Citat:
Ursprungligen postat av
Lillarapunzel
Med tanke på hur pass stor och etablerad influencer Sampe faktiskt är, tror jag till att börja med inte att han skulle hålla på med något, därför att alla hans sponsorer och allt skulle stå på spel om han dopade sig. Så nej, bara det är ett tungt skäl nog, därtill verkar han ju livrädd för sprutor och sånt också. Så betvivlar överhuvudtaget inte hans trovärdighet i de frågorna. Han har en bra grundfysik helt enkelt, och ett jäkla driv, vilket ju senaste träningsvideon är ett fantastiskt kvitto på.
Har aldrig påstått att jag är särskilt insatt i människoträning.
Nej du säger det själv: Du är inte insatt i träning så jag tänker inte diskutera mer med någon som knappt lyft en hantel i sitt liv.
Men för att förtydliga : Sarms är inte en spruta.
Du har inte en lean muskelmassa samtidigt som du ser stor ut. Det är fysiologiskt omöjligt naturellt SÅVIDA du inte tar olagliga preparerat så att du kan vara lean samtidigt med enorma armar utstickande axlar osv och vener som är tjocka och fylliga.
Du bulkar -lägger på dig muskelmassa och fett
Du deffar - du tappar muskelmassa och FÖRBRÄNNER FETT. Du kan alltså inte vara stor och lean samtidig ur en naturell synvinkel då du alltid tappar muskelmassa vid en deff. Med sampe är det tvärtom. Han blir alltid större vid varje vare deff, synvinkel eller ej och lyckas alltid behålla eller öka sin muskelmassa.
Förra årets deff lade han ut en bild med Oliver forslin som gick på en massa preparat men han lyckades ändå se större ut än han. Det säger allt.
Så slutdiskuterat och sluta vara så naiv till allt.