2024-06-24, 20:12
Medlem
”Jag fokuserar på att hon ska få den BÄSTA maten, det BÄSTA av allting” jo visst Hanna, visst gör du.
Citera
2024-06-24, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Reklam för dafgårds. Jaja, en av de bättre inspelningarna men varför dessa blommor upptryckta i ansiktet. De har ju inget med maten att göra, helt off. Sen ser det helt löjligt ut när en vuxen kvinna sitter och läser babblarna för sig själv och ser väldigt intresserad ut som om det var en intressant bok. Fanns det inget annat hon kunde "hinna" göra. Annars var det väl rätt ok med tanke på vad vi fått till oss på senare tid

Och hon hann ju väldigt mycket på 5 minuter. Går nog slöare till i verkligheten.
Citera
2024-06-24, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Dafgårds.... ja så klart hon läser babblarna (en bok på hennes nivå), såklart dom äter på balkongen (varför ha ett matbord?) och såklart det är blommor överallt som vanligt. Tycker personligen hennes händer ser så ofräscha ut hela tiden så blir inte jättesugen på maten.

Det ser så smutsigt ut med tatuerade fingrar. Och man kan bara tänka på nagellacket som satt till påsk eller vad det var
Citera
2024-06-24, 20:41
Medlem
Herregud vad korkat samarbete. Läsa Babblarna på dass. Läser hon för sig själv eller L ? Kan hon inte gå på toaletten själv när K är hemma. Och dessa fula blommor som inte har någonting alls med nånting att göra. Och den fula Halleluja armen och orgasm minen. Det är färdigmat, inte en Michelinkrog. Idiot.
Citera
2024-06-24, 20:43
Medlem
Citat:
Jag missade att hon satt på dass och läste babblarna. Nu blev det ännu mer patetiskt. Jag tar tillbaka att jag tyckte det var ett ganska ok samarbete. Hon har ju också som vanligt klippt så man inte hinner höra vad hon säger och samma babbel som vanligt. Det föll helt nu....
Och ändå var det väl en kunnig som redigerade eller ja iaf. ullared videon som lyser med sin frånvaro..
Och imorgon väntar åter igen kontakt med vården dock I behov kanske men nämn något piggare!
Citera
2024-06-24, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Herregud vad korkat samarbete. Läsa Babblarna på dass. Läser hon för sig själv eller L ? Kan hon inte gå på toaletten själv när K är hemma. Och dessa fula blommor som inte har någonting alls med nånting att göra. Och den fula Halleluja armen och orgasm minen. Det är färdigmat, inte en Michelinkrog. Idiot.
Jag kan inte se L så hon läser förmodligen själv. Hon ska väl visa att man hinner läsa en barnbok kanske. Så löjligt.
Citera
2024-06-24, 20:48
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heyem90
”Jag fokuserar på att hon ska få den BÄSTA maten, det BÄSTA av allting” jo visst Hanna, visst gör du.

Hahaha exakt vad jag skulle skriva. Hanna köper enbart burkmat åt Larsa och käkar skräp själv. Det där måste varit ett manus hon läste upp skrivet av Dafgårds 😂
Citera
2024-06-24, 20:49
Medlem
Citat:
Jag kan inte se L så hon läser förmodligen själv. Hon ska väl visa att man hinner läsa en barnbok kanske. Så löjligt.

Det är helt på hennes nivå. Hon kan uppenbarligen inte ta till sig skriven text med tanke på alla fel hon gör med allting som har med L att göra. Ändå hade hon väl pluggat hela sitt liv eller vad hon sa. Jag skäms å hennes vägnar.
Citera
2024-06-24, 20:54
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Och hon hann ju väldigt mycket på 5 minuter. Går nog slöare till i verkligheten.

11 minuter* (det var två olika maträtter hon värmde upp).
Citera
2024-06-24, 20:58
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahaha exakt vad jag skulle skriva. Hanna köper enbart burkmat åt Larsa och käkar skräp själv. Det där måste varit ett manus hon läste upp skrivet av Dafgårds 😂

Fast vad är det som gör burkmat dåligt? Mer än att det är sämre rent ekonomiskt att köpa burkmat jämfört med att laga hemlagad mat. Näringsmässigt så är det inget som är dåligt med burkmat.
Citera
2024-06-24, 21:06
Medlem
Extremt dåligt gensvar på det samarbetet iaf. Tror inte hon får dafgårdsgig nå mer
Citera
2024-06-24, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Fast vad är det som gör burkmat dåligt? Mer än att det är sämre rent ekonomiskt att köpa burkmat jämfört med att laga hemlagad mat. Näringsmässigt så är det inget som är dåligt med burkmat.

Jag skulle till och med säga att burkmat är bättre för L än den "maten" HT brukar laga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in