2024-12-04, 20:58
Medlem
ja hörde allt till Polisen hämtade den förvirrade mannen o PM bad till gud.

Intresant att Null briljerade till PM att hon fick så bra förtidspension hon är 51 år nu för hon sa till läkaren att staten förstört hennes liv .

Första gången jag hört att förtidspension är förhandlingsbart ..sen har hon rätten att handla på matmissionen.

ja så är det när bidragsparasiterna förgyllt vårt land.,
2024-12-04, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
ja hörde allt till Polisen hämtade den förvirrade mannen o PM bad till gud.

Intresant att Null briljerade till PM att hon fick så bra förtidspension hon är 51 år nu för hon sa till läkaren att staten förstört hennes liv .

Första gången jag hört att förtidspension är förhandlingsbart ..sen har hon rätten att handla på matmissionen.

ja så är det när bidragsparasiterna förgyllt vårt land.,
N tror ju att hon kan ta lån på 300 000 kr för att betala den som plockar fram hennes son , får man handla hos matmissionen har man kring existensminimum och inte särskilt mycket dock så räknas sjukersättning som pension i vissa lägen så att personen får pensionärsrabatt
2024-12-04, 21:34
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
N tror ju att hon kan ta lån på 300 000 kr för att betala den som plockar fram hennes son , får man handla hos matmissionen har man kring existensminimum och inte särskilt mycket dock så räknas sjukersättning som pension i vissa lägen så att personen får pensionärsrabatt
För ett tag sen köpte hon en ny laptop, hon har precis köpt en ny diskmaskin samt pratade om vinterdäck till bilen trots att hon alltid sagt att hon bara hyr bil ibland så hon verkar inte ha jättedålig inkomst såvida det inte är någon annan som betalar allting. Hon har ju en anonym man hon haft ett distansförhållande med i 8år.
2024-12-04, 21:37
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
N sitter och tycker synd om en man som hamnade i fängelse för att råkade sparka frun i ansiktet ..
Är det fortfarande den där släktingen till henne som hon säger motarbetar henne på tiktok hon pratar om? Hon har ju varit väldigt arg över att hon fick in sin man I fängelse
Personligen känner jag att det var mannen själv som fick in sig i fängelset genom att bryta lagen men det kanske bara är jag.
2024-12-04, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
För ett tag sen köpte hon en ny laptop, hon har precis köpt en ny diskmaskin samt pratade om vinterdäck till bilen trots att hon alltid sagt att hon bara hyr bil ibland så hon verkar inte ha jättedålig inkomst såvida det inte är någon annan som betalar allting. Hon har ju en anonym man hon haft ett distansförhållande med i 8år.
För att få handla hos matmissionen ska inkomsten vara mindre än 13 300 kr efter skatt så det är ju ingen hög inkomst , laptopen tror jag hon skickade tillbaka , diskmaskin i hyresrätt tror jag hyresvärd byter ut om den gamla gått sönder och man betalar extra månadskostnad för diskmaskin eller tvättmaskin .
2024-12-04, 22:47
Medlem
Null ska få ett samtal i morgon och efter det kan det bli så att hon slutar leta efter sin son. Hon vill leva sitt liv nu och utanför TikTok. Jag tar gift på att hon är beroende av TT och aldrig kan sluta med det. BB:: ex delade en film idag där hon skriver att hon läker efter en relation med en narcissist 😂.
Stackars tjej. Hon verkar gullig och reko.
2024-12-04, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Null ska få ett samtal i morgon och efter det kan det bli så att hon slutar leta efter sin son. Hon vill leva sitt liv nu och utanför TikTok. Jag tar gift på att hon är beroende av TT och aldrig kan sluta med det. BB:: ex delade en film idag där hon skriver att hon läker efter en relation med en narcissist 😂.
Samtalet hon ska ordna med i morgon är till Stockholms universitet för att kolla om sonen genomförde de kurser han sökte till hösten 22 dvs efter att han tagit examen från sitt program . Hon har tänkt om efter att hon fick reda på att sonen sökte kurser i historia, religion och något annat långt efter han försvunnit från henne
2024-12-05, 11:37
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:
M@lin som suttit i fängelse ett antal ggr när hon tagit med sig sitt barn från umgänge och gjort ett flertal försök att ta sitt barn med hjälp av okända som dykt upp vid familjehemmet och en gång på.barnets skola klädda i vårdklädsel

hur hittar jag denna M@lin, på TikTok ?
Verkar en trevlig typ.
2024-12-05, 11:40
Medlem
Har Null ringt universitetet?
2024-12-05, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
hur hittar jag denna M@lin, på TikTok ?
Verkar en trevlig typ.
Kontot heter m@lin.tu@.k@rlsson
2024-12-05, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Har Null ringt universitetet?
Hon ringde antagning för några dagar sedan och skulle idag ringa för att höra om kurserna genomförts beroende på svar skulle hon besluta om hon ska fortsätta med att leta efter sonen
2024-12-05, 13:22
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Jag tvivlar på att hon skulle lägga ner för att det står någonstans att han gått extra kurser, hon vägrar ju erkänna att han ens tagit examen 🤔.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in