2024-06-21, 21:17
Avslutad
Nu är det i och för sig skitsamma om Brigitte var en man tidigare, Macron visade vilket ärkesvin han är under fejkpandemin.
Men att gift kvinna ska lämna sin man för en fattig student som Macron var då strider liksom helt mot kvinnans natur...
Citera
2024-06-21, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Byter identitet med systern, får mystiskt barn med "maken", håller allt detta hemligt?
Han fick väl 3 barn med någon kvinna innan han bytte kön helt enkelt.
Citera
2024-06-21, 21:56
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Han fick väl 3 barn med någon kvinna innan han bytte kön helt enkelt.

Och André-Louis Auzière då som gav efternamnet åg hennes tre barn, hur kommer han in i bilden?
Citera
2024-06-21, 21:59
Bannlyst
Citat:
Och André-Louis Auzière då som gav efternamnet åg hennes tre barn, hur kommer han in i bilden?
Det är tydligen ganska tveksamt om han har existerat över huvud taget.
Citera
2024-06-22, 00:45
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Det är tydligen ganska tveksamt om han har existerat över huvud taget.

Ja du, tänk ifall han rentav var modern till barnen? Och att alla barn spelar med, det är inte det underbart? All denna makalösa konspiration för att? Vem vet.
Citera
2024-06-22, 05:04
Bannlyst
Citat:
Ja du, tänk ifall han rentav var modern till barnen? Och att alla barn spelar med, det är inte det underbart? All denna makalösa konspiration för att? Vem vet.
Det är väl inte konstigt att folk blir misstänksamma när det inte verkar finnas några spår av hennes första 30 år.
Citera
2024-06-22, 09:39
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Det är väl inte konstigt att folk blir misstänksamma när det inte verkar finnas några spår av hennes första 30 år.

Finns människor som lever extremt privata liv. Skulle jag bli känd imorgon skulle det kanske inte finnas så många spår av mina första 30 år någonstans.

Det blir ju lika märkligt i din version: det finns knappt spår av Michel Trogneaux eller hans syster. Inga spår av Trogneauxs 3 barns mamma, inga spår av bilder på barnen när de vuxit upp.

Men barnen har vuxit upp och syns nu lite här och var, och de pratar alltså om en icke-existent pappa som de älskade när han levde och som var väldigt privat. Kan barnen vara skådisar som spelar Michels barn?

Kanske Michel själv är en skådis som spelar Macrons sugartrannie?

Mysteriet tätnar. Eller inte. Varför inte fokusera på historien de berättar som redan är fullkomligt vulgär och omoralisk som den är?
Citera
2024-06-22, 09:48
Bannlyst
Citat:
Finns människor som lever extremt privata liv. Skulle jag bli känd imorgon skulle det kanske inte finnas så många spår av mina första 30 år någonstans.

Det blir ju lika märkligt i din version: det finns knappt spår av Michel Trogneaux eller hans syster. Inga spår av Trogneauxs 3 barns mamma, inga spår av bilder på barnen när de vuxit upp.

Men barnen har vuxit upp och syns nu lite här och var, och de pratar alltså om en icke-existent pappa som de älskade när han levde och som var väldigt privat. Kan barnen vara skådisar som spelar Michels barn?

Kanske Michel själv är en skådis som spelar Macrons sugartrannie?

Mysteriet tätnar. Eller inte. Varför inte fokusera på historien de berättar som redan är fullkomligt vulgär och omoralisk som den är?
Du skulle inte kunna presentera mängder av bevis på att du existerat dina 30 första levnadsår?
Är du uppväxt utanför samhället långt in i skogen?
Inte gått i skolan?
Citera
2024-06-22, 09:52
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Du skulle inte kunna presentera mängder av bevis på att du existerat dina 30 första levnadsår?
Är du uppväxt utanför samhället långt in i skogen?
Inte gått i skolan?

Varför skulle jag presentera bevis är väl frågan? Är det tal om någon rättegång där jag måste presentera bilder som bevisar min existens?

Finns inga bilder på mig online när jag går i skolan så vida jag vet. Du kommer se mitt namn säkert i något skolregister, men var det verkligen jag eller var det min bror vars identitet jag stal?
Citera
2024-06-22, 09:56
Bannlyst
Citat:
Varför skulle jag presentera bevis är väl frågan? Är det tal om någon rättegång där jag måste presentera bilder som bevisar min existens?

Finns inga bilder på mig online när jag går i skolan så vida jag vet. Du kommer se mitt namn säkert i något skolregister, men var det verkligen jag eller var det min bror vars identitet jag stal?
Allt handlar om att hon inte vill presentera bevis på att hon existerade under sina första 30 år.
Eftersom detta blivit så stort så undrar ju folk VARFÖR hon inte vill presentera bevis?

Ingen bryr sig om ifall du inte vill visa nåt, men MÅNGA bryr sig om Frankrikes president och hans fru.
Citera
2024-06-22, 10:03
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Brigitte Macron är 71 år gammal.

Om hennes första 30 år är påhittade eller något och hon var en man under ett annat namn då så hade man alltså 1983 i Frankrike insikten om att trans skulle bli ett stort diskussionsämne i amerikanska pundit-kretsar på 2020-talet. Därför såg man till att den då 15-årige Emmanuel groomades av sin manlige lärare, till Emmanuels familjs fasa. Det är också extra bra att Brigittes ex-man är död, så att det inte finns någon som kan säga hur det ligger till.

Man såg också till att Michelle Obama skulle bli Barack Obamas hustru, trots att hon är född som man. Att en mängd personer tyckte att hon var vacker fick Candace att bli bortom avundsjuk.

Black Power-aktivisten Candace Owens fick sparken av Daily Wire, detta också allt enligt WEF:s planer och när Ye (Kanye West) utfärdade Defcon 3 på judarna så mobiliserades Owens till att börja sprida klokskaper om att dinosaurier inte existerat, att det vore en bra idé om USA invaderade Australien och att Brigitte Macron är en man i peruk. Hennes hitler-apologetism kom tidigare, sedan hon varit på något möte tillsammans med Ye med Nation of Islam/Black Power-folk.

Hon är minsann en äkta renässanskvinna, Candace. Brigitte är dock en kvinna och har varit det hela sitt liv.
Citera
2024-06-22, 10:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Hon är minsann en äkta renässanskvinna, Candace. Brigitte är dock en kvinna och har varit det hela sitt liv.
Jag tycker hon borde bevisa det så att alla kan släppa det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in