Citat:
Ursprungligen postat av
icecoldmilk
Men du kanske inte heller dejtar tjejer som är så vackra? Inget ont menat, men du har troligtvis ett normalt utseende och får träffa tjejer som kanske tom är under din nivå. Det är inte helt ovanligt direkt. Har jag fel så är jag glad för din skull.
Sanningen är den att om du ska dejta kvinnor som är 8/10+ måste någon form av kompensation finns i form av makt, pengar eller status. Eller så är du själv oerhört vacker och har en fantastisk personlighet samt bra bilder som framhäver dig bra. Bara att gratulera dig isf.
Jag pratar nu alltså om att jag som är 6/10 får knulla skiten ur tjejer som är 10/10. För ersättning såklart, det är oerhört smidigt och billigt i relation till vad det skulle kosta mig att ”dejta” en sådan kvinna.
Allt är relativt men jag ska försöka se det ur ett objektivt perspektiv.
Ingen av de kvinnor jag har varit ihop med längre tider, har jobbat som modeller eller deltagit i fröken Sverige. Men objektivt har de alla varit över medel vad gäller utseende. En blev f ö vald till Lucia en gång i den rätt stora kommun hon bodde i. Så vi kan kanske säga att de alla varit mellan 7 och 9 på en tiogradig skala.
Under delar av mitt liv har jag sedan dels varit rätt sexuellt aktiv vad gäller ONS och liknande, plus att jag en tid i mitt liv var en inte alltför aktiv swinger. Och här har jag då haft turen att lägra ett antal 9+ helt gratis, bortsett från ett par inträden till klubbar.
Men nej, jag som nog rankar mig själv som 7/10 har aldrig knullat en tia. Och jag har svårt att tro att sådana tjejer skulle dejta mig. Dels för att jag är bara en sjua, dels för att jag inte är miljonär. Varför skulle liksom en av världens snyggaste kvinnor dejta mig, alldeles oavsett om jag spenderar 15 papp i månaden på henne (vilket jag skulle ha råd med men inte mer)?
Så jag landar fortfarande i att tjejer som knullar dig och mig för 15 000 i månaden är och förblir prostituerade.
Vad gäller då att knulla de snyggaste kvinnor man kan få tag i, så är det inte för mig det viktigaste. Hellre då att de knullar jävligt bra och kanske bara är 7-8/10. Och många av de snyggaste tjejer jag knullat (både gratis och mot betalning) har varit rätt så beiga i sängen.