Jag har lite tankar kring porr. Alla har vi vl ngon gng blivit avvisade av ngon tjej p.g.a. ngon strre muskuls kille. Nr en tjej kan vlja och vraka s vljer de oftast strre gym-killar eller som kanske r mer "populra" om kan uttrycka det s. I regel s vljer tjejer stora starka killar med bra utseende. Det r s hierarkin fungerar i samhllet, framfr allt i skolan, gymnasiet.
Man kan tnka sig att det borde vara s i porr ocks. Det finns mnga muskelknuttar i por visserligen, men det frekommer vldigt ofta att det r helt vanliga mn som deltar i filmerna. varfr det r s kan man undra sig. Om tjejen kan vlja och vraka s vljer de vl troligast de snyggaste och vackraste killarna. Kanske r de s kta att de inte bryr sig? Eller?
Om vi sger att majoriteten av porr spelas in i USA s kan ta i beaktande att, om man vill vlja att tro p statistiken, 43% av alla amerikaner r verviktiga, s kommer cirka 43% av alla som r med i porr att vara verviktiga i amerikanska porrinspelningar. Kanske r de flesta attraktiva killarna redan i ngot frhllande eftersom de sjlva kan "vlja och vraka" varvid de vljer att avst frn att vara med i porr. Kvar blir vanliga mn som vill ligga och sker sig drfr till porrfilmer.
Sjlv har jag ftt den tron och brjade drfr pumpa upp mig riktigt mycket fr att kunna f tjejer.
Hller p att spana in brudar i gymnasiet, och eftersom jag aldrig fick ligg i gymnasiet s vet jag inte riktigt hur gymnasiebrudarna vill ha sina mn. Jag har som sagt pumpat upp mig ganska mycket, men jag kan nd aldrig sluta undra. Fr mig veterligen r de inte som porrbrudarna, utan de r ng mer krsna.
Vad tror ni? Varfr finns det en s tydlig hierarki i samhllet men inte ndvndigtvis i porrindsutrin?