2024-06-23, 04:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Och de dög inte?
Nej.

Dom bilderna förstärkte bara teorin.
Man har alltså brytt sig så mycket om ryktet att man ansträngt sig att plocka fram två bilder, men inte hittat bättre bilder än dom!
Senast redigerad av tworiders 2024-06-23 kl. 04:56.
Citera
2024-06-23, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Nej.

Dom bilderna förstärkte bara teorin.
Man har alltså brytt sig så mycket om ryktet att man ansträngt sig att plocka fram två bilder, men inte hittat bättre bilder än dom!

Du kommer inte godkänna något oavsett, lite så ni med tomtar på loftet fungerar.
Beskriv i detalj vilka bevis du godkänner istället, skriv inte bara foto utan hur ska det vara taget, färg?, vilken tid, vinkel, upplösning osv. Antal är fler än två förstår man men hur många?
För du är väl inte här för att tjafsa oviktiga detaljer igen?
Citera
2024-06-23, 06:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Homogeneous-Evil
Du kommer inte godkänna något oavsett, lite så ni med tomtar på loftet fungerar.
Beskriv i detalj vilka bevis du godkänner istället, skriv inte bara foto utan hur ska det vara taget, färg?, vilken tid, vinkel, upplösning osv. Antal är fler än två förstår man men hur många?
För du är väl inte här för att tjafsa oviktiga detaljer igen?
Några bröllopsfoton, några betyg från skolorna hon gått på, några bilder på henne och barnen.
Citera
2024-06-23, 06:27
Medlem
Citat:
Några bröllopsfoton, några betyg från skolorna hon gått på, några bilder på henne och barnen.

Du får nog vara mer specifik för det har ju presenterats foton du bevisligen reflexmässigt avfärdade utan att förklara närmare varför.

Så fortfarande, upplösning, färg/svartvitt, tagen med vilken utrustning, vem får presentera bilderna med mera.
Vi vet ju hur du begär bevis för att sen avfärda dem direkt utan motivering.
Citera
2024-06-23, 06:35
Bannlyst
Citat:
Du får nog vara mer specifik för det har ju presenterats foton du bevisligen reflexmässigt avfärdade utan att förklara närmare varför.

Så fortfarande, upplösning, färg/svartvitt, tagen med vilken utrustning, vem får presentera bilderna med mera.
Vi vet ju hur du begär bevis för att sen avfärda dem direkt utan motivering.
Det räcker med bröllopsfoto, skolbetyg och bilder på henne och barnen.
Då slutar jag genast spekulera i ämnet.
Citera
2024-06-23, 07:01
Medlem
Mullrets avatar
Skall personen i fråga in på någon operation så lär det ju bli publikt. Blir ju omöjligt hemlighålla om det skall sättas en katet exempelvis…

bon sang, le patient a un pénis, dit l'infirmière.
Citera
2024-06-23, 10:22
Medlem
Citat:
Det räcker med bröllopsfoto, skolbetyg och bilder på henne och barnen.
Då slutar jag genast spekulera i ämnet.

Det vet vi ju att du inte gör, din historik från andra trådar visar ju tydligt ditt enda syfte på Flashback och det är inte att acceptera fakta?

Så fortfarande måste du specificera exakt hur bilder du godkänner ska se ut och ha för egenskaper.
Citera
2024-06-23, 11:00
Bannlyst
Citat:
Det vet vi ju att du inte gör, din historik från andra trådar visar ju tydligt ditt enda syfte på Flashback och det är inte att acceptera fakta?

Så fortfarande måste du specificera exakt hur bilder du godkänner ska se ut och ha för egenskaper.
Det jag skrev skulle räcka för mig.
Jag har inga problem med att ändra åsikt i denna fråga.
Citera
2024-06-23, 15:21
Medlem
Citat:
Det jag skrev skulle räcka för mig.
Jag har inga problem med att ändra åsikt i denna fråga.

Ungefär så du brukar säga i de andra trådarna tills du får bevis, då börjar du slidea på vad du kräver som bevis. Man skulle kunna tro att du är yrkesdesinformatör/troll vars enda uppgift är att hitta en tråd och bita dig fast och med alla medel hävda motsatsen till vad 99.99% av världen anser.

Tvivlar på att du godtar bilder för du har ju redan sagt att vissa bilder var fejk så därav vill jag veta exakt vad i dessa bilder du godtar, vem får ha tagit dem, publicerat dem osv för att du ska godta dessa?
Utan att du i förväg specificerar detta så kommer du som alltid säga att du inte godkänner just de bevisen och bilderna, beviset för ditt beteende finns ju i fler än en tråd så att säga och under lång tid dessutom.
Citera
2024-06-23, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ungefär så du brukar säga i de andra trådarna tills du får bevis, då börjar du slidea på vad du kräver som bevis. Man skulle kunna tro att du är yrkesdesinformatör/troll vars enda uppgift är att hitta en tråd och bita dig fast och med alla medel hävda motsatsen till vad 99.99% av världen anser.

Tvivlar på att du godtar bilder för du har ju redan sagt att vissa bilder var fejk så därav vill jag veta exakt vad i dessa bilder du godtar, vem får ha tagit dem, publicerat dem osv för att du ska godta dessa?
Utan att du i förväg specificerar detta så kommer du som alltid säga att du inte godkänner just de bevisen och bilderna, beviset för ditt beteende finns ju i fler än en tråd så att säga och under lång tid dessutom.
Bla bla bla

Jag bryr mig inte ett skit om ifall hon är man eller kvinna, om hon presenterar bilderna jag skrev om så är historien över för min del.
Citera
2024-06-23, 15:52
Medlem
Citat:
Bla bla bla

Jag bryr mig inte ett skit om ifall hon är man eller kvinna, om hon presenterar bilderna jag skrev om så är historien över för min del.

Du verkar ju högst intresserad av det, skulle du bli oerhört lessen om hon faktiskt är en kvinna? Du verkar ju väldigt inne på män eftersom det är det du sitter och hoppas på.
Homofobi är inte snyggt, det är okej att män gillar män, även för dig lille vän.

Hur var det nu, vad var kraven?
Vem får ha tagit bilderna?
Vem får ha publicerat dem?
Vilken upplösning ska de ha?
Gäller samma kamera som plattfötterna lovordar eller kan det vara en ickedigital kamera?
Hur gamla eller nya måste fotona vara för att du ska känna dig trygg?
Citera
2024-06-23, 15:57
Bannlyst
Citat:
Du verkar ju högst intresserad av det, skulle du bli oerhört lessen om hon faktiskt är en kvinna? Du verkar ju väldigt inne på män eftersom det är det du sitter och hoppas på.
Homofobi är inte snyggt, det är okej att män gillar män, även för dig lille vän.

Hur var det nu, vad var kraven?
Vem får ha tagit bilderna?
Vem får ha publicerat dem?
Vilken upplösning ska de ha?
Gäller samma kamera som plattfötterna lovordar eller kan det vara en ickedigital kamera?
Hur gamla eller nya måste fotona vara för att du ska känna dig trygg?
Ju mer du skriver, desto säkrare blir jag på att Candace har rätt.

Men presenteras bröllopsbilder och skolbetyg och nån bild på henne och barnen tillsammans så backar jag direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in