2024-06-25, 13:22
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip
Här slänger du omkring dig invektiv och nedsättande adjektiv om folk lite hur som helst, det visar enbart på din inkapabilitet att argumentera och säger mer om dig själv.

Kurt-sunes utmärkt skrivna och välformulerade texter här visar klart och tydligt att han är mer utbildad än alla er tillsammans.

Ja asså det är helt okej för min del att slänga runt med nedsättande ord. Sålänge det stämmer, vilket det utan tvekan gör på er.
Det är på sin plats och ingen bryr sig att du gråter.

Sluta leka offer i LVU-härvan istället.

Ps. Att skriva välformulerade ordbajsande texter innerbär inte att det man säger stämmer. Vet att ni har svårt med den biten.
Senast redigerad av Nariiouh 2024-06-25 kl. 13:27.
2024-06-25, 13:28
Medlem
kurt-sunes avatar
På förekommen anledning: Kan bara dåliga föräldrar som inte borde få ha barn drabbas?

https://www.barnetsbasta.org/bevis-for-hur-barn-rattsosakert-kan-tas-fran-sina-foraldrar-av-socialtjansten-och-dess-familjeratt/
2024-06-25, 13:43
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
På förekommen anledning: Kan bara dåliga föräldrar som inte borde få ha barn drabbas?

https://www.barnetsbasta.org/bevis-for-hur-barn-rattsosakert-kan-tas-fran-sina-foraldrar-av-socialtjansten-och-dess-familjeratt/

Oj jävlar nu droppar Kurt ännu en bombsäker källa. Vad mer finns det att säga?
Annat än att Kurreburrelobotomirulle fortsätter posta för tråden irrelevant BS.
2024-06-25, 13:52
Medlem
Citat:

Har Barnets Bästa under sina 10+ år de varit verksamma rönt någon framgång , har deras granskningar av ärenden förändrat någonting . Att få till samtal med politiker som sitter i regering är inte särskilt mycket framgång med tanke på att M* hija varit där och pratat om sin nästan 40 åriga gifta son eller att företrädare för BRY den nedlagda föreningen också varit där ....
2024-06-25, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Ja asså det är helt okej för min del att slänga runt med nedsättande ord. Sålänge det stämmer, vilket det utan tvekan gör på er.
Det är på sin plats och ingen bryr sig att du gråter.

Sluta leka offer i LVU-härvan istället.

Ps. Att skriva välformulerade ordbajsande texter innerbär inte att det man säger stämmer. Vet att ni har svårt med den biten.
Det ser illa ut med alla dina dina nedsättande ord, det ställer dig själv i dålig dager och få tar dig på allvar.
Så jag gråter och är ett offer i lvu-härvan? Varför skulle jag ens gråta och på vilket sätt skulle jag vara ett offer i "LVU- härvan" menar du?

Ja, det finns även klar och tydlig evidens för vad kurt-sune framför här i tråden. Han visar på stor inblick i socialtjänstens arbete. Han klarar med bravur att skriva välformulerade inlägg utan invektiv i var och varannan mening.
2024-06-25, 14:54
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Det ser illa ut med alla dina dina nedsättande ord, det ställer dig själv i dålig dager och få tar dig på allvar.
Så jag gråter och är ett offer i lvu-härvan? Varför skulle jag ens gråta och på vilket sätt skulle jag vara ett offer i "LVU- härvan" menar du?

Ja, det finns även klar och tydlig evidens för vad kurt-sune framför här i tråden. Han visar på stor inblick i socialtjänstens arbete. Han klarar med bravur att skriva välformulerade inlägg utan invektiv i var och varannan mening.

Nej nej. Det här är flashback och alla vet redan att du, child, kurre och gubba är bäng i bollen. Det är i princip bara adina som tar sig tiden att svara på ert nonsens. Missta inte det för att någon ”tror” på er. Ni är fortfarande en piss i havet.

Hur jag uppfattas på ett nätforum i en tråd för skvaller struntar jag faktiskt i. Finner det dock tämligen tillfredställande att påpeka era defekter.
2024-06-25, 15:10
Medlem
Citat:
Nej nej. Det här är flashback och alla vet redan att du, child, kurre och gubba är bäng i bollen. Det är i princip bara adina som tar sig tiden att svara på ert nonsens. Missta inte det för att någon ”tror” på er. Ni är fortfarande en piss i havet.

Hur jag uppfattas på ett nätforum i en tråd för skvaller struntar jag faktiskt i. Finner det dock tämligen tillfredställande att påpeka era defekter.
Vilken fantastisk slutledningsförmåga du besitter, så vi som kritiserar soc är "bäng i bollen" och därför är vi offer i LVU-härvan? Sådana slutsatser visar på "IQ Socialsekreterare".
2024-06-25, 15:18
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Vilken fantastisk slutledningsförmåga du besitter, så vi som kritiserar soc är "bäng i bollen" och därför är vi offer i LVU-härvan? Sådana slutsatser visar på "IQ Socialsekreterare".

Nej inte ”ni som kritiserar soc”. Specifikt ”ni”, de personer jag nämnde. FUs följare o dyl.

De extremt få seriösa, som faktiskt har koll och påpekar riktiga brister med soc hör inte till den gruppen av ”ni” som jag syftar på. Den gruppen vill inte ha med er att göra heller. För ni är helt enkelt, helt jävla bäng i bollen.
2024-06-25, 15:33
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Har Barnets Bästa under sina 10+ år de varit verksamma rönt någon framgång , har deras granskningar av ärenden förändrat någonting . Att få till samtal med politiker som sitter i regering är inte särskilt mycket framgång med tanke på att M* hija varit där och pratat om sin nästan 40 åriga gifta son eller att företrädare för BRY den nedlagda föreningen också varit där ....

Tyvärr inga större framgångar. Det är klart att det är en svår kamp eftersom det indirekt handlar om kritik mot okunnga fritidspolitiker som sitter och klubbar igenom LVU med rent skvaller som grund.

Det viktiga är vad de säger och det är bra att de finns organisationer som vågar stå upp för sanningen om svensk socialtjänst.
2024-06-25, 15:49
Medlem
Citat:
Nej inte ”ni som kritiserar soc”. Specifikt ”ni”, de personer jag nämnde. FUs följare o dyl.

De extremt få seriösa, som faktiskt har koll och påpekar riktiga brister med soc hör inte till den gruppen av ”ni” som jag syftar på. Den gruppen vill inte ha med er att göra heller. För ni är helt enkelt, helt jävla bäng i bollen.
Vad roligt, så det tror du, och det har du bevis för? Så vår egen grupp vill inte ha med oss att göra, intressant.
2024-06-25, 16:22
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Vad roligt, så det tror du, och det har du bevis för? Så vår egen grupp vill inte ha med oss att göra, intressant.

Ge mig 1 person med inflytande och någon form av högre utbildning som tar FU, siblings united eller barnens rätts parti/kämpar för deras sak. 1 relevant person tack.

Bo Edvardsson kom ofta upp i tråden förr som någon referens för er kamp, men han är en person som inte står vid er sida. Har ni någon annan liknande relevant figur?
2024-06-25, 16:28
Medlem
Citat:
Passar perfekt på soc. Snacka om att det gått inflation i akademiska titlar.

Bara att chatGPT:a slg genom socionomprogrammet så får man makt att förstöra familjers och barns liv för alltid.

Det krävs knappt godkänt ens för att komma in på socionomlinjen. Frågan är dock om dessa personer ens kan förstå hur man använder chatgpt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in