Citat:
Ursprungligen postat av
AliyahMerin
Jag vill i denna tråda diskutera om det förekommer samt hur vanligt det är med sex inne på häktet.
Har du själv eller någon du känner suttit häktad och hade du isf sex inne på häktet? Förekommer det att häktade personer har sex med personal? Var på häktet finns möjlighet att ha sex? Inne i sin cell? I omklädningsrummet? I träningsanläggningen? I duschen? Händer det att en intagen med restriktioner har sex under ensamtid med en vakt?
Kort sagt, diskutera och dela med er om era upplevelser, rykten, och vandringssägner om sex inne på svenska häkten.
Jag har suttit häktad flera gånger och kan säga såhär, det förkommer kommer inte. Inte en chans. Klart att jag har hört olika historier om snubbar som har knullat vakter, men det visar sig alltid i slutändan att dom som kommer med dessa historier är dom kroniska mytomanerna. För vem kan verifiera deras historier?
Dom sitter häktade med restriktioner och blir övervakade med flera plitar och kameror varenda sekund dom lämnar cellen, dom kan inte ens gå att duscha utan att ha minst två vakter bredvid sig och 2-4 kameror i ansiktet varenda meter dom går mot duschutrymmen, men visst - ”ena pliten följde med mig in i duschen” Det finns helt enkelt inte utrymme eller möjlighet till något sådant när man är häktad.
Jag har suttit på Sveriges största och minsta häkten, med restriktioner och utan restriktioner och det finns inte möjlighet till att ha sex i huvudtaget då plitarna aldrig går in själv i en cell med en intagen, dessutom - går du in själv i ett rum med en plit så blir du klassad som en golare så då kan du förvänta dig att bli misshandlad på gymmet direkt efter.
Däremot på anstalt så finns det mycket bättre möjligheter beroende på vart du sitter. Dock är det inte många tjejer som är beredda på att förlora sina jobb för att knulla.
Edit: Jag får en känsla av att TS är kvinna, och hennes snubbe sitter häktad, denna tråd är ämnad för att lugna hennes svartsjuka