Citat:
Ursprungligen postat av
DrFilip
Det är för att sätta diagnoser på er. Ni saknar självinsikt. Ni saknar normala spärrar. Ni är farliga för samhället. Ni sitter här och sprider lögner om utsatta föräldrar och barn, allt för att ni ska få utlopp för era sadistiska lustar. Ni är sjuka. Ni ser inte att samhället faller sönder och samman med en socialtjänst och domstolar som är fullständigt rättsosäkra. Ni behöver en doktor.
Vill du veta det roliga med allt det här? I slutet på dagen är ni fortfarande barnlösa, och i morgon bitti kommer ni också vara det. Dagen efter också, o sen dagen efter det. Ytterligare 360 dagar till så kommer ni fortfarande inte ha några barn. Här nånstans kan vi nog loopa det och sätta det på ”oändligt”.
Det värmer i hjärtat att veta att dom hamnat nånstans tryggt. Så dom slipper höra hur dåligt bla EÅV är av bittra mamma, hur sjukhuset kidnappat ens son, hur mamsen försökt kidnappa en o fly till polen, hur mamsen sålt delar av en till gamla gubbar.
Men jag håller med, ibland händer misstag så barn trots allt får komma hem till samma dåliga hemförhållanden. Till knarkiga misslyckade föräldrar som dödar en unge på under ett års tid som klarat sig galant de 3 första åren hos fostermamma. Som surprise surprise ert gäng tar i försvar.
Men ja det är klart fostermamman är den farliga och inte dom biologiska föräldrarna. Ni är änglar, aldrig nå konstigt med er. Ni blir mobbade och det är så synd om er på flera plan. Allmänheten mobbar er samt alla svenska myndigheter, eudomstolen mfl.
Förändra er och följa soc rekommendationer är något ni inte tänker göra, no sir. Det hade ju kanske lett till att barnen kommer hem. Hur ska man då kunna slösa livet på att skrika om hur orättvist allt är när de är ens egna fel?
———
Gör ett litet tillägg. Skulle jag bli koko i huvudet som tex Marlene hoppas jag på att någon tar mina barn. Antingen partner, släkt eller soc om inga andra alternativ finns. Ett barn ska inte behöva gå igenom sådan trauma.