2024-06-14, 11:42
Medlem
picapicans avatar
2025 ska TV4 utöka Bonde söker fru med ytterligare ett datingprogram. Där får fem folkkära bönder från tidigare säsonger chansen att hitta kärlek på nytt.

Medverkande är Sigrid Bergåkra, Dino Choreftis, Ellinor Eke Göransson, Sven-Arne Eriksson och Per Solberg.

TV4 är minst sagt desperata. Ellinor är ju inte ens bonde. Vad tror ni?

https://press.tv4.se/post/en-andra-c...andra-sommaren
Citera
2024-06-14, 12:53
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
2025 ska TV4 utöka Bonde söker fru med ytterligare ett datingprogram. Där får fem folkkära bönder från tidigare säsonger chansen att hitta kärlek på nytt.

Medverkande är Sigrid Bergåkra, Dino Choreftis, Ellinor Eke Göransson, Sven-Arne Eriksson och Per Solberg.

Sven-Arne känner jag inte igen: när var han med?

I övrigt är det väl bara Per som kan räknas som varit ”folkkär”?
Citera
2024-06-14, 15:34
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Sven-Arne känner jag inte igen: när var han med?

I övrigt är det väl bara Per som kan räknas som varit ”folkkär”?

Sven-Arne var med 2012.
Citera
2024-06-14, 16:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:

En TV-bonde kan aldrig bli folkkär
Citera
2024-06-14, 23:41
Medlem
Abelssuns avatar
TV4 mjölkar detta program in absurdum; jorden runt, låtsasbönder, fiskare, andra sommaren, vad hände sedan (några bondebäbisar?). Sigrid lär väl inte hitta någon som duger nu heller. "Folkkära" är de knappast.

Blir det tredje sommaren också...?
Citera
2024-06-14, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
TV4 mjölkar detta program in absurdum; jorden runt, låtsasbönder, fiskare, andra sommaren, vad hände sedan (några bondebäbisar?). Sigrid lär väl inte hitta någon som duger nu heller. "Folkkära" är de knappast.

Dino kommer nog inte hitta någon. Kan någon förstå vad han är ute efter ?
Citera
2024-06-15, 08:16
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan

Deltagare i BSF kan delas in i två kategorier.
1. De som är med minst lika mycket för att synas i rampljuset som för att hitta någon. Hit hör Dino, Sigrid och Ellinor i det här fallet.
2. De som är med för att hitta någon. Hit hör Per och Sven-Arne i det här fallet.
Citera
2024-06-15, 22:19
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun

Jag skulle gissa att dom inte hittade fler utlandsbönder så testar med ”andra sommaren” med tidigare deltagare istället för jorden runt framåt.
Citera
2024-06-15, 22:21
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulliegullan

Han verkar vara ute efter att synas. Knappast kärlek.
Alla hans tjejer sist verkade vara castade. Han kanske skulle testa att ge dom kvinnor i hans ålder som faktiskt söker sig till honom en chans om han faktiskt söker något seriöst. Men blir inte förvånad om det är ett gäng 30-åriga bruttor igen hos honom.
Citera
2024-06-15, 22:39
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Han verkar vara ute efter att synas. Knappast kärlek.
Alla hans tjejer sist verkade vara castade. Han kanske skulle testa att ge dom kvinnor i hans ålder som faktiskt söker sig till honom en chans om han faktiskt söker något seriöst. Men blir inte förvånad om det är ett gäng 30-åriga bruttor igen hos honom.

Jag såg inte Bonde jorden runt. Ratade han allihop? Såg någon glimt då och då och han verkade väldigt utseendefixerad.
Citera
2024-06-15, 22:56
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Jag såg inte Bonde jorden runt. Ratade han allihop? Såg någon glimt då och då och han verkade väldigt utseendefixerad.

Han verkar skum och slemmig bara. Han hade snygga och coola tjejer hos sig men det funkade inte ändå.
Citera
2024-06-16, 20:53
Medlem
Crapmagics avatar
Att Sigrid "ta mig inte på köksbordet" Backåkra ska vara med gör det motiverat att kolla, dom andra vet jag inte ens vilka dom är utan att se ett foto

Förutom Dino, kul att dom tror att Dino är en favorit hos tittarna när han nyss introducerats, mä han har nog varit väldigt langelägen om att få vara med igen bums
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in