2024-12-05, 13:28
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon ringde antagning för några dagar sedan och skulle idag ringa för att höra om kurserna genomförts beroende på svar skulle hon besluta om hon ska fortsätta med att leta efter sonen
Låter konstigt att hon skulle ge upp bara för att han gått extra kurser när hon vägrar gå med på att han tagit examen.

BB vill att folk ska sluta bråka med honom om den fakta han kommer om att det tar 2 veckor att bli undersköterska, några månader för att bli lärare eller socionom osv. Detta görs tydligen för att fler ska kunna orosanmäla människor som ser trötta ut.
Tydligen har vissa påpekat stt det fan inte är möjligt men jo vi måste forska vidare själva om vi vill ha bevis!

Det är också intressant att hotell har journaler om alla som varit gäster där de skriver ner om gästen varit smutsig eller trött eller nåt annat, vad som helst man kan anmärka på.
Måste vara värdefullt att spara om alla och inte alls slöseri med tid och datorkapacitet.
2024-12-05, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Låter konstigt att hon skulle ge upp bara för att han gått extra kurser när hon vägrar gå med på att han tagit examen.

BB vill att folk ska sluta bråka med honom om den fakta han kommer om att det tar 2 veckor att bli undersköterska, några månader för att bli lärare eller socionom osv. Detta görs tydligen för att fler ska kunna orosanmäla människor som ser trötta ut.
Tydligen har vissa påpekat stt det fan inte är möjligt men jo vi måste forska vidare själva om vi vill ha bevis!

Det är också intressant att hotell har journaler om alla som varit gäster där de skriver ner om gästen varit smutsig eller trött eller nåt annat, vad som helst man kan anmärka på.
Måste vara värdefullt att spara om alla och inte alls slöseri med tid och datorkapacitet.
Hon tror ju att något hände när han redan var inskriven på KTH och han då aldrig slutförde dessa studier utan att personerna som har honom har fuskat och förfalskat allt som gäller KTH men om han sökt fristående kurser efter KTH så visar det att han inte sitter med assistenter utan möjlighet att leva och arbeta . Enligt Ns logik visar detta att sonen lever och mår bra .
Nu ska hon sluta liva om sonen , hon reflekterar inte ens över vilket helvete hon ställt till för sonen med att ringa runt och påstå att han inte bor där han bor , inte har jobb han har och en massa påstående om assistenter mm
2024-12-05, 13:46
Medlem
Citat:

Kanske ska ta och bli socionom nu då och få examen som julklapp .
2024-12-05, 14:18
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ja man sparar ju åratal och tänk vad mycket billigare det blir!

Jag är ändå överraskad över att N faktiskt går ut nu och säger hon ska sluta och helt plötsligt låter hyfsad rationell med tanke på alla teorier hon har, några extra kurser var allt som behövdes.
Det återstår väl att se om hon nu kommer att hålla sitt ord.
Kanske kan det ge positiva effekt när hon tagit bort allt om honom och det gått ett tag så att han orkar ta ett samtal med henne.
2024-12-05, 14:22
Medlem
Citat:
Ja man sparar ju åratal och tänk vad mycket billigare det blir!

Jag är ändå överraskad över att N faktiskt går ut nu och säger hon ska sluta och helt plötsligt låter hyfsad rationell med tanke på alla teorier hon har, några extra kurser var allt som behövdes.
Det återstår väl att se om hon nu kommer att hålla sitt ord.
Kanske kan det ge positiva effekt när hon tagit bort allt om honom och det gått ett tag så att han orkar ta ett samtal med henne.
Låter trovärdigt att hon håller vad hon lovar med tanke på att hon så tydligt livar om detta .
2024-12-05, 14:58
Medlem
Null i live nu
2024-12-05, 19:23
Medlem
Citat:

Jag är socionom, lärare, jurist och läkare. Jag kan ändå ingenting. Alla mina studier tog fyra månader. Sammanlagt alltså.

BB kan allt och vi andra är dumma i huvudet.
2024-12-05, 19:28
Medlem
Citat:
Samtalet hon ska ordna med i morgon är till Stockholms universitet för att kolla om sonen genomförde de kurser han sökte till hösten 22 dvs efter att han tagit examen från sitt program . Hon har tänkt om efter att hon fick reda på att sonen sökte kurser i historia, religion och något annat långt efter han försvunnit från henne

Okej. Fy fan vad hon hållit på😢. Så då var han inte kidnappad, handikappad och är inte inlåst???? Nähä, det trodde vi…
2024-12-05, 19:44
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Jag är socionom, lärare, jurist och läkare. Jag kan ändå ingenting. Alla mina studier tog fyra månader. Sammanlagt alltså.

BB kan allt och vi andra är dumma i huvudet.
Han påstår att han inte är k*t på GM ändå är det bara de liverna med henne han bryter ut i sång i lite random sådär haha.
Han är så imponerad över hennes framgångar med alla knäppa teorier.
Nu sitter hon med sin pälsmössa och mal. Kan absolut inte förstå att sonen är annorlunda nu jämfört med när hon hade honom när han va typ 4år. Han är tonåring nu liksom.
2024-12-05, 20:13
Medlem
Citat:
Han påstår att han inte är k*t på GM ändå är det bara de liverna med henne han bryter ut i sång i lite random sådär haha.
Han är så imponerad över hennes framgångar med alla knäppa teorier.
Nu sitter hon med sin pälsmössa och mal. Kan absolut inte förstå att sonen är annorlunda nu jämfört med när hon hade honom när han va typ 4år. Han är tonåring nu liksom.
Inspelning hon spelar upp igen och igen där sonen pratar är inspelat när de höll sig gömda , GM sitter alltså och pratar om detta månader efter att konsulten talat med honom.
GM har också berättat att sonen var mycket aggressiv den första tid de höll sig gömda..
2024-12-05, 20:17
Medlem
Har inte lyssnat mycket på GM alls. Vad är hennes historia? Dom korta delarna jag sett verkar hon någorlunda vettig (jämfört med Fia och LM)..
2024-12-05, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cutepenguin
Har inte lyssnat mycket på GM alls. Vad är hennes historia? Dom korta delarna jag sett verkar hon någorlunda vettig (jämfört med Fia och LM)..
Hennes historia återfinns i Dokumentären på svt som heter Att rädda ett barn finns dessutom massa info i domen om egenmäktighet samt diverse youtube - klipp och annat gällande fallet " Anna och Elias" , mycket kan vara borttaget numera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in