2024-06-21, 23:49
Medlem
”Hej Flashback. Nu har mina barn hittat tråden om mig på Flashback. Nu kan ni vara stolta över er själva. ❤️❤️❤️❤️”

—————————————————
Helvete, tydligen är barnen lika efterblivna som sin mamma Har de inte hittat hit förens nu? Efterblivna… men inte konstigt alls med den mamman. Det är kört för dom.
Citera
2024-06-22, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassea
”Hej Flashback. Nu har mina barn hittat tråden om mig på Flashback. Nu kan ni vara stolta över er själva. ❤️❤️❤️❤️”

—————————————————
Helvete, tydligen är barnen lika efterblivna som sin mamma Har de inte hittat hit förens nu? Efterblivna… men inte konstigt alls med den mamman. Det är kört för dom.

Du vet att två barn läser här och du skriver så här om dem? Vad säger det om dig som person egentligen? Vad för slags person tycker det är rimligt och roligt att vara elak mot två barn för att deras mamma är någon man ogillar?

Kudos till LD som uppenbarligen fostrat tonåringar som inte hänger på flashback. Du kallar det efterblivet, jag kallar det för smart och sunt.
Citera
2024-06-22, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krambakter
Du vet att två barn läser här och du skriver så här om dem? Vad säger det om dig som person egentligen? Vad för slags person tycker det är rimligt och roligt att vara elak mot två barn för att deras mamma är någon man ogillar?

Kudos till LD som uppenbarligen fostrat tonåringar som inte hänger på flashback. Du kallar det efterblivet, jag kallar det för smart och sunt.
Fast nu hänger dom väll på fb eftersom dom hittat tråden om sin mamma
Citera
2024-06-22, 07:46
Avslutad
Citat:

Logga genast ut härifrån om du inte gillar flashback din åsna.

Sjukt att gömma sig bakom sina barn, typisk kvinnogrej.

Bete sig som ett svin, sen vädjar man.

Den israeliska gisslan, de får såklart glass varje dag eller hur var det?

Vänsterkvinnor är sånt hycklande avskum.
Citera
2024-06-22, 08:37
Medlem
CharlieWaffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Nu har LDs barn hittat den här tråden och hon skriver

Tja du Natashja. Du valde ett offentligt liv. Dessutom valde du att skriva offentligt om massa saker som många anser bör vara privata, tex om hur ex (dvs Oskar) använde kuken. Du har offentligt propagerar för ståndpunkter som är vänster och ofta tagit en väldigt antagonistisk ställning. Svart eller vitt. Utplåna Israel. Lärt dina barn att hata USA tex.

Då får du faktiskt skylla dig själv. Många som är vänster/feminister använder inte hela tiden sitt privatliv, eller är så svartvita.

Vill du inte diskuteras, ge dig inte in i debatten.

Däremot, har vi faktiskt inte diskuterat dina barns åsikter etc, utan bara hur det kan påverka dem att ha dig som mamma. Där faktiskt många har försvarat dig. Inklusive jag. Tyckte det var ett jävla oskick tex när någon ville socanmäla dig.

Vilket uselt försök till ansvarsförskjutning att försöka hävda att det är Flashback som diskuterar hennes aktivitet på internet, som är det märkliga - inte hennes decenium av att spy vänstergalla på allt och alla.
Hoppas hennes ungar går igenom hela tråden och läser allt noggrant om sin morsa, så kanske dom får en mer nyanserad bild av den feta glittriga enhörningen.
Citera
2024-06-22, 09:15
Medlem
Citat:
Det är intressant att mobbare och haters alltid lägger ansvar för sitt eget beteende på den de hatar. Nej, LD kan bara ansvara för det hon själv skriver och gör. Det andra skriver om henne är inte hennes fel eller ansvar.

Tror du att det enda som påverkar barnen här är om ni diskuterat deras åsikter? Hur tror du en tonåring mår av att läsa en sån här tråd om sin mamma? Med det ofiltrerade hat som uttrycks? Med alla spekulationer om mammas person, mammas äktenskap, mammas kropp, mammas eventuella otrohet, mammas eventuella brister, mamma och pappas eventuella problem?

Herregud. Du och Natashja, vilket sätt att lägga ansvaret på andra. Eller, tja, vänstern. Ni (jag antar att du delar hennes åsikter ) vill bland annat utplåna ett helt land, hatar 50 % av mänskligheten (det har hon skrivit) och uppfostrar barnen till hat. Det har hon också skrivit. Det är hon som hatar.

Men du säger att vi alltså inte bör diskutera henne för barnen ev blir ledsna? Gäller de alla antisemitiska hatare, alls offentliga personer, eller bara just Natashja? Får ingen på internet spekulera om personer så länge de har barn? Berätta gärna, detaljerat, vilka personer man enligt dig får skvallra om och kommentera. Samt hur du hade tänkt att upprätthålla det.

Kan inte Natashja bära ett ansvar? Eftersom du bara är inne i hennes tråd och enbart är ute för att försvara henne är ju du uppenbarligen ett gigantiskt fan. Delar åsikter mm. Köper konst antar jag. Men du tycker alltså inte hon har något ansvar alls?
Citera
2024-06-22, 10:49
Medlem
Citat:

Hm. LD's identitet har i så många år varit att provocera på internet, detta är självklart någonting som väcker reaktioner och reflektioner. Allt respons är inte positiv, men det är vad LD trivs bäst i.

Jag tycker att det är konstigt om hon inte har haft det samtalet med sina barn, nu när de är äldre och befinner sig på sociala medier. Klart att de kommer vara nyfikna, men det är något som man som förälder kan förebygga. Jag tänker att det gäller föräldrar i stort som har lämnat digitala avtryck, kändisar och så vidare.
Citera
2024-06-22, 10:53
Medlem
Blev också förvånad att barnen hittat hit först nu, hon har ju stuckit ut och skrivit på www sen urminnes tider. Tror knappast hennes barn är så uppe i det blå, enbart ett försök att få tyst på tråden.

Om det nu mot all förmodan stämmer är det märkligt att det samtalet inte verkar förts tidigare, (det hör liksom till från tidig ålder då unga hänger på SM) med tanke på hennes exponering och hur mkt skit hon fått från andra feminister och allt skvaller. Då skulle denna tråd inte vara nåt för barnen att ägna en tanke åt.
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-06-22 kl. 11:08.
Citera
2024-06-22, 11:47
Avslutad
Hon använder sina barn.

En typisk vänsterkvinna.

dEt HaNdLaR oM bArN!!!!!!1!

Fantastisk ändå att se hur svenska kvinnor har psykopati i sin kultur på det här viset.

Det är liksom ingen slump att svenska kvinnor är övervägande vänster och har en livsstil som finansieras av skattemedel från vagga till grav.

Tur att de yngre svenskorna ser och börjar fatta hur verklighetsfrämmande och livsfientlig svensk feminism faktiskt är.
Citera
2024-06-22, 15:52
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Kan du säga något arbete/sysselsättning som inte bygger på samma premiss? För övrigt - om "könskriget" löstes imorgon så hade det knappast påverkat LDs aktivism i någon större utsträckning eftersom hon, som vi alla vet, gått vidare till att gräva ned sig i palestina-konflikten istället.

Tja du. Vilket 9-5-jobb som helst?

Citat:
Jag känner inte dig men magkänslan säger mig att du inte gick runt och hyste respekt för LD för tio år sedan.

Det ska jag villigt erkänna att jag inte hade - då. Däremot har jag det nu.

Citat:
Sunkigt? Ja, men kommodifiering skulle jag inte kalla det. Bara gränslöst.

Ja, kommodifiering av levande varelser brukar ofta vara det.
Citera
2024-06-23, 00:11
Medlem
Citat:
Herregud. Du och Natashja, vilket sätt att lägga ansvaret på andra. Eller, tja, vänstern. Ni (jag antar att du delar hennes åsikter ) vill bland annat utplåna ett helt land, hatar 50 % av mänskligheten (det har hon skrivit) och uppfostrar barnen till hat. Det har hon också skrivit. Det är hon som hatar.

Men du säger att vi alltså inte bör diskutera henne för barnen ev blir ledsna? Gäller de alla antisemitiska hatare, alls offentliga personer, eller bara just Natashja? Får ingen på internet spekulera om personer så länge de har barn? Berätta gärna, detaljerat, vilka personer man enligt dig får skvallra om och kommentera. Samt hur du hade tänkt att upprätthålla det.

Kan inte Natashja bära ett ansvar? Eftersom du bara är inne i hennes tråd och enbart är ute för att försvara henne är ju du uppenbarligen ett gigantiskt fan. Delar åsikter mm. Köper konst antar jag. Men du tycker alltså inte hon har något ansvar alls?

Äsch ingen kan ta hennes skulbeläggande om att såra barn på allvar. Kallade inte hon israeliska judiska barn för äckel eller vad hon nu skrev när hon la ut bilder på vuxna illegala bosättare och deras barn? Minns inte exakt allt hatiskt hon har kräkts ur sig. Man kan inte spy ur sig hat och tro att man får kärlek tillbaka bara för att man har barn. Om barnen läser här så får vi hoppas att de förstår att de inte ska ta till sig någon skuld eller skam för vad deras föräldrar gjort och sagt. Eller tycka synd om, LD kommer klara sig fint.
Citera
2024-06-23, 02:54
Medlem
Citat:

Jo Natasha bär ansvar för det hon själv säger och gör och jag gissar att det är samtal hon får eller snarare bör ta med barnen när de har frågor eller tycker nånting är konstigt eller jobbigt. Hon har inget ansvar eller skuld i vad andra säger om henne oavsett. Vi pratar inte om att diskutera hennes åsikter eller uttalanden eller ens ageranden, det är inte problemet med den här tråden och gissningsvis inte det som är ett problem för barnen. Jag vet inte varför det är så svårt att begripa skillnaden för en del av er?

Diskutera eller kritisera någons agerande eller åsikter är inte samma sak som att recensera dennes kropp, utseende eller spekulera i privata affärer, sprida obekräftade rykten, smutskasta. Det som skrivs om LD i den här tråden är inte saklig kritik. Det är ofiltrerat hat. Mycket av det kamouflerat som nån slags omtanke om barnen, men hade man brytt sig om barnen så hade man hållit nivån på det man skrev på en helt annan nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in