Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Men den där gamla skiten har jag nog sett något om. Har sett vad Cluee har lagt ut men det ändrar inte min åsikt.
Den där gamla skiten skedde när Jocke hade varit straffmyndig i mer än 10 år.
Vid vilken ålder blev Joakim Lundell myndig
nog för att behöva stå för sina handlingar? Vid 35? Blir han det vid 40?
Jag har några prints som visar att han fortfarande säger exakt samma saker. Jag undrar om du på heder och samvete kan säga att du släpper hans rygg då? Eller om du kommer att försvara honom även ifall han blir dömd för sina brottsliga gärningar. Hans brott handlar om alla gånger han med berått mod har slagit personers liv i spillror.
Du försvarar en shuno som uppviglar till självmord.
Du försvarar en shuno som begått sexualbrott som i lagboken faller under våldtäkt
Du försvarar en shuno som lurat barn på pengar i 10 år
Du försvarar en shuno som ljugit dig och alla följare rakt upp i ansiktet i 10 år
Du försvarar en shuno som undanhåller oss våra skattepengar
Du försvarar en shuno som
Du försvarar en man som bakom kulisserna, försöker få en person att ta livet av sig
Du kommer nog anmäla för falsk ryktesspridning. Fråga helst om källa först. Förmodligen vet du om att det är sant, men gör allt du kan för att det inte ska upptäckas av fler.
Skulle Joakim börja streama? Vad skulle han göra i sina streams? Vill han börja för att han vill vara som Chrippa? Jag ställer frågan eftersom du säger att inneha en podd är likställt med att vilka vara som Jocke och Jonna.