2024-06-26, 20:30
Avslutad
Jaha, nähä. Har man vart avstängd sedan innan jul från denna sida.
Fått hänga på match.com och Kik i 6 jävla månader...

Aha, hur tror ni det går för våra topp-gäddor 291 & 292?
Fittpicgäddan å Hank alltså för er som inte kan era nummer.

Mina 6 månader i kylan har jag ägnat mycket tid åt att skapa en scrapbook med The big six och funderat över deras öden. Nåväl, 289, pappa stor vet vi ju att han göder kyrkogårdens gräsmatta..
Men dom andra då?! #288-293 The big six.
Citera
2024-06-26, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Var har han lagt upp det, kan du länka.

På sin facebook.
Länkar inte då jag är ytterst tveksam till att det är ok i just den här tråden.
Citera
2024-06-26, 20:55
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Bör vara gädda nr #405 som lagt upp en artikel från expressen och skriver:
~ om det postmoderna samhället där förtal värre än döden inte straffas, men den drabbade blir levande död. ~

Och som slutkläm: Hur som helst så döms de som anklagas för något ickebrottsligt stenhårt av sociala mobben. Och dödsdomen är alltid att bli levande död.

INTE citerat hela hans text.
Var skriver han detta någonstans? Facebook? Frågan är vad han menar med levande död. Han har ju alla möjligheter att leva precis som han vill fortfarande. Om någon ger sig på honom fysiskt är det bara att polisanmäla. Går det inte fixa ett nytt jobb får han väl flytta utomlands. Så levande död är en jävla överdrift. Han kan ju ta värvning i ukrainska armén och se om han känner sig mer levande än död när han duckar för skottsalvor och handgranater.
Citera
2024-06-26, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Var skriver han detta någonstans? Facebook? Frågan är vad han menar med levande död. Han har ju alla möjligheter att leva precis som han vill fortfarande. Om någon ger sig på honom fysiskt är det bara att polisanmäla. Går det inte fixa ett nytt jobb får han väl flytta utomlands. Så levande död är en jävla överdrift. Han kan ju ta värvning i ukrainska armén och se om han känner sig mer levande än död när han duckar för skottsalvor och handgranater.

Facebook.

Kika runt lite på den sidan så kanske du hittar mer skoj
Citera
2024-06-26, 22:02
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Facebook.

Kika runt lite på den sidan så kanske du hittar mer skoj
Jag brukar titta in hos Eivor ibland för att se om han fortfarande uppdaterar om kriget. Men i övrigt orkar jag inte följa gäddorna där. Det är trots allt bedrövligt tragiska filurer att lägga sin energi på. Man kan uppdatera läget om respektive gädda nån gång om året för att se till att det kollektiva minnet inte glömmer samt att gäddorna förblir arbetslösa. Det är ungefär så långt vårt ärende som Arbetslöshetsförmedling sträcker sig.
Citera
2024-06-26, 22:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Uppgivenheten #152 måste känna när han, 2 år efter konfrontation, ändå inte kommer undan. Trots bytt land och umgänge helt. Vissa gäddor har gott om deg men det hjälper inte.

Det är det jag gillar med den här tråden. Att det ibland tas ”omtag” på en del gäddor lång tid efteråt när de tror att ingen kommer ihåg dem längre.
Många har ju kommit alldeles för lindrigt undan, ofta p g a att det har kommit en värre gädda strax efteråt. Därför är det bra att så att säga göra återbesök ibland.
Citera
2024-06-26, 22:15
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
#152. Jag trodde han tillhörde de framlidna.. PM?

#152 Glugg-Johan is live and kicking! Verkar bytt jaktmarker i hans jakt efter funktionsnedsatta småbarn, Spaniens barn får se upp!
Citera
2024-06-26, 22:16
Avslutad
Citat:
Bör vara gädda nr #405 som lagt upp en artikel från expressen och skriver:
~ om det postmoderna samhället där förtal värre än döden inte straffas, men den drabbade blir levande död. ~

Och som slutkläm: Hur som helst så döms de som anklagas för något ickebrottsligt stenhårt av sociala mobben. Och dödsdomen är alltid att bli levande död.

INTE citerat hela hans text.

Det stämmer, det är dåren #405 som postar massa idiotiska inlägg på FB i en värre takt än #367 Eivor.
Men tycker att han borde ha större problem i sitt liv att ta tag i, än att citera massa dynga på FB, men han är en av de som av någon anledning kom väldigt lindrigt undan, så han kan bara fortsätta låtsas som om det regnar.
Citera
2024-06-26, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#434 måste ju vara en social kuf. Stillbilderna är hur bra som helst och ändå känner ingen igen honom? 🤔

Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
#432. Någon som vet vilken förskola han jobbade på nyss!? PM..? Otäckt med någon som skrev om sin dotters skador i underlivet

#434!??

#434 finns fortfarande inte uthängd. Vet du mer än vi andra, dvs att du är involverad som bete..? Berätta gärna mer om denne #434! Berätta gärna mer om ”gäddor” som inte blivit publicerade!
Citera
2024-06-26, 22:40
Medlem
i-go-arounds avatar
Apropå gamla gäddor, visst minns ni "Dessa tröttsamma gäddor", onumrerad? Han är fortfarande singel, arbetslös och körkortslös. Och mytoman. Skärmdumpar på en asrolig konversation med honom (trollning) finns i Gräv (se min signatur).
Citera
2024-06-26, 23:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#152 Glugg-Johan is live and kicking! Verkar bytt jaktmarker i hans jakt efter funktionsnedsatta småbarn, Spaniens barn får se upp!

Jamen så länge spaniens cpbarn håller sig tvättade och är vän av tvål och vatten lär detta gluggpeddo hålla sig undan.
Citera
2024-06-26, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Det stämmer, det är dåren #405 som postar massa idiotiska inlägg på FB i en värre takt än #367 Eivor.
Men tycker att han borde ha större problem i sitt liv att ta tag i, än att citera massa dynga på FB, men han är en av de som av någon anledning kom väldigt lindrigt undan, så han kan bara fortsätta låtsas som om det regnar.
Jag älskar att du skriver Eivor 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in