2024-06-20, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Spännande att Jocke inte kan låta bli att följa Chrippa i allt han gör, han lämnar till och med kommentarer i twitch stream. Riktiga Dagens Runk kommentarer där han förnedrar Linnea med anspelningar om sex. Jocke är så jävla kåt på Linnea, och hennes diss håller på att spränga honom. Varför satsar (?) han inte på Bianca Ingrosso istället. Hon är ju av samma sort som han själv

Oj va bitter du är alltså, men lägg gärna upp Prints på vad Jocke skriver till Linnea där han anspelar på sex. Eller hittar du på?
Citera
2024-06-20, 10:22
Medlem
Citat:
Spännande att Jocke inte kan låta bli att följa Chrippa i allt han gör, han lämnar till och med kommentarer i twitch stream. Riktiga Dagens Runk kommentarer där han förnedrar Linnea med anspelningar om sex. Jocke är så jävla kåt på Linnea, och hennes diss håller på att spränga honom. Varför satsar (?) han inte på Bianca Ingrosso istället. Hon är ju av samma sort som han själv

Det vore kul om du kan ger några timestamps där detta skett, och hur du vet om Jockis namn på Twitch.

De senaste VODarna hittar du här:
https://www.twitch.tv/REALCHRIPPA/vi...ives&sort=time
Citera
2024-06-20, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men alltså ni tar i så ni spricker när ni skriver, du vet ju inte hur jag känner Jocke, du kan fortsätta kasta ur dig saker som inte stämmer med min bild av honom.

Vad spelar det för roll att du känner honom? Det ger ju bara jockiboi mer verktyg att manipulera dig.

"tar i så ni spricker" det där kan man säga om alla inlägg för att förminska dem och är lite utav en härskarteknik, precis på samma sätt som att skratta medan någon säger sina argument eller liknande.

Möt istället de som sägs, annars är det helt onödigt att ha diskussion.

Jag undrar lite vad ditt syfte aty vara här är.
Är det för att förstå varför folk ogillar honom?
Isåfall borde du väl uppskatta inlägg där man "tar i så de spricker" eller är du bara här för att vara respektlös och kritisera folks sätt att skriva?

Helt ok att ha en positiv bild av Jockiboi, men jag personligen kan inte förstå det. Varför tycker du att han är så bra person då?

Efter all skit han gjort i vuxen ålder
Citera
2024-06-20, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Vad spelar det för roll att du känner honom? Det ger ju bara jockiboi mer verktyg att manipulera dig.

"tar i så ni spricker" det där kan man säga om alla inlägg för att förminska dem och är lite utav en härskarteknik, precis på samma sätt som att skratta medan någon säger sina argument eller liknande.

Isåfall borde du väl uppskatta inlägg där man "tar i så de spricker" eller är du bara här för att vara respektlös och kritisera folks sätt att skriva?

Helt ok att ha en positiv bild av Jockiboi, men jag personligen kan inte förstå det. Varför tycker du att han är så bra person då?

Jag har bara bett om bevis på saker som ni skrivit om Jocke. Många skriver så mycket negativt men kan inte styrka det på nått sätt.
Jag har hela tiden sagt att han har inte gjort alla rätt i livet men han har haft en otroligt tuff barndom och varit väldigt ensam, men från de han har gått från till idag tycker jag är ganska imponerande oavsett vad folk säger om honom.
Men jag kan hålla med om att det inte går att diskutera för det verkar ju vara svårt att köpa mitt svar oavsett vad jag säger.
Citera
2024-06-20, 12:47
Medlem
Citat:

Kan du med 100 % säkerhet stå för att du vet att det är Jocke bakom användarnamnet?
Citera
2024-06-20, 12:57
Medlem
Citat:

Visa prints eller GTFO
Citera
2024-06-20, 13:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi

Du har så rätt i allt du skriver ovan
Senast redigerad av Dopy 2024-06-20 kl. 14:25.
Citera
2024-06-20, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Kan du med 100 % säkerhet stå för att du vet att det är Jocke bakom användarnamnet?

Så klart kan inte det bevisas för det hade ju varit EXTRA EXTRA likt gammalmedia när de vill ha uppmärksamhet när något viktigt har hänt.

Jag ställer mig väldigt tveksam till detta.

Betyder det att det klistras och klipps nu.
Citera
2024-06-20, 17:55
Medlem
kanblikuls avatar
Vet någon om Jockiboi uppfyllde sin största dröm i Frankrike?

https://ibb.co/NYGvTyD (på plats 3)
https://jockiboi.wordpress.com/

Hans video från Frankrike har låg energi helt plötsligt. Blev han utslängd? Vet TV4 om han uppfyllde drömmen som han själv beskriver som pedofili?

EDIT: En hel kvart har gått, vart är ni(3st) Pontus Rasmusson och Jockiboi-försvarare??!?!?!?
Senast redigerad av kanblikul 2024-06-20 kl. 18:33.
Citera
2024-06-20, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag har bara bett om bevis på saker som ni skrivit om Jocke. Många skriver så mycket negativt men kan inte styrka det på nått sätt.
Jag har hela tiden sagt att han har inte gjort alla rätt i livet men han har haft en otroligt tuff barndom och varit väldigt ensam, men från de han har gått från till idag tycker jag är ganska imponerande oavsett vad folk säger om honom.
Men jag kan hålla med om att det inte går att diskutera för det verkar ju vara svårt att köpa mitt svar oavsett vad jag säger.

Vad har han gått till idag då?
Tycker att han beter sig väldigt omoget i jämförelse med andra stora influenser som tex Therese Lindgren.

Jag tycker inte han gått långt alls. Vad är skillnaden på han och en McDonalds arbetare? En McDonalds arbetare måste passa tider, jobba varje dag, lyssna på direktiv, vara mentalt stabil för att behålla jobbet.
Jockiboi har gjort till en början videos där han kopierar amerikanska Youtubers där de fejkar pranks.

Visst det är lite smart att kopiera koncept som ännu inte finns i Sverige.
Men skulle inte säga att det är svårare än att jobba på McDonalds
Citera
2024-06-21, 00:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Vet någon om Jockiboi uppfyllde sin största dröm i Frankrike?

https://ibb.co/NYGvTyD (på plats 3)
https://jockiboi.wordpress.com/

Hans video från Frankrike har låg energi helt plötsligt. Blev han utslängd? Vet TV4 om han uppfyllde drömmen som han själv beskriver som pedofili?

EDIT: En hel kvart har gått, vart är ni(3st) Pontus Rasmusson och Jockiboi-försvarare??!?!?!?
Enligt användare i denna tråd är det okej att bete sig som jocke om man haft en jobbig uppväxt.
Senast redigerad av Dopy 2024-06-21 kl. 01:22.
Citera
2024-06-21, 05:20
Medlem
Pallals avatar
Varför postar dom 3 ggr per vecka nu?
Senast redigerad av Pallal 2024-06-21 kl. 05:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in