga högre odds på Betssons att de själva är gäddor och drömmer om småflickor