"Smal tjusig kille med varm och fin röst. Han verkar ha "utrustningen" att gå hem hos tjejer.
Spänstig och välskött, hela kittet. En gåta att en sådan individ hamnar på Dumpen."
Det är kanske så du ser honom. Jag tror inte att många kvinnor skulle hålla med.
Jag är kvinna. Jag skulle inte ta i honom med tång ens. Förutom att han är direkt oattraktiv så handlar det om hans utstrålning; Han beter sig som ett flyktdjur; lågt stående varelse absolut längst ner på naturens ordning för överlevnad. Han skulle aldrig överleva om inte hans mamma lagade hans mat och tvättade hans sketna kallingar. Flackande nervös blick och direkt feminina drag. Smal= ingen bryr sig. Och låt mig vara glasklar här; INGEN kvinna väljer partner utefter likmaskens utformning. Det här är något män har fått för sig. Är du sinnesslö och ful så är du en no go.
Det verkar inte så tyvärr. Just nu är vi tydligen upptagna med att dela upp rulltårtan mellan 434s ben i lika stora bitar. Eller ja, det är inte utan att man blir lite sugen på churros såhär i värmen...
Synd. Såg att Dumpen gick ut med en till efterlysning igår, undrar varför han är så svår att hitta. Någon måste känna igen honom.
Jag är kvinna. Jag skulle inte ta i honom med tång ens. Förutom att han är direkt oattraktiv så handlar det om hans utstrålning; Han beter sig som ett flyktdjur; lågt stående varelse absolut längst ner på naturens ordning för överlevnad. Han skulle aldrig överleva om inte hans mamma lagade hans mat och tvättade hans sketna kallingar. Flackande nervös blick och direkt feminina drag. Smal= ingen bryr sig. Och låt mig vara glasklar här; INGEN kvinna väljer partner utefter likmaskens utformning. Det här är något män har fått för sig. Är du sinnesslö och ful så är du en no go.
Detta tar jag som ett högst vederhäftigt uttalande. Den där ustrålningen som #434 har med det där dumma flinet varslar direkt om att här kommer en abnormal person.
Lite allvar för Alvaro. Han har levt alldeles för länge i ett lekstugeland som daltar med hans sort. Det vettigaste vore att han satt i förvar på livstid. Kanske allra helst i sitt hemland.