Citat:
Ursprungligen postat av
ruttenfimp
Konstigt för du slutade inte ta kokain! Folk som säger att de varit positiv si och så länge på ladd är lögnare hela bunten. Det jag inte fattar är varför du drar med dig lögnen till typ flashback, fattar inte det här fenomenet. Man ljuger så hårt att man tror de själv eller vadå? Eller räknas inte en linA? Var ju bara en lina inte så jag börjat igen... eller vadå?
Mitragynin syns för övrigt inte hos karolinska. Inte de gånger jag fått de skickat iaf. kanske börjar bli ny standard tråkigt isf.
Är du tappad på riktigt? Jag har blivit bjuden en kväll på kanske en 0.5a totalt, kokain är inte något jag köper då det är alldeles för dyrt och ovärt. Hävdar du att sahlgrenska också ljuger angående problemen med att kokain och dess metaboliter syns otroligt länge på salivprov? Jag, är inte den enda, har andra som beskrivit samma problem. Detektionstionsfönstret på ljust kokain är så fruktansvärt lågt vilket gör att det syns så länge på prov. Mitragynin har visat på mig också. Har du problem att läsa förresten? Vad står det där nere? Kokain kan i vissa fall detekteras i flera veckor. För mig 4 veckor innan det försvann. Jag har försökt få tillbaka urinprov men förgäves dom, vill väl använda den metoden där dom kan slå en på fingrarna längst. Snart har vi väl håranalyser som standard där man kan spåra månader tillbaka. Har absolut ingen anledning att ljuga om detta på flashback, vad skulle jag tjäna på det?
"Tidsfönstret för detektion i saliv är några dagar upp till en vecka för de flesta droger; tydliga undantag är:
- Cannabis (THC) har detektionstid på ca 1 dygn.
- Mitragynin (kratom), kokain och diazepam kan i vissa fall detekteras i flera veckor."