Citat:
Ursprungligen postat av
krambakter
Nej att kritisera hennes uttalanden är inte hat. Men det var inte det jag pratade om heller. Du kanske läser den här tråden selektivt, men det är mycket mer än endast kritik eller bemötande av hennes uttalanden som försigkommer. Eller så vet du inte skillnaden mellan kritik och personangrepp?
Dessutom, här ägnar du dig åt just spekulationer när du självsäkert säger att det är Oskar hon pratar om gällande kuk som inte funkar. Vi vet inte hur deras sexliv såg åt eller vem som gjorde vad eller tog vilket ansvar där, Det kan ha varit skitbra, även med uteblivna vaginala orgasmer. Eller så var det skitkasst och det var Natashas fel. Eller så var det Oskars fel. Eller bådas då hon också pratar en del om att det är svårt att veta vad man tycker om eller behöver när man inte vet hur ens egen kropp funkar. Eller ingens. Poängen är att spekulationer om deras sexliv har noll med kritik att göra och om man inte förstår det så har man fan problem.
Det var Natashja som klagade på sitt sexliv och att män inte kunde använda kuken. Samt sade att hon inte haft en vaginal orgasm förrän hon var 45. Och sade att män inte kan använda kuken.
Så hon säger att hon inte har haft en vagina orgasm förrän deras problem började, (där jag tror att hon var otrogen och du tror att änglarna bad henne skilja sig). Och klagar på hur månen använder kuken och säger till dem att lära dig det för det är något helt annat.
Det är inte subtil kritik av Oskar. Det är öppet och elakt. När hon vet att hennes barn läser dessutom.
Jag vet inte hur deras sexliv såg ut men jag vet att det hon skrev var öppen kritik. Och det mot sina barns far. Dessutom, som andra skrev- man är två i ett förhållande. Hon är ansvarig, men vänder sig mot män och samhället- som vanligt.
Det är lågt, riktigt lågt. Du kanske tycker man ska kritisera och fläka ut sexpartners på internet. Jag och många med mig tycker inte det. Så vi kommer fortsätta kritisera henne för det.
Noterar också att du inte nämner hennes oförblommerade hat. Mot Israel. Mot USA. Mot SD. Etc. Där har vi riktigt hat. Hon lär sina barn det. Det är ju stört. Hon vill utplåna ett land och dess invånare. Också stört och enormt hatiskt.