Citat:
Ursprungligen postat av
Nariiouh
Nej inte ”ni som kritiserar soc”. Specifikt ”ni”, de personer jag nämnde. FUs följare o dyl.
De extremt få seriösa, som faktiskt har koll och påpekar riktiga brister med soc hör inte till den gruppen av ”ni” som jag syftar på. Den gruppen vill inte ha med er att göra heller. För ni är helt enkelt, helt jävla bäng i bollen.
Jag svarade:
"Vad roligt, så det tror du, och det har du bevis för? Så vår egen grupp vill inte ha med oss att göra, intressant."
Du svarade givetvis inte. Då svarade du att Bo skulle gå ut och säga att han håller med några skribenter på flashback, för att det skulle vara ett bevis. Eller någon annan expert skulle gå ut och säga det! Galenskaper.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nariiouh
Jag till skillnad från dig, autistiske kurt, har inga problem med att säga när något inte är fakta utan en spekulation. Det du berättar lägger du fram som fakta, men är i själva verket rena spekulationerna och ordbajserierna.
Hur ska du ha det kurre. Ska pundare få hem sina barn eller inte? Du är så motsägelsefull.
Okej pajasen. Ditt försök till att avleda går sådär.
Hursom. Min poäng är bevisad. Kort och gott är ni ensamma nollor som misslyckats i er föräldraroll. Experter/media vill inte ta i er/era fall ens med tång.
ENSKEDE ÅRSTA VANTÖÖR!!11
Du har inte bevisat en enda millipoäng.
Däremot är du överlycklig över att skriva orden ordbajsa och pajas femtioelva gånger. Vilket faller tillbaks på dig själv.
Det enda du har bevisat är att ni socialsekreterare på EnskedeÅrstaVantör är totalt galna, inte bara skriver ni galna utredningar som skadar barn utan ni fläker även ut era galenskaper i en mobbartråd på flashback.