2024-06-28, 04:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ingen större gåta med den personligheten. Han är feminin så det förslår. Inte en muskel på kroppen. Lika försynt som en 10-åring. Och har ett redigt samhallsjobb. Vad hette det? Förrådsansvarig? Man bara hör vilket subventionerat kretinjobb det måste vara.

Håller med om att #434 har ett väldigt feminint utseende med sin spensliga kropp och svaga ansiktsdrag. Det finns ett relativt vanligt tillstånd som heter Klinefelters Syndrom, en form av kromosomavvikelse som orsakas av extra Y-kromosomer och föranleder bristande testosteron-nivåer. Vanliga utseendemässiga symptom är små testiklar, kvinnliga bröst, mager kroppsbyggnad, bristande skäggväxt, infertilitet samt iögonfallande kroppslängd. Personer med kromosomavvikelsen är som regel långa, över 190 cm i genomsnitt (#434 är som sagt 196 cm och väldigt mager, verkar inte besitta ngn vidare skäggväxt). Andra mentala symptom är t.ex passivitet, utvecklingsförsening, kommunikationssvårigheter, problem med socialt samspel och inlärningssvårigheter osv. Utifrån vad jag har läst har om honom så känns det som att han lever upp till en hel del av symptomen, men det är ju förstås extremt spekulativt att ställa hypoteser av denna karaktären pga bristande info. En kille på min förra skola led av Klinefelters och måste säga att han påminner ngt otroligt om #434 till utseendet.
Senast redigerad av anwe8 2024-06-28 kl. 04:10.
Citera
2024-06-28, 04:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Knappast relativt vanligt. Är du okej med att dessa personer vill knulla barn? Knulla ditt barn?

Klinefelters är en av de vanligare kromosomavvikelserna i Sverige, allting är relativt men ungefär 1 på 600 lider av den.
Citera
2024-06-28, 07:38
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Dalulven:

"Smal tjusig kille med varm och fin röst. Han verkar ha "utrustningen" att gå hem hos tjejer.

Spänstig och välskött, hela kittet. En gåta att en sådan individ hamnar på Dumpen."

Det är kanske så du ser honom. Jag tror inte att många kvinnor skulle hålla med.

Det räcker om ett antal håller med.

Men det är inte utseendet eller framtoningen som i första hand skapar huvudbry. Det är hur till synes goda eller helt ok grundmaterial kan gira så ner i diket.
Citera
2024-06-28, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Angående 434's yrkestitel ingenjör. En kompis fick anställning som ingenjör, fast han har ingen ingenjörsutbildning. Dock har han arbetat länge i branschen och är ruggigt händig.
(Tror dessutom att kompisen enbart har gymnasieutbildning).

Så det är säkert nåt liknande upplägg här. Anställd som fältingenjör (ser ju bra ut på webben att ha mängder med fältingenjörer i firman), men har ingen akademisk utbildning i botten.

Blev förresten nyfiken på vad en fältingenjör gör:
"En fältingenjör är en professionell som arbetar ute på fältet, vilket innebär att de utför arbete och support direkt på plats hos kunden eller på fältet där tekniska system eller utrustning används. Denna roll kan variera beroende på bransch och kan innefatta installation, underhåll, reparation eller support av teknisk utrustning."

”Ingenjör” är ingen skyddad titel, vem som helst kan kalla sig det. Du med om det gör dig lyckligare. Vanligt inom programmering, då det handlar om ”ingenjörsmässig problemlösning”, även om formell ingenjörsutbildning saknas.

”Civilingenjör” däremot, är skyddad.

I Gäddans fall, om han är (var) ”förrådsansvarig”, tror jag det handlar/de om en tämligen okvalificerad tjänst hos teknikkonsulten. Mer en slags ”vaktmästarroll” som sköter om och lämnar ut mätinstrument och annan fältutrustning.
Citera
2024-06-28, 09:23
Medlem
SnutteFia03s avatar
Angående gädda #434 och motsvarande gäddor där det spekuleras i tråden kring att de skulle vara desperata pga vad som framstår som en brist på samliv eller att de är svältfödda på närhet och kärlek och av den anledningen "skulle nappa på vad som helst mellan 13-99 år".

Jag tror att kan vara så att anledningen till att de verkar ha ett bristande samliv utåt just kan bero på att de har den här dragningen till minderåriga. Kanske har de försökt ha relationer med vuxna men har märkt att det inte ger dem det som de upplever att de vill ha?

När #434 under konfrontationen säger att han gör detta "för att jag tycker att det är kul" så är det nog inte enbart en groda som hoppar ur hans mun pga stresspåslaget, utan även en sanning som vittnar om att det är just det här som kittlar lite extra på det där sättet som det kanske inte gör med jämnåriga för honom.

Jag håller dock med om att de flesta av dem framstår som både tafatta och desperata. Men det är inget ovanligt att människor har en stark längtan efter närhet och kärlek, och de allra flesta skulle aldrig gå efter minderåriga på det här sättet hur desperata de än är.
Citera
2024-06-28, 09:29
Medlem
#152 vilket satans as! Någon som har koll på om han blev dömd för övergrepp? Hittar ingen dom eller fup i tråden. Finns en på lexbase det kan vara.
Citera
2024-06-28, 10:03
Medlem
[quote=Kar10and|86371620]Någon som vet något om Kristian Någon som vet om han flyttat från Visby?
Citera
2024-06-28, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Angående gädda #434 och motsvarande gäddor där det spekuleras i tråden kring att de skulle vara desperata pga vad som framstår som en brist på samliv eller att de är svältfödda på närhet och kärlek och av den anledningen "skulle nappa på vad som helst mellan 13-99 år".

Jag tror att kan vara så att anledningen till att de verkar ha ett bristande samliv utåt just kan bero på att de har den här dragningen till minderåriga. Kanske har de försökt ha relationer med vuxna men har märkt att det inte ger dem det som de upplever att de vill ha?

När #434 under konfrontationen säger att han gör detta "för att jag tycker att det är kul" så är det nog inte enbart en groda som hoppar ur hans mun pga stresspåslaget, utan även en sanning som vittnar om att det är just det här som kittlar lite extra på det där sättet som det kanske inte gör med jämnåriga för honom.

Jag håller dock med om att de flesta av dem framstår som både tafatta och desperata. Men det är inget ovanligt att människor har en stark längtan efter närhet och kärlek, och de allra flesta skulle aldrig gå efter minderåriga på det här sättet hur desperata de än är.

Håller med.
Dom allra flesta killar, även dom som var incels i tonåren och kanske oskuld långt upp i vuxenåren, lyckas ändå förr eller senare (oftast i deras fall, senare) skaffa partner och bilda familj. Visst existerar det ensamma stackare, men den absoluta majoriteten går ändå i mål. Uttrycket “nice guys finish last” stämmer måhända, men jag skulle vilja lägga till ”but they do finish”.
Så detta handlar nog mer om attraktion till ej-byxmyndiga än ren incelism, även om det sistnämnda säkert kan driva på det förstnämnda. Men dom pedofila tendenserna måste finnas där för det.
Citera
2024-06-28, 10:04
Medlem
[quote=Kar10and|88710075]
Citat:
Ursprungligen postat av Kar10and
Någon som vet något om Kristian Någon som vet om han flyttat från Visby?
Brandmannen Kristian slår rekord (napp igen)
Citera
2024-06-28, 10:28
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Jobbade*

De har tagit bort idioten från hemsidan i alla fall.

JA, 22/2 fans han där.
https://web.archive.org/web/20240222031945/https://www.geometrik.se/en/medarbetare
Citera
2024-06-28, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
#270 åkte på stryk.
https://t.me/pphhsss23/16

Jävla fegt att sparka dock, några slag med högernäven vore vettigare
Citera
2024-06-28, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
#270 åkte på stryk.
https://t.me/pphhsss23/16
Tycker det ser fejkat ut inga riktiga slag utan mer som när man skojar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in