• 1
  • 2
2021-05-15, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias1975
hade gått att ägna tid åt henne

https://www.google.com/search?q=nell...WUfwaWmTX0ae-M

Varför det?
Citera
2021-05-15, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Varför det?

varför inte?+ har man inget bättre för sig så
Citera
2021-11-15, 20:09
Medlem
Fattar någon vad det är hennes farsa har hittat på efter som varken mamman eller barnen vill veta av honom?
Citera
2022-01-09, 18:27
Medlem
Purgees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinamur
Vilken pojkvän och när i tiden var detta?

Killen mumlade på norska utanför fastigheten så jag vet inte. Det var 2020 på sommaren, jag skulle på efterfest i samma fastighet.
Citera
2022-01-10, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rostkrisp
Fattar någon vad det är hennes farsa har hittat på efter som varken mamman eller barnen vill veta av honom?
Verkar varit otrogen under en tid och nu delar med sig om sitt nya liv med en ny tjej på sociala medier. Inget bekräftat dock.
Citera
2022-01-10, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purgee
Killen mumlade på norska utanför fastigheten så jag vet inte. Det var 2020 på sommaren, jag skulle på efterfest i samma fastighet.
Ok. Verkar va norrbaggen då?! 😳
Citera
2022-07-19, 06:26
Medlem
Ingen rök utan eld kanske ...

Nellie Berntsson anmäldes till socialtjänsten för orosanmälan.
Tuff period som präglats av anonyma anmälningar. Hon och hennes kille har mottagit
orosanmälan om sin son och pekats ut för att sälja droger på en nattklubb.
https://www.instagram.com/gonzanellie/

https://nyheter24.se/noje/1043898-ne...ader-gamla-son
Citera
2022-10-29, 11:10
Medlem
Finns många inom hästvärlden som finansierar sin verksamhet med annat än just hästar. Säger inte att det är så i detta fallet. Noll koll på dessa två, men vet att det åker med en hel del i hästlastbilarna runt om i Europa.
Bla sitter en holländsk man inne 17 år i England för att ha kört 50 kg "annat gräs än hö" från Holland till England.
Han sa att det var hans sätt att finansiera sin dotters ridning, som ju kostade så mycket pengar. Hon har bla tagit medalj på EM.
Citera
2024-06-23, 10:41
Medlem
Ursäkta tidigare tråd... Har ingen koll på hur man lägger in länkar e.tc.

Tidigare kunde man ju läsa på Instagram att de hade flyttat utomlands hela familjen med hästar och allt. Vet inte vart. För det verkade de vilja hålla hemligt.

Visste inte att de hade flyttat hem till Sverige igen. Vilket jobb att först flytta utomlands med hästarna, och sedan flytta tillbaka hem till Sverige.

Fast om Nellie är ensam och har separerat så förstår man att hon vill tillbaka hem till Sverige igen.

För några dagar sedan kunde man läsa på Instagram att hon skrev "även hon var ensam med sonen Valentin, fast det såg ut som om hon hade ett fint perfekt liv". Sedan hade hon raderat de raderna, vad jag såg. Det var det som gör att man tror att de har separerat.

Även att på Nellie's Instagram inte står något om Olav på presentationen är lite oroväckande.
Citera
2024-06-23, 11:31
Medlem
versalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Ursäkta tidigare tråd... Har ingen koll på hur man lägger in länkar e.tc.

Tidigare kunde man ju läsa på Instagram att de hade flyttat utomlands hela familjen med hästar och allt. Vet inte vart. För det verkade de vilja hålla hemligt.

Visste inte att de hade flyttat hem till Sverige igen. Vilket jobb att först flytta utomlands med hästarna, och sedan flytta tillbaka hem till Sverige.

Fast om Nellie är ensam och har separerat så förstår man att hon vill tillbaka hem till Sverige igen.

För några dagar sedan kunde man läsa på Instagram att hon skrev "även hon var ensam med sonen Valentin, fast det såg ut som om hon hade ett fint perfekt liv". Sedan hade hon raderat de raderna, vad jag såg. Det var det som gör att man tror att de har separerat.

Även att på Nellie's Instagram inte står något om Olav på presentationen är lite oroväckande.

Dom flyttade tillbaka tillsammans,har för mig det var för de ville vara nära familj men kan minnas fel.
Dom står skrivna på samma adress iallafall.
Citera
2025-09-21, 19:59
Medlem
Någon som vet något om deras konkurs?

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...lag-i-konkurs/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto