2024-06-13, 19:10
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Haha blodprov som exempelvis inte visar på sarms. Ett blodprov kan du lätt fejka är du så jävla naiv? Blodprovet visade han upp i en video hemma inte direkt från polisen.

Uppenbarligen kan du ingenting om träning heller.

Åter igen, Adrian har varit med i massa videos med sampe med tröja av och va fan spelar det för roll med följare?? Alla sampes följare vet till 90 procent vem fan Adrian är skulle han inte vara bekväm framför kameran så skulle han inte ens vara med inte så att han har chipstuttar och öl mage.

Ja uppskatta du hans konst men kalla han inte grym då han är en ren amatör!

Med tanke på hur pass stor och etablerad influencer Sampe faktiskt är, tror jag till att börja med inte att han skulle hålla på med något, därför att alla hans sponsorer och allt skulle stå på spel om han dopade sig. Så nej, bara det är ett tungt skäl nog, därtill verkar han ju livrädd för sprutor och sånt också. Så betvivlar överhuvudtaget inte hans trovärdighet i de frågorna. Han har en bra grundfysik helt enkelt, och ett jäkla driv, vilket ju senaste träningsvideon är ett fantastiskt kvitto på.

Har aldrig påstått att jag är särskilt insatt i människoträning.
Citera
2024-06-13, 19:14
Medlem
Citat:
Haha blodprov som exempelvis inte visar på sarms. Ett blodprov kan du lätt fejka är du så jävla naiv? Blodprovet visade han upp i en video hemma inte direkt från polisen.

Uppenbarligen kan du ingenting om träning heller.

Åter igen, Adrian har varit med i massa videos med sampe med tröja av och va fan spelar det för roll med följare?? Alla sampes följare vet till 90 procent vem fan Adrian är skulle han inte vara bekväm framför kameran så skulle han inte ens vara med inte så att han har chipstuttar och öl mage.

Ja uppskatta du hans konst men kalla han inte grym då han är en ren amatör!

Tror nog att sampe inte vill visa Adrians resultat i sin video då det är hans deff det handlar om och inte Adrians (oavsett natty or not), Eller också börjar han känna att Adrian försöker ta mer och mer plats hans videor och även privat.
Senaste videorna sedan valborg märker man hur Adrian försöker få mycket tid i ”rampljuset” och viljan att synas mer än sampe själv. Kanske bara jag som märkt av det.
Citera
2024-06-13, 20:00
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Med tanke på hur pass stor och etablerad influencer Sampe faktiskt är, tror jag till att börja med inte att han skulle hålla på med något, därför att alla hans sponsorer och allt skulle stå på spel om han dopade sig. Så nej, bara det är ett tungt skäl nog, därtill verkar han ju livrädd för sprutor och sånt också. Så betvivlar överhuvudtaget inte hans trovärdighet i de frågorna. Han har en bra grundfysik helt enkelt, och ett jäkla driv, vilket ju senaste träningsvideon är ett fantastiskt kvitto på.

Har aldrig påstått att jag är särskilt insatt i människoträning.

Nej du säger det själv: Du är inte insatt i träning så jag tänker inte diskutera mer med någon som knappt lyft en hantel i sitt liv.

Men för att förtydliga : Sarms är inte en spruta.
Du har inte en lean muskelmassa samtidigt som du ser stor ut. Det är fysiologiskt omöjligt naturellt SÅVIDA du inte tar olagliga preparerat så att du kan vara lean samtidigt med enorma armar utstickande axlar osv och vener som är tjocka och fylliga.

Du bulkar -lägger på dig muskelmassa och fett
Du deffar - du tappar muskelmassa och FÖRBRÄNNER FETT. Du kan alltså inte vara stor och lean samtidig ur en naturell synvinkel då du alltid tappar muskelmassa vid en deff. Med sampe är det tvärtom. Han blir alltid större vid varje vare deff, synvinkel eller ej och lyckas alltid behålla eller öka sin muskelmassa.

Förra årets deff lade han ut en bild med Oliver forslin som gick på en massa preparat men han lyckades ändå se större ut än han. Det säger allt.

Så slutdiskuterat och sluta vara så naiv till allt.
Senast redigerad av Horrorgram 2024-06-13 kl. 20:06.
Citera
2024-06-13, 20:17
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makeitdropfrom
Tror nog att sampe inte vill visa Adrians resultat i sin video då det är hans deff det handlar om och inte Adrians (oavsett natty or not), Eller också börjar han känna att Adrian försöker ta mer och mer plats hans videor och även privat.
Senaste videorna sedan valborg märker man hur Adrian försöker få mycket tid i ”rampljuset” och viljan att synas mer än sampe själv. Kanske bara jag som märkt av det.

Jo har också märkt av det. Dock tror ja inte det handlar om något sådant utan det blir för uppenbart med hans kur han kör/körde ifall Adrian fick visa upp hans natty fysik.

Man undrar va som hänt med joppe med.
Citera
2024-06-13, 21:04
Medlem
Citat:
Jo har också märkt av det. Dock tror ja inte det handlar om något sådant utan det blir för uppenbart med hans kur han kör/körde ifall Adrian fick visa upp hans natty fysik.

Man undrar va som hänt med joppe med.

Ja, de med joppe är väldigt tråkigt. Dom har ju varit vänner sedan barnsben och nu vet vi inte eftersom båda är tysta. Kanske är det bara så att dom fortfarande är vänner men väljer att inte visa det.

Det känns som att några av sampes vänner utnyttjar han för egen vinning, och jag hoppas han inser det.
Citera
2024-06-18, 10:41
Medlem
Någon som vet varför joppe aldrig syns till mer?
Citera
2024-06-20, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dellocko
Någon som vet varför joppe aldrig syns till mer?
Han är ju på youtube för fullt med att recensera vägkrogar och reser runt i husbil och lagar mat med olika folk.
Citera
2024-06-23, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonodling
Han är ju på youtube för fullt med att recensera vägkrogar och reser runt i husbil och lagar mat med olika folk.

Jo men det var väldigt länge sedan han syntes till i någon av Sampes filmer? Samtidigt som podden lades ner hastigt. Bråk?
Citera
2024-06-25, 20:27
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Vad hände med han Dj-Dulle som var med förr på Samuels kanal?
Citera
2024-06-26, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dellocko
Jo men det var väldigt länge sedan han syntes till i någon av Sampes filmer? Samtidigt som podden lades ner hastigt. Bråk?

Tycker det är tråkigt att Joppe inte längre kommer medverka i Sampes videos vad det verkar. Jag tror att någon form av konflikt har uppstått mellan dom, men att dom är så pass mogna att sköta det privat.
Citera
2024-06-26, 01:12
Citat:
Ursprungligen postat av HSHH
Tycker det är tråkigt att Joppe inte längre kommer medverka i Sampes videos vad det verkar. Jag tror att någon form av konflikt har uppstått mellan dom, men att dom är så pass mogna att sköta det privat.

Joppe medverkar i senaste videon
Citera
2024-06-26, 01:24
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Joppe medverkar i senaste videon
Nej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera