2024-06-24, 07:18
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Du vet uppenbarligen inte vad du pratar om.

Vi har förstått att du tar tåget till en bonde i andalusen som du träffa på en charter -05 när du däcka i hans hönshus. Som säljer industrihampa utblandat med hönsskit så det är riktigt krämigt.
Du brukar påpeka hur fantastiskt det är och vilka kontakter du knöt när du däcka i hans hönshus.

Det räcker nu. Ditt budskap du velat förmedla här på fb sedan kontostart har gått fram. Du låter bara som en senil papegoja när du kör igång ditt mantra.
Citera
2024-06-24, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Vi har förstått att du tar tåget till en bonde i andalusen som du träffa på en charter -05 när du däcka i hans hönshus. Som säljer industrihampa utblandat med hönsskit så det är riktigt krämigt.
Du brukar påpeka hur fantastiskt det är och vilka kontakter du knöt när du däcka i hans hönshus.

Det räcker nu. Ditt budskap du velat förmedla här på fb sedan kontostart har gått fram. Du låter bara som en senil papegoja när du kör igång ditt mantra.
😂😂😂🎯

Ni alla är så jävla bajsnödiga i denna tråden, sluta försöka hävda er att ni mInSaNn hAr dEt bÄsTa aV dEt bEzta. Får man 8/10 för 30kr/grammet så är det väl klart man inte betalar femtioelva ggr mer för 9/10. Men fortsätt ni röka ert ”full melt” nån marockan har smugglat i götten och därför tar 15x mer för
Senast redigerad av skurresnurre 2024-06-24 kl. 07:56.
Citera
2024-06-24, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Varför kommer du alltid med spydiga kommentarer om saker du tydligen inte vet ett skit om. Kul gör dig att du odlar men för andra gången: det är inte det vi diskuterar i denna tråden.

Ps full melt hash (tex: riktigt static sift) är väldigt sällsynt i Sverige sen kan du säga vad du vill men du har säkert inte ens testat full melt hash.
Ni diskuterar uppenbarligen kvalité.

Du pratar om det här som att det är raketforsking att tillverka. Bara för det har ett coolt namn från e hyper mega haxxor farm så äre samma skit. Man kan enkelt göra det hemma även du som inte odlar din jävla råtta.
Citera
2024-06-24, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smittorisk
Jag har provat Gelato (där vendor skryter om bäst på AT) och det var de värsta skit jag provat. Blev kalasbäng i 15 minuter och sen var det inget mer med det. (Lustigt nog så fick jag 2g sample på den också av en annan säljare, den var lika dålig).
Gelato, var det Aero Gelato isf? Funderar själv på den

Ang Thailand-stämpel så var den skön i början men blir fort inrökt
Citera
2024-06-24, 21:27
Medlem
Ljus kaka , texten amniesia haze i orange text och en kille med hatt med ett majablad bakom. Någon som testat ?
Citera
2024-06-25, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Ljus kaka , texten amniesia haze i orange text och en kille med hatt med ett majablad bakom. Någon som testat ?
La mousse.
Citera
2024-06-25, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
La mousse.

Jo den är jag med på! Tänkte mer om någon testat.. stött på ett par bra lamousse senaste tiden, men också ett gäng riktigt dåliga..

Vet du om den är indica eller sativa dominant ?

Blev erbjuden denna för ett skapligt pris (3000/100g) därför jag frågar!
Senast redigerad av firmahasten 2024-06-25 kl. 06:47.
Citera
2024-06-25, 15:52
Medlem
Super Lemon, ljus, någon som provat?
Senast redigerad av poopybutthole 2024-06-25 kl. 15:56.
Citera
2024-06-26, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Jo den är jag med på! Tänkte mer om någon testat.. stött på ett par bra lamousse senaste tiden, men också ett gäng riktigt dåliga..

Vet du om den är indica eller sativa dominant ?

Blev erbjuden denna för ett skapligt pris (3000/100g) därför jag frågar!
Den som erbjuder dig den för 3000kr kommer råna dig eller lura dig, det kan jag iallafall garantera. Jag tycker alla la mousse är typ lika. Nån bättre nån sämre. Men alla håller samma kvalitet. Denna är lite bättre hållet. Men 3000kr är omöjligt att de är sant. Vem är de som erbjuder dig detta pris
Citera
2024-06-26, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Den som erbjuder dig den för 3000kr kommer råna dig eller lura dig, det kan jag iallafall garantera. Jag tycker alla la mousse är typ lika. Nån bättre nån sämre. Men alla håller samma kvalitet. Denna är lite bättre hållet. Men 3000kr är omöjligt att de är sant. Vem är de som erbjuder dig detta pris

Kan ju vara gammalt eller nån polare som släpper billigt för dom behöver cash, har köpt för under 4000kr/hg detta året men inte riktigt så billigt. Hursomhelst så lär det vara låg kvalitet.
Citera
2024-06-26, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurresnurre
😂😂😂🎯

Ni alla är så jävla bajsnödiga i denna tråden, sluta försöka hävda er att ni mInSaNn hAr dEt bÄsTa aV dEt bEzta. Får man 8/10 för 30kr/grammet så är det väl klart man inte betalar femtioelva ggr mer för 9/10. Men fortsätt ni röka ert ”full melt” nån marockan har smugglat i götten och därför tar 15x mer för

Omogna snorungar, ingen ide att diskutera med dom så låt dom tror att dom är experter.
Citera
2024-06-26, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Ni diskuterar uppenbarligen kvalité.

Du pratar om det här som att det är raketforsking att tillverka. Bara för det har ett coolt namn från e hyper mega haxxor farm så äre samma skit. Man kan enkelt göra det hemma även du som inte odlar din jävla råtta.

Vadå är tex "The Hash Valley" samma sorter som säljs med andra etiketter eller vad yrar du om?

Hur gammal är du egentligen? Är du verkligen över 18 är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in