2024-06-27, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Håller verkligen med. Har en känsla av att många av fruarna sitter fast i en trauma bindning dessutom. Låt de stackarna vara ifred och om något ,hjälp dem upp.
Personligen tycker jag man ska hjälpa dem bryta sig loss o starta ett nytt liv. Alla förtjänar att leva med någon som är snäll, inte bedrar eller går bakom ens rygg eller som vill skada andra.
Gäddorna som alla andra som gör illa människor bryr jag mig inte om.
Är det inte dock så, att de flesta t.o.m på flashback skyddar de anhöriga? Att det bara är ett fåtal rötägg som inte gör det.
F.ö hoppas jag verkligen att de anhöriga undviker såna här forum.

Du bör ha i åtanke, att flera av dumpenhatarna sitter i andra trådar och säger att det är så fint med 15åriga flickor.
Och att 12-14 åring absolut kan se ut som en vuxen kvinna.
Och att alla män tänder på 14åringar, och att det är helt naturligt

Sedan har dumpen inkräktat på upphovsrätten till deras fantastiks sexiga bilder och filmer
Och det har varit förtal ( pga Sveriges efterblivna lagar)
Och det är bara för pengarnas skull mm mm

Och nu är det deras sista halmstrå att tycka synd om familjen, vilket det är
Men det är enbart gäddan som helt på egenhand har offrat och satt familjen i den sits som de nu sitter i

Det finns noll belägg för att familjer har trakasserats. Däremot finns det bevis för att gäddor har hotat Sanna fiskare i hennes hem där hon bor med sina barn.

Utan att veta så är jag 100 på att det ovetande pratar om är en kvinna som har stannat hos gäddan
Och att någon har skrivit peddo på huset eller liknande

Om nu kvinnan stannar så får hon kanske räkna med att få höra några saker och åtminstone inte blir förvånad att folk tar avstånd och att man inte vill ha sina egna barn i gäddans närhet, vilket är ganska naturligt om man själv har barn.

Så de är väldigt manipulerade, så inga högre odds på Betssons att de själva är gäddor och drömmer om småflickor
Citera
2024-06-27, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Du bör ha i åtanke, att flera av dumpenhatarna sitter i andra trådar och säger att det är så fint med 15åriga flickor.
Och att alla män tänder på 14åringar, och att det är helt naturligt

Sedan har dumpen inkräktat på upphovsrätten till deras fantastiks sexiga bilder och filmer

Men det är enbart gäddan som helt på egenhand har offrat och satt familjen i den sits som de nu sitter i

Det finns noll belägg för att familjer har trakasserats. Däremot finns det bevis för att gäddor har hotat Sanna fiskare i hennes hem där hon bor med sina barn.

Utan att veta så är jag 100 på att det ovetande pratar om är en kvinna som har stannat hos gäddan

Om nu kvinnan stannar så får hon kanske räkna med att få höra några saker och åtminstone inte blir förvånad att folk tar avstånd och att man inte vill ha sina egna barn i gäddans närhet, vilket är ganska naturligt om man själv har barn.

Så de är väldigt manipulerade, så inga högre odds på Betssons att de själva är gäddor och drömmer om småflickor

Jag är väldigt medveten om att de hänger här o funderar ibland på vilket nummer jag argumenterar emot. Förstår såklart att det finns en massa bittra gäddor.

Jag är tydlig med att jag inte tycker det minsta synd om gäddorna o inte ser dem som oskyldiga. Jag ser det som ett av få sätt att stoppa förövare innan ngt barn råkar illa ut. Som jag nämnt innan är det så politiskt korrekt att säga att uthängningar är osofistikerat men sanningen är att ingen har ngn lösning på hur man ska skydda barn innan brott begås o argumentet att man kan provocera fram ett sådant brott är nonsens. Finns inte en normal man som vill tala sex med ett barn. punkt.

Jag tycker jättesynd om gäddornas fruar o barn men tror till skillnad från många här, att man visar dem medkänsla o inte tvärtom. Däremot finns det såkert de som också har behandlats illa. finns ju idioter överallt såklart och det är fruktansvärt

Att det finns kvinnor som stannar tror jag har att göra med att de har en felaktig bindning som skapats genom åren pga gäddors personlighetsstårning o som gett dem för dålig självkänsla för att be männen dra.

Som jag sagt ngra gånger; det finns två saker som är värre än att få veta att ens partner hamnat på dumpen. Det är ett att ens partner har hunnit våldta ett barn eller två att inse att man har ägnat sitt enda liv till att leva med någon med så låga värderingar som en gädda.

Barnen är det synd om oavsett deras pappa blir uthängd eller inte. Bara fruktansvärt att ha en pappa som utsätter dem för detta trots att de vet att det är fel.

Finns massor av människor jag tycker synd om men absolut inte de här monstren o jag har noll respekt för de gamla gäddor som hänger här o spyr ur sig sin patetisk ångest på Sara o Patriks beteende som är ett resultat av att de blivit utnyttjade.

Jag kan inte se att jag på ngt sätt stöttar dem som jag förstår att du tycker?
Senast redigerad av medea1 2024-06-27 kl. 23:03.
Citera
2024-06-27, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Jag ör väldigt medveten om de hänger här o funderar ibland vilket nummer jag argumenterar emot. Förstår såklart att det finns en massa bittra gäddor.

Jag är tydlig med att jag inte tycker det minsta synd om gäddorna o inte ser dem som oskyldiga. Jag ser det som ett av få sätt att stoppa förövare innan ngt barn råkar illa ut. Som jag nämnt innan är det så politiskt korrekt att säga att uthängningar är osofistikerat men sanningen är att ingen har ngn lösning på hur man ska skydda barn innan brott begås o argumentet att man kan provocera fram ett sådant brott är nonsens. Finns inte en normal man som vill tala sex med ett barn. punkt.

Jag tycker jättesynd om gäddornas fruar o barn men tror till skillnad från många här, att man visar dem medkänsla o inte tvärtom. Däremot finns det såkert de som också har behandlats illa. finns ju idioter överallt såklart och det är fruktansvärt

Att det finns kvinnor som stannar tror jag har att göra med att de har en felaktig bindning som skapats genom åren o som gett dem för dålig självkänsla för att be männen dra.

Som jag sagt ngra gånger; det finns två saker som är värre än att få veta att ens partner hamnat på dumpen. Det är ett att ens partner har hunnit våldtat ett barn eller att inse att man har ägnat sitt enda liv till att leva med någon med så låga värderingar som en gädda.

Barnen är det synd om oavsett deras pappa blir uthängd eller inte. Bara fruktansvärt att ha en pappa som utsätter dem för detta trots att de vet att det är fel.

Finns massor av människor jag tycker synd om men absolut inte de här monstren o jag har noll respekt för de gamla gäddor som hänger här o spyr ur sig sin patetisk ångest på Sara o Patriks beteende som är ett resultat av att de blivit utnyttjade.

Va bra!
Jag tycker med synd om gäddornas familj och barn
Och är man normal så säger man ju till sina barn att familjen inte har något med det att göra

Men tex OV är helt emot att polisens gör dumpens jobb, det är rättsosäkert, brottsprovokation m.m
och att de vuxna mannen blir manipulerade

Men det är inte svårare än att säga nej tack då det tydligt står 14år, och man dyker inte upp på en förutbestämd plats för att prata.

Så utan att man är en dumpenfantast så blir man då och då väldigt trött på deras snyftande
Citera
2024-06-28, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Du talar som en äkta mainstream sossegubbe. Som förväntat.

Gubben är passé och även om jag inte älskar Dumpens alla argument så var hans sämre.

Bror, bra där. Kollar UG sommar på tv. Handlar om bortgifte av minderåriga, var i helvete är Dumpen?
Självklart skiter jag också i det då det är muslimer men underbart att se Dumpens frånvaro.
Dom minderåriga hedersförtryckta tjejerna tackar Dumpen, eller inte. Inte ens med kikare syns Dumpen i frågan.

Skulle Jehovas ens andas detta så hade vi fått se Sara go banans.
Citera
2024-06-28, 02:36
Bannlyst
Samarbetar dumpen med olika rättsdatabaser som tex https://www.krimfup.se/ för att hitta pedofiler ?
Om inte, varför görs det inte ? Dessa sajter har enorma mängder data som kan användas för att hitta pedofiler och spåra pedofiler igenom FUP / DOM ar.
Citera
2024-06-28, 03:07
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Och att alla män tänder på 14åringar, och att det är helt naturligt.

Det finns noll belägg för att familjer har trakasserats. ___ Däremot finns det bevis för att gäddor har hotat Sanna fiskare i hennes hem där hon bor med sina barn.

Har du exempel på att det är Dumpenhatare som skriver i andra trådar och vilka trådar är det? Och skriver de just så som du beskriver.

Så du kallar inte det att måla färg på deras husegendom för trakasserier och dyrt sabotage. Men Patrik åker väl dit och målar om, för Dumpen gör allt för de anhöriga??

Vilket bevis har du på att det är gäddor som hotat, det kan vara Sara för hon hatar Sanna, det kan vara en Dumpenhatare eller kanske rent av du, eller varför inte jag. Schrödingers katt.

Vilka avser du är manipulerande, och i vilka sammanhang? Är det kvinnan, gäddan, de som trakasserar familjen? Jag förstår inte för du nämner inte det.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-06-28 kl. 03:26.
Citera
2024-06-28, 11:44
Medlem
populopiduss avatar
Undrar hur länge till Dumpen kommer finnas... inte så värst länge tror jag. Det känns som att momentum dött och både Sara och Patrik känns trötta. Som att dom inte orkar längre riktigt. Egentligen ett under att dom orkat hålla på så länge som dom gjort med tanke på att dom båda är ADHD-kicktorskar. Lär inte vara så mycket kick längre.
Citera
2024-06-28, 11:52
Medlem
TjongPricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Har du exempel på att det är Dumpenhatare som skriver i andra trådar och vilka trådar är det? Och skriver de just så som du beskriver.

Så du kallar inte det att måla färg på deras husegendom för trakasserier och dyrt sabotage. Men Patrik åker väl dit och målar om, för Dumpen gör allt för de anhöriga??

Vilket bevis har du på att det är gäddor som hotat, det kan vara Sara för hon hatar Sanna, det kan vara en Dumpenhatare eller kanske rent av du, eller varför inte jag. Schrödingers katt.

Vilka avser du är manipulerande, och i vilka sammanhang? Är det kvinnan, gäddan, de som trakasserar familjen? Jag förstår inte för du nämner inte det.

Två av de som begått självmord har fått minnessidorna vandaliserade tills att de plockades bort. Det är bara anhöriga som drabbas av det.
Citera
2024-06-28, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjongPrick
Två av de som begått självmord har fått minnessidorna vandaliserade tills att de plockades bort. Det är bara anhöriga som drabbas av det.
Riktigt fint gjort. Räddar många barn...

Snacka om sjukt beteende!
Citera
2024-06-28, 14:57
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nachasfox
Samarbetar dumpen med olika rättsdatabaser som tex https://www.krimfup.se/ för att hitta pedofiler ?
Om inte, varför görs det inte ? Dessa sajter har enorma mängder data som kan användas för att hitta pedofiler och spåra pedofiler igenom FUP / DOM ar.

Det är för mycket jobb, och i sanningens namn skiter Dumpen i riktiga pedofiler. Dom vill bara åt dom svagbegåvade desperata gubbarna som tackar ja till allt som går på två ben och har bröst - om det så är Lisa 14 år eller Agda 80 år. Dessa gubbar är lätta att hitta och lura, samt går att få till konfrontationer med vilket innebär kling i Swish-kassan.

Patrik och Sara skiter fullständigt i barn egentligen. Dom vill bara få utlopp för sitt hat, känna sig viktiga och få in pengar.
Citera
2024-06-28, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Det är för mycket jobb, och i sanningens namn skiter Dumpen i riktiga pedofiler. Dom vill bara åt dom svagbegåvade desperata gubbarna som tackar ja till allt som går på två ben och har bröst - om det så är Lisa 14 år eller Agda 80 år. Dessa gubbar är lätta att hitta och lura, samt går att få till konfrontationer med vilket innebär kling i Swish-kassan.

Patrik och Sara skiter fullständigt i barn egentligen. Dom vill bara få utlopp för sitt hat, känna sig viktiga och få in pengar.
Glöm inte fina reklampengar från Impulskollen och andra sponsorer...
Citera
2024-06-28, 18:40
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nachasfox
De har koll.
https://dumpen.se/category/rattsbevakning/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in