Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Jag vet ingenting mer än rubriken, men vad jag kan se så förstår jag fortfarande inte det akademiska värdet i detta.
Nej du är bara bajsnödig för att du är rädd att du omnämns.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
det är totalt ointressant, men ditt sätt att se på den akademiska världen avslöjar en hel del om dig. Mycket pga att du verkar tro att akademiska ämnen är "fakta". Det är motsatsen till den äkta akademiska världen.
Nja helt ointressant tycker jag inte att det är. Dela gärna med dig då det ger mer förståelse i hur du tänker.
Den akademiska världen kräver det du så ofta kallar ”fakta” ja. Du kan inte baserat på svammel klara din utbildning. Det du mer eller mindre försöker med här i tråden.
Men nu ska jag inte utbilda dig, det finns kurser för sånt. Om du nu är behörig rekommenderar jag dig att söka en kurs eller två i ämnet.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Verkligen inte. Du är helt fel ute. Det finns ingen fakta inom akademiska ämnen. Man strävar hela tiden att hitta bättre svar med hjälp av forskning och beprövad vetenskap. Fakta lär man sig i gymnasiet, efter det får man lära sig att utveckla ett akademiskt tänkande där man hela tiden söker nya och bättre svar med hjälp av forskningen.
Att skriva om det jag säger, ordbajsa, får dig inte att se smartare ut. Att jag använder ord du använder i vart annat inlägg är mest för att du ska förstå, eftersom du så ofta hävdar att saker är ”fakta”
Nåja. Slut med OT som du är så duktig på.