2024-06-22, 19:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är iofs ingenting jag känner, utan jag baserar mina åsikter på vad jag ser.

Helt okej för min del.
Citera
2024-06-22, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Helt frivilligt att titta😊
Det kallas att folk har åsikter.
Du behöver ju inte heller titta i forumet som du kritiserar då?
Citera
2024-06-22, 21:19
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Helt frivilligt att titta😊
Du borde fråga om du får vara med, han vill säkert ha en simp som dig som köper precis allt han säger.
Citera
2024-06-22, 23:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Du borde fråga om du får vara med, han vill säkert ha en simp som dig som köper precis allt han säger.

Ha inget behov av det, klarar mig bra ändå tack!
Citera
2024-06-23, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Pontus Rasmusson? Vad har han med denna tråden att göra? Men för att lugna dig lite så kan jag säga att jag aldrig någonsin har försvarat något som han gjort. Never ever.

18 år betyder lagligt myndig. Har inget med mognad att göra...
För att Pontus Rasmusson har samma tendenser som Joakim, men Rasmus är fortfarande ung när jan begår sina jämförelsevis små övertramp där han har opassande kontakt med flickor där åldersskillnaden är jämförelsevis liten. Nu ska vi inte vrida på vad han menar med barn. Flera av Jockes flickor var hälften så gamla som honom och han hade dessutom sex med flera som inte ens var byxmyndiga.

I den åldern kan många flickor definieras som barn, några få kan anses vara ungdomar. framförallt är en flicka som är 14 inte i närheten av vuxen.
Jocke berättade dessutom öppet om hur fulla barnen han låg med var och hängde ut som ”horor” på sin blogg.

Det finns en likhet men också en stor skillnad, Puntus Rasmusson verkar harmlös i jämförelse. Han flirtar med unga tjejer, han tvingar inte systematiskt till sig sex av unga tjejer som inte kan stå på benen. Sånt har han själv berättat.

Jag kan, precis som 400Ben verifiera att jag vet om att han har haft sex med underåriga. Jag kan också verifiera att Jocke hamnade i klammeri med rättvisan och andra när det skedde i en liten Östergötland.
Senast redigerad av Pallal 2024-06-23 kl. 04:20.
Citera
2024-06-23, 03:41
Medlem
Citat:
Det är ju jobbigt att drivas av känslor. Jag gör ju inte det.
Att dom driver med att han skulle vara allsmäktig är ju för att det finns de som tillskriver honom den makten. Jag gör inte det i varje fall. Han har inte den makten men ni tror det.
Den dagen internet såg dagens ljus har det skett liknande drev. Innan dess var det typ Hänt Extra och liknande.

Men helt ärligt. Om du blir riktigt förd bakom ljuset skulle inte du också bli besviken och arg?
Skulle sen den eller de personerna gå ut på nätet om det. Ja då är det väl rimligt att man bemöter det.

Det startas drev från andra plattformer än Youtube. Här till exempel.

Glöm inte heller att vare sig du eller jag vet allt.
Eftersom Jocke har varit direkt ansvarig för 10 drev så ber jag dig att lista 30 drev på sociala medier där youtubeare eller människor i deras krets blivit utsatta. Låt oss säga dom senaste 10 åren. Jag räknade väldigt lågt nu, det var snällt av mig. Det borde vara lätt att tänka upp, nu ligger bollen hos dig.

Det finns om jag får gissa några hundra stora influencers i Sverige med räckvidd till några hundra tusen.

Kan du få ihop till 30 drev på sociala medier som Jocke har stått helt utanför? Eller kan du komma på någon influencer som har varit delaktig i fler än ett drev utöver Jocke, Danjal, Rask och Anjo.

Jag väntar med spänning på ditt svar. Ditt sakliga svar, inte en patetisk fokusförflyttning.
Senast redigerad av Pallal 2024-06-23 kl. 04:23.
Citera
2024-06-23, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det är ju bevisat att Jocke gav informationen om att Chrippa skulle häktas för misshandel till cluee, och att Jocke upprepade gånger sa att cluee måste gå ut med det, annars kommer folk inte tro att cluee är opartisk.
Och det är också bevisar att Jocke läckte meddelande, inspelade samtal och annat till Anjo så Anjo kunde göra sina videos.
Hur man kan vara så blind att man inte ser Jockes delaktighet i drevet är för mig en gåta.
Det är också bevisat att Jocke pressat 400Ben att gå ut med minst 40 olika påståenden om både Linnea och Chrippa som är ren desinformation och propaganda för att boosta trollfabrikens verksamhet.
Citera
2024-06-23, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Jocke & Jonna är numera folkbokförda på Rorsmansvägen 2b i Norrköping. Tidigare fanns det en H*nrik *nd*rss*n skriven på adressen (tillsammans med J&J). Denne person är numera folkbordförd på en annan adress så det kan ju vara så att personen ifråga inte registrerades som utflyttad förrän senare.

Numera står det en *mm* C*w*rd J*nss*n skriven på adressen (enligt hitta.se).
Söker man på merinfo.se så bor Jocke & Jonna tillsammans med *mm* C*w*rd J*nss*n men också en Th*t* Nk*si.
När man söker på personerna så verkar de vara ett par, åtminstone 2021.
(Kompletta namn går att få om man söker på hitta.se och merinfo.se)

Har Jocke & Jonna flyttat igen eller är de bara folkbokförda på Rorsmansvägen 2b? Bor de verkligen bara i en 2-rummare som någon skrivit här tidigare?

Enligt nedan artikel så var "barnflickan" hemlös och skulle bo hos Jocke & Jonna under en tid hon letade lägenhet.
Var det inte Jocke som sa att hon skulle bo i Chrippas gamla lägenhet eller ljög han då?

https://www.hant.se/noje/olivia-hemlos-efter-robinson-det-ska-hon-gora-for-pengarna-rorigt/10287450
Korrekt.
Dom bor där eller så är det folkbokföringsbrott. Hugget som stucket eftersom jag aldrig sett att dom visat att huset är möblerat. Det kanske andra kan verifiera eller dementera.
Huset som är 200 kvadrat är ett hyreshus med 4 lägenheter och hyran är ungefär 10 lax, deras lägenhet är nog i runda slängar 55 kvadrat ifall man utgår från det som går att läsa.

Jag har nämnt det i tråden tidigare. Olivia flyttade fakriskt aldrig till Chrippa, men hon spelade med på det. Så hon är delaktig som möjliggörare. Hon visade tydligt upp hur hon städade ur sin gamla lägenhet, att hon flyttade, videos från något som kunde vara Chrippas lägenhet och annat och dementerade aldrig utåt när Jocke sa att han vräkt Chrippa för att Olivia skulle bli en betalande hyresgäst där.

Hon åkte illa kvickt och spelade in något utomlands och sen bodde hon inneboende hos Jocke och Jonna och nu bor hon på annan adress.

Jocke och Jonna blev avhysta på grund av allt han ställde till med i huset och hans juridiska övertramp.

Ifall jag får gissa så flyttar Chrippa in i sin gamla lägenhet igen när han kommer till Sverige, men vad vet jag egentligen?
Citera
2024-06-23, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Eftersom Jocke har varit direkt ansvarig för 10 drev så ber jag dig att lista 30 drev på sociala medier där youtubeare eller människor i deras krets blivit utsatta. Låt oss säga dom senaste 10 åren. Jag räknade väldigt lågt nu, det var snällt av mig. Det borde vara lätt att tänka upp, nu ligger bollen hos dig.

Det finns om jag får gissa några hundra stora influencers i Sverige med räckvidd till några hundra tusen.

Kan du få ihop till 30 drev på sociala medier som Jocke har stått helt utanför? Eller kan du komma på någon influencer som har varit delaktig i fler än ett drev utöver Jocke, Danjal, Rask och Anjo.

Jag väntar med spänning på ditt svar. Ditt sakliga svar, inte en patetisk fokusförflyttning.

Har du anmält Jocke än för allt du påstår? Jag menar, det är ju galet att den människan får gå fri i samhället.
Det är ju din skyldighet som medmänniska eftersom bla du påstår att det det är Jockes skyldighet gentemot Chrippa annars begår Jocke brott.

Så jag utgår från att du på flera punkter har anmält honom. Har du inte gjort det är du en brottsling baserat på ditt eget tankesätt. Likaså alla andra som påstår att Jocke begått och begår allehanda brott.

Sen. Det är jag som bestämmer hur jag ska skriva. Måhända att du är van vid att folk lyder dig men mig bestämmer du inte över. Förstått!
Citera
2024-06-23, 07:54
Avslutad
Jockiboi tar ett steg vidare i att bli betraktad som rumsren, eller va fan han tänker. Blev tipsad om det spa som skulle vara i "världsklass" och kollade lite.
Läsk, choklad och ballonger? Är det ett djävla barnkalas han skall hålla i?
Jag tror Jocke måste lära sig vad "Spa i Världsklass" innebär
Vilken djävla pajas han är
Citera
2024-06-23, 10:06
Avslutad
Citat:
Nu ljuger du igen, Jocke har inte pressat 400Ben lägg ner de där, använd dig inte av 400Ben när du inte kan tala sanning och han inte kan försvara sig.
Jag säger det för sista gången nu till er alla, Pallal ljuger om 400Ben väldigt ofta han har inte blivit hotad av Jocke för att skriva i denna tråd, det kommer så mycket lögner från pallal.

Och hur kan du veta det? Mina källor säger samma sak som Pallal ger uttryck för. Vi får nog vänta till vinter och få 400Bens svar, om han vågar yttra sig utan att konsultera Jocke först
Citera
2024-06-23, 10:10
Avslutad
Citat:
Djävla barnkalas är väl ett nedvärderande sätt att se på barn.

Om det nu skulle vara barnkalas där också så är det väl något bra?

Bra? När man går på spa är det för avkoppling, inte för ballonger och läsk. Jocke kanske skulle öppna barnspa istället, finns det ens. Inte för att någon vettig förälder skulle släppa sina ungar i närheten av honom, eller hans övervakning.
Är stället kameraövervakat? Kan spabesökarna känna sig trygga i att ingen dr-profil sitter och kollar? Jag skulle inte känna mig trygg där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in