Citat:
Ursprungligen postat av
Shitnugget
Nej, jag tänker inte kolla på ditt mongoloid-YT klipp om någon efterbliven idiotkonspiration. Skriv dina argument som en normalbegåvad människa.
En legalisering av cannabis skulle självklart leda till skattepengar som finansierar beroendevården.
Så typiskt argument ifrån vänstern. När man visar upp vad som kan hända med ett samhälle efter en total legalisering av alla droger och istället så väljer du att förolämpa mig. Då vet jag att du ha ingen fakta bakom ditt argument. Att förolämpa är de enda försvarsmekanism, för att kunna uppvisa en härskarteknik. Normalbegåvad? Jo, tjena. Jag alla fall ha mer sund förnuft än du nånsin kommer att ha.
Att säga att skattepengar skall gå till de beroendevården är ett löjligt veckande argument. Vad skulle de hända om de finns inga sjukvårdspersonal, där många väljer att sluta på grund av den extrema stressen i arbetsplatserna? Kan du uppvisa i nått argument i civiliserad betydelse, att hur de ska fungerar? Jag är semi för en legalisering, men då måste vi ha samma system som systembolaget är gjort för. Och därav skall de vara hårt reglerad marknad, för dom som vill njuta en laglig joint. Inte att öppna upp portarna, där alla kan missbruka varenda drog.