2024-06-27, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Jag tror det är samma regler för alla UEFA länder?
Jag har för mig att reglerna är ändrade nu. Artikeln du länkade är fyra år gammal.
2024-06-27, 14:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av London
30 mill för Sead enligt denna:

https://fotbolldirekt.se/2024/04/25/avslojar-sead-haksabanovic-kommer-inte-att-stanna
Malmö har fan pengar alltså undrar vad han får i lön.
2024-06-27, 16:24
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Malmö har fan pengar alltså undrar vad han får i lön.
Topp 5 i Allsvenskan no doubt.
2024-06-27, 16:34
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Topp 5 i Allsvenskan no doubt.
Övriga 4 borde också vara i MFF.

Christiansen, Ponne, IKT, Ali och Berg lär ju ha löner ingen annan slår. Skulle vara Guidetti som hotar då?
2024-06-27, 17:27
Medlem
Förre bajaren David Concha verkar gjort bort sig duktigt i Spanien. 12 matchers avstängning

https://x.com/filipbjrne/status/1806256662254104868?s=46
2024-06-27, 18:21
Medlem
Londons avatar
Citat:
Övriga 4 borde också vara i MFF.

Christiansen, Ponne, IKT, Ali och Berg lär ju ha löner ingen annan slår. Skulle vara Guidetti som hotar då?

Ali kom från superettan och HIF, Berg från Kalmar (med en kort studs i DIF som inte är kända för att strössla lön). Ganska övertygad om att ingen av de två är topp 5 ens i Malmö.
2024-06-27, 18:23
Medlem
Skarparattarns avatar
Hugo Andersson tidigare i MFF ryktas till AIK någon mffare som kan ge en bild av killen?
2024-06-27, 22:49
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hugo Andersson tidigare i MFF ryktas till AIK någon mffare som kan ge en bild av killen?
Ni ska alltså värva en spelare som ingen hört talats om?
2024-06-27, 23:35
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Dom hade en kort period med ett par stycken, men det var ett tag sedan. Dom verkar lagt ner det spåret efter Chilluffaren 2017?

Häcken och IFK har armbågat sig in i Bajens sammarbete med ASEC på sistone.

Vi hoppade väl det spåret efter de dina var där och filmade när de pratade om slavar och negrer, men vad vet jag..
2024-06-28, 00:43
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vi hoppade väl det spåret efter de dina var där och filmade när de pratade om slavar och negrer, men vad vet jag..
Nej, DIF hoppade det spåret pga för höga vidareförsäljningsprocent, aggressiva agenter och att minsta rykte om intresse utifrån därmed leder till starka krav från tredje part på hur man ska sköta sina affärer. Man vill helt enkelt ha allt gällande sina affärer i egna händer.

Det och att den där lilla sopan från nåt av guineorna ”kanske” våldtog nån.. Stark cooler.

Det blir ingen bra diskussion om det i det här forumet eftersom att alla bara lojalt följer sin partilinje. Lite trist för jag tycker att frågan är intressant och jag tror inte att det finns ett klart rätt eller fel.

Förutom bajenböndernas smutsiga SVT-resa då. Den hade jag skämts nåt oerhört över.
2024-06-28, 01:13
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ni ska alltså värva en spelare som ingen hört talats om?
Sluta! Hur många hade hört talas om Tenho innan han skrev på för oss?
2024-06-28, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Sågs som en lovande talang men blev inte mer en handfull matcher sen utlåningar till diverse klubbar för att till slut hamna i danska randers där han heller inte gjort mycket väsen av sig, startat typ en tredjedel av matcherna och det i en klubb långt ner i tabellen.
Men vem vet, kanske kommer funka bra i AIK.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in