2024-06-25, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Ge mig 1 person med inflytande och någon form av högre utbildning som tar FU, siblings united eller barnens rätts parti/kämpar för deras sak. 1 relevant person tack.

Bo Edvardsson kom ofta upp i tråden förr som någon referens för er kamp, men han är en person som inte står vid er sida. Har ni någon annan liknande relevant figur?

Blaj som vanligt. Vad vet du ens om Bo Edvardsson. Gissningsvis inget eftersom du inte förstår hans allvarliga kritik mot alla socialtjänstens rapporter.
2024-06-25, 16:31
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Det krävs knappt godkänt ens för att komma in på socionomlinjen. Frågan är dock om dessa personer ens kan förstå hur man använder chatgpt.

Eftersom du menar på att utbildningen är så lätt, varför går inte ni i FU den tillsammans? Borde ni ju klara utan problem, sen kan ni ju allt om barnfrågor och hur ni ska få tillbaka barnen.
Ni behöver ju knappt ha betyg, bör ju inte vara några problem att få med sig varken Kurre eller Filip i så fall.

Citat:
Blaj som vanligt. Vad vet du ens om Bo Edvardsson. Gissningsvis inget eftersom du inte förstår hans allvarliga kritik mot alla socialtjänstens rapporter.

Intressant hur FU aldrig visat upp någon konversation med Bo. Undrar vad det kan bero på.
2024-06-25, 16:32
Medlem
Citat:
Ja asså det är helt okej för min del att slänga runt med nedsättande ord. Sålänge det stämmer, vilket det utan tvekan gör på er.
Det är på sin plats och ingen bryr sig att du gråter.

Sluta leka offer i LVU-härvan istället.

Ps. Att skriva välformulerade ordbajsande texter innerbär inte att det man säger stämmer. Vet att ni har svårt med den biten.

Du är komisk. Nu kritiserar du att vi skriva välformulerade texter. Vilket du inte kan. En typisk socialarbetare.
2024-06-25, 16:33
Medlem
Citat:
Eftersom du menar på att utbildningen är så lätt, varför går inte ni i FU den tillsammans? Borde ni ju klara utan problem, sen kan ni ju allt om barnfrågor och hur ni ska få tillbaka barnen.
Ni behöver ju knappt ha betyg, bör ju inte vara några problem att få med sig varken Kurre eller Filip i så fall.

Intressant hur FU aldrig visat upp någon konversation med Bo. Undrar vad det kan bero på.

Du är bara rolig. Hat är det enda du kan formulera. Stackars alla som har med dig att göra..
2024-06-25, 16:36
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Du är komisk. Nu kritiserar du att vi skriva välformulerade texter. Vilket du inte kan. En typisk socialarbetare.

Nädå. Att skriva välformulerade texter är inte direkt svårt. Imponerar på er med låg IQ då ni ändå inte förstår innehållet. 90% av det kurt skriver är copy and paste av det han redan skrivit. Det mesta rent ordbajs som hade kunnat kortas ner till 2-3 rader.
Men jag vet att ni hjärndöda tycker det är imponerande när man skriver en essä för att svara på en ja/nej fråga.
Se bara på midfrost. Ordbajsar ihjäl sig men får inget vettigt sagt.

Citat:
Du är bara rolig. Hat är det enda du kan formulera. Stackars alla som har med dig att göra..

Ja det brukar låta så från dig. Återkom när du har en Mail/telefonkonversation med Bo.
2024-06-25, 16:46
Medlem
Citat:
Nädå. Att skriva välformulerade texter är inte direkt svårt. Imponerar på er med låg IQ då ni ändå inte förstår innehållet. 90% av det kurt skriver är copy and paste av det han redan skrivit. Det mesta rent ordbajs som hade kunnat kortas ner till 2-3 rader.
Men jag vet att ni hjärndöda tycker det är imponerande när man skriver en essä för att svara på en ja/nej fråga.
Se bara på midfrost. Ordbajsar ihjäl sig men får inget vettigt sagt.

Ja det brukar låta så från dig. Återkom när du har en Mail/telefonkonversation med Bo.
Midfrost har ingen aning om vad ord han använder betyder , han trodde att ymnigt betydde lite när det gällde hur mycket hans dotter blödde , lite som mitt barn vid 10 år som pratade om att hon varit och klagat hos bifogade rektor , hon gillade svåra ord men ofta blev det fel
2024-06-25, 16:52
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Midfrost har ingen aning om vad ord han använder betyder , han trodde att ymnigt betydde lite när det gällde hur mycket hans dotter blödde , lite som mitt barn vid 10 år som pratade om att hon varit och klagat hos bifogade rektor , hon gillade svåra ord men ofta blev det fel

Ja det är lite så med barn. Roligt med svåra ord, det viktiga är att använda dom. Sen om det passar in i sammanhanget eller inte är av mindre vikt.

På senaste demonstrationen när midfrost höll tal på plattan höll FU-klanen själva på att somna av tristess.
Lite det som händer i denna tråd också när vissa skriver. Man blir sömnig.
2024-06-25, 17:48
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Det krävs knappt godkänt ens för att komma in på socionomlinjen. Frågan är dock om dessa personer ens kan förstå hur man använder chatgpt.

Det är också min uppfattning. Det är lätt att både komma in och ta sig igenom. Alla ska med och bli nyttiga idioter inom offentlig sektor och tyvärr hamnar det absoluta bottenskrapet hos soc.

En utbildning som egentligen inte behövs eftersom ingen lär sig nog av någonting.
2024-06-25, 17:55
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Det är också min uppfattning. Det är lätt att både komma in och ta sig igenom. Alla ska med och bli nyttiga idioter inom offentlig sektor och tyvärr hamnar det absoluta bottenskrapet hos soc.

En utbildning som egentligen inte behövs eftersom ingen lär sig nog av någonting.

Gör det då. Borde du ju fixa utan några problem som helst. Därefter har du ju i alla fall lite belägg för dina påståenden.
Dom verkar ju behöva dina nyanserade åsikter. Ba ansöka och gå utbildningen ju.
2024-06-25, 18:11
Avslutad
Citat:
Det är sinnessjukt hur jobbigt dessa barn kan få det i sin framtid pga sina föräldrar.. inget skyddsnät hemifrån, ekonomiskt stöd mm…Dags att införa Körkort på o skaffa barn anser jag.

Att kunna ta hand om sig själv och sin egen försörjning är en rimlig lägstanivå.

Citat:
Nädå. Att skriva välformulerade texter är inte direkt svårt.

Det är vad som förväntas efter grundskolan, dvs vid 15-års ålder.

Citat:

Edvardssons utredningsmetodik är implementerad i socionomprogrammet vid flera lärosäten som givet examinationsmoment. Edvardsson gör skillnad på sakliga utredningskritiker och desinformanter.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Midfrost har ingen aning om vad ord han använder betyder , han trodde att ymnigt betydde lite när det gällde hur mycket hans dotter blödde

Här har vi kunnat se hur enkla ord som "främsta" tydligen kan vara svårt att definiera.
2024-06-25, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Att kunna ta hand om sig själv och sin egen försörjning är en rimlig lägstanivå.

Det är vad som förväntas efter grundskolan, dvs vid 15-års ålder.

Edvardssons utredningsmetodik är implementerad i socionomprogrammet vid flera lärosäten som givet examinationsmoment. Edvardsson gör skillnad på sakliga utredningskritiker och desinformanter.

Här har vi kunnat se hur enkla ord som "främsta" tydligen kan vara svårt att definiera.
Nog är det inte lite komiskt när mäniskor hyllar Midfrost för att han har så stora kunskaper om nästan allt och är så vältalig men inte tycker att det är märkligt att han säger i rättegång att dottern blödde ymnigt när han råkade smälla till henne och att han då menade att hon blödde nägra droppar
2024-06-25, 19:25
Medlem
Citat:
Gör det då. Borde du ju fixa utan några problem som helst. Därefter har du ju i alla fall lite belägg för dina påståenden.
Dom verkar ju behöva dina nyanserade åsikter. Ba ansöka och gå utbildningen ju.

Vill du veta vad mitt akademiska Fotografiska Projektarbete handlade om? Som gav mig 15 hp på Göteborgs Universitet...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in