2024-06-20, 23:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrFilip

....håna utsatta föräldrar och människor som vill barns bästa,

Nej jag hånar inga utsatta föräldrar eller människor som vill barns bästa. Jag hånar bara tokjävlar som bevisat att dom är så pass skadliga för sina barn att våra statliga myndigheters skyddsmekanismer måste slå till och rädda ungarna undan. Dessa satans avarter till "föräldrar" är aldrig "utsatta". Spöstraff på torget är vad dom borde ha, dom ska vara jävligt glada att det bara blir lite hån.

Citat:

Då antar jag att ni talar om det för era eventuella barn att ni njuter av att håna utsatta barns föräldrar på nätet, så att även barn som läser era hån mår dåligt.
/DrFilip

Nja man säger väl kanske inte på det viset men klart man lär ungar tidigt att identifiera byfånarna, förlorarna och tokjävlarna i samhället.
Sånt lär alla ansvarsfulla normala föräldrar sina barn. Och visst är det ok att skratta lite och peka finger åt dom!
Ett mycket bra exempel är såna som står och skriker utanför soc eller på stan. Ungarna blir ju initialt rädda för såna och då kan man avdramatisera det hela med att skämta om tokjävlarna och göra dom till pajaser i barnens ögon.

Barn ska inte läsa på Flashback så låter nån förälder dem göra det ligger det på den. Men även där får jag säga att det är tyvärr en del av livet.

Dom fattar troligen tidigt att deras biologiska föräldrar är total skit som satt dom i en sån situation att dom behöver läsa om sig själva på nätet och tar nog därmed avstånd! Så då har man ju gjort lite nytta tänker jag.

Citat:

Det i sig visar på era totala misslyckanden som föräldrar.

/DrFilip

Ja precis, det är nog pga totala misslyckanden som vi har våra härliga ungar tryggt hemma hos oss medan vissa andra står och vrålar utanför soc och aldrig nånsin mer kommer att få träffa sina barn. Så är det nog.
Senast redigerad av Lailatjej 2024-06-20 kl. 23:06.
2024-06-20, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kraven är lite hårda för tvångsvård och hon uppfyller inte a
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja jag vet tyvärr hur svårt det är att få till en LPT
Hur sjuka är ni som skriver öppet om en utsatt förälder på detta sätt? Ni stalkar och sätter diagnoser, ni är fullständigtvsjuka som ni håller på.
2024-06-20, 23:06
Avslutad
Citat:
Hur sjuka är ni som skriver öppet om en utsatt förälder på detta sätt? Ni stalkar och sätter diagnoser, ni är fullständigt sjuka som ni håller på.

Jaa du e ju doktor Filip så du vet nog!
2024-06-20, 23:30
Avslutad
Citat:
Ja, där ser man, då kommer du in och går i försvarsställning. Stackars barn att ha en sådan förälder, att ha en mobbarmördare som förälder.

Där ser man vilka galningar dessa socialsekreterare med anhang är. Hånar och psykar utsatta föräldrar och barn både på nätet och ute i verkligheten.

En mobbarmördare är väl nåt bra, en som mördar mobbare? Låter som en superhjälte.

Återigen då du verkar väldigt väldigt väldigt trög; Detta är inga "utsatta" föräldrar. Dom har själva satt sig och sina ungar i skiten genom att vara helt jävla rubbade och vansköta sina barn. Patrask är vad dom är.
2024-06-20, 23:38
Medlem
Citat:
Hur sjuka är ni som skriver öppet om en utsatt förälder på detta sätt? Ni stalkar och sätter diagnoser, ni är fullständigtvsjuka som ni håller på.
Diagnoserna på LejonM. har psykiatrin satt för mer än 10 år sedan , nu är hemflytt av barnet på gång till pappan och mamman har sagt att hon vägrar att träffa pojken för att hon inte vill se hur skadad han är , samma sak gjorde hon med de 2 äldre när de omhändertogs , de 3 första lämnade hon bakom sig i Brasilien när de var några år
2024-06-20, 23:42
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Nej, du har skrivit över 2.200 inlägg här i tråden fulla av lögner och förtal, i syfte att skada barn. Du är drivande i denna soc-älskarsekt vars enda mål är att allvarligt skada barn.

Hur friska är ni två på en skala? Två människor som påstår sig vara vuxna och har barn till och med som på fullaste allvar tillbringar tid åt att njuta av att håna utsatta föräldrar och människor som vill barns bästa, dessa två vuxna människor mår inte bra inombords.

Då antar jag att ni talar om det för era eventuella barn att ni njuter av att håna utsatta barns föräldrar på nätet, så att även barn som läser era hån mår dåligt. Stackars era eventuella barn som får det förklarat för sig att det är en del av vuxenlivet. Det i sig visar på era totala misslyckanden som föräldrar.

Inga smarta människor som kommer in här i tråden tror på fullt allvar att ni mår bra.

Oj shit, Nariiouh, du har en telefon med internetuppkoppling och sitter med den på arbetstid för att håna utsatta barn och föräldrar. Vilken hemsk insyn man får i människors psyke ibland.
/DrFilip

Ptja Fia mfl skiter ju i om sina barn kollar på lives dom sitter o skriker i samt blottar deras liv så varför skulle jag bry mig? Knappast så dom mår bättre av att morsan blottar deras liv o hennes förfall.
Nej pedofili mm är inte att se till barns bästa, därför ni inte har några barn kvar.
Ja eftersom du inte verkar förstå hur man kan sitta på fb annars. Då får man ju förklara såna simpla saker för dig. Jag har till skillnad från ditt gäng inte tid för att sitta i lives hela dagarna. Det kan bara arbetslösa bidragstagare som ni göra.
Löjligt att du signerar med dr när du inte är någon.
Senast redigerad av Nariiouh 2024-06-20 kl. 23:45.
2024-06-20, 23:44
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ponera att en av dessa 60 personer råkar få syn på din mobil när du ligger däckad i ett buskage, hen ser att du är inloggad som Nariiouh på Flashback och börjar studera saken lite närmare och ser dina hundratals oerhört hånfulla inlägg här och ser sin chans att hämnas på dig för allt ont du gjort personen.

Personen tar skärmdumpar på dina mest hånfulla inlägg, skickar dem till sig och knackar sedan i glaset och visar dem på storbildsskärm en efter en för hela sällskapet att ta del av, som en rolig grej så där på midsommaraftonen. Av 60 pers finns det alltid några som tar totalt avstånd från dig.

Pappan till dina barn röker på, du själv är aspackad och man ser att du mår riktigt dåligt psykiskt när du skryter om att du njuter av att håna människor på nätet, det hela leder till en orosanmälan. Det kan gå riktigt illa.

Vilken tur att jag är nykterist och inte heller hör till white trash segmentet av befolkningen som verkar vara överrepresenterad i LVU-målen. Nu slipper du oroa dig för att något ont ska hända mig.
Fö tror jag ingen skulle bry sig änmindre ta min telefon. Så intressant är inte ens jag att snoka i.
Bilnycklarna kanske, har en rolig bil.
Senast redigerad av Nariiouh 2024-06-20 kl. 23:46.
2024-06-21, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Ptja
Löjligt att du signerar med dr när du inte är någon.
Det är för att sätta diagnoser på er. Ni saknar självinsikt. Ni saknar normala spärrar. Ni är farliga för samhället. Ni sitter här och sprider lögner om utsatta föräldrar och barn, allt för att ni ska få utlopp för era sadistiska lustar. Ni är sjuka. Ni ser inte att samhället faller sönder och samman med en socialtjänst och domstolar som är fullständigt rättsosäkra. Ni behöver en doktor.
2024-06-21, 00:16
Medlem
Citat:
Din sjuka maniska människa som skriver om människor här. Hur mycket får du i pröjs för att skrämma föräldrar från att protestera mot socialtjänsten? Sjuka människa.
Skrämma föräldrar från att protestera , du fattar inte ens att de skrikande ute på gatorna struntar fullständigt vad folk tycker om deras gapande , ingen av dem uppmärksammas positivt av de instanser som kan ge dem möjlighet att få kontakt med sina barn , de kommer längre och längre ifrån detta ju mer de står och skriker eftersom det visar hur labila och icke fungerande de är.
De som fått hem sina barn har fått det genom att utan att göra mycket väsen arbetat med de brister som lett till lvu , F*a blir bara upprörd om någon berättar vad de gjort för att få hem sina barn och kan inte ens låtsas låta glad för deras skull när de berättar att barnen kommit hem
2024-06-21, 00:18
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Det är för att sätta diagnoser på er. Ni saknar självinsikt. Ni saknar normala spärrar. Ni är farliga för samhället. Ni sitter här och sprider lögner om utsatta föräldrar och barn, allt för att ni ska få utlopp för era sadistiska lustar. Ni är sjuka. Ni ser inte att samhället faller sönder och samman med en socialtjänst och domstolar som är fullständigt rättsosäkra. Ni behöver en doktor.

Vill du veta det roliga med allt det här? I slutet på dagen är ni fortfarande barnlösa, och i morgon bitti kommer ni också vara det. Dagen efter också, o sen dagen efter det. Ytterligare 360 dagar till så kommer ni fortfarande inte ha några barn. Här nånstans kan vi nog loopa det och sätta det på ”oändligt”.

Det värmer i hjärtat att veta att dom hamnat nånstans tryggt. Så dom slipper höra hur dåligt bla EÅV är av bittra mamma, hur sjukhuset kidnappat ens son, hur mamsen försökt kidnappa en o fly till polen, hur mamsen sålt delar av en till gamla gubbar.

Men jag håller med, ibland händer misstag så barn trots allt får komma hem till samma dåliga hemförhållanden. Till knarkiga misslyckade föräldrar som dödar en unge på under ett års tid som klarat sig galant de 3 första åren hos fostermamma. Som surprise surprise ert gäng tar i försvar.

Men ja det är klart fostermamman är den farliga och inte dom biologiska föräldrarna. Ni är änglar, aldrig nå konstigt med er. Ni blir mobbade och det är så synd om er på flera plan. Allmänheten mobbar er samt alla svenska myndigheter, eudomstolen mfl.
Förändra er och följa soc rekommendationer är något ni inte tänker göra, no sir. Det hade ju kanske lett till att barnen kommer hem. Hur ska man då kunna slösa livet på att skrika om hur orättvist allt är när de är ens egna fel?

———
Gör ett litet tillägg. Skulle jag bli koko i huvudet som tex Marlene hoppas jag på att någon tar mina barn. Antingen partner, släkt eller soc om inga andra alternativ finns. Ett barn ska inte behöva gå igenom sådan trauma.
Senast redigerad av Nariiouh 2024-06-21 kl. 00:23.
2024-06-21, 00:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Vill du veta det roliga med allt det här? I slutet på dagen är ni fortfarande barnlösa, och i morgon bitti kommer ni också vara det. Dagen efter också, o sen dagen efter det. Ytterligare 360 dagar till så kommer ni fortfarande inte ha några barn. Här nånstans kan vi nog loopa det och sätta det på ”oändligt”.

Det värmer i hjärtat att veta att dom hamnat nånstans tryggt. Så dom slipper höra hur dåligt bla EÅV är av bittra mamma, hur sjukhuset kidnappat ens son, hur mamsen försökt kidnappa en o fly till polen, hur mamsen sålt delar av en till gamla gubbar.

Men jag håller med, ibland händer misstag så barn trots allt får komma hem till samma dåliga hemförhållanden. Till knarkiga misslyckade föräldrar som dödar en unge på under ett års tid som klarat sig galant de 3 första åren hos fostermamma. Som surprise surprise ert gäng tar i försvar.

Men ja det är klart fostermamman är den farliga och inte dom biologiska föräldrarna. Ni är änglar, aldrig nå konstigt med er. Ni blir mobbade och det är så synd om er på flera plan. Allmänheten mobbar er samt alla svenska myndigheter, eudomstolen mfl.
Förändra er och följa soc rekommendationer är något ni inte tänker göra, no sir. Det hade ju kanske lett till att barnen kommer hem. Hur ska man då kunna slösa livet på att skrika om hur orättvist allt är när de är ens egna fel?

———
Gör ett litet tillägg. Skulle jag bli koko i huvudet som tex Marlene hoppas jag på att någon tar mina barn. Antingen partner, släkt eller soc om inga andra alternativ finns. Ett barn ska inte behöva gå igenom sådan trauma.

Så oerhört bra och riktigt skrivet av dig som vanligt Nariiouh! ❤ Blir varm i hela kroppen av att veta att du, Adina, Septemberflicka och alla ni andra vettiga folk i tråden finns därute! Tillsammans kan vi skydda utsatta och oskyldiga barn från deras psyksjuka och komplett värdelösa såkallade "föräldrar".

Citat:
Ponera att en av dessa 60 personer råkar få syn på din mobil när du ligger däckad i ett buskage, hen ser att du är inloggad som Nariiouh på Flashback och börjar studera saken lite närmare och ser dina hundratals oerhört hånfulla inlägg här och ser sin chans att hämnas på dig för allt ont du gjort personen.

Personen tar skärmdumpar på dina mest hånfulla inlägg, skickar dem till sig och knackar sedan i glaset och visar dem på storbildsskärm en efter en för hela sällskapet att ta del av, som en rolig grej så där på midsommaraftonen. Av 60 pers finns det alltid några som tar totalt avstånd från dig.

Pappan till dina barn röker på, du själv är aspackad och man ser att du mår riktigt dåligt psykiskt när du skryter om att du njuter av att håna människor på nätet, det hela leder till en orosanmälan. Det kan gå riktigt illa.

Så detaljerat och inlevelsefullt skrivet att det måste vara självupplevt, allt annat är helt uteslutet.
Med en ändring av den detaljen att pappan till dina barn både rökte på och jonkade.
2024-06-21, 00:47
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Så oerhört bra och riktigt skrivet av dig som vanligt Nariiouh! ❤ Blir varm i hela kroppen av att veta att du, Adina, Septemberflicka och alla ni andra vettiga folk i tråden finns därute! Tillsammans kan vi skydda utsatta och oskyldiga barn från deras psyksjuka och komplett värdelösa såkallade "föräldrar".

Det samma fina du ❣️❣️

Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej

Så detaljerat och inlevelsefullt skrivet att det måste vara självupplevt, allt annat är helt uteslutet.
Med en ändring av den detaljen att pappan till dina barn både rökte på och jonkade.

Haha eller hur?! 😂
Kanske var så soc fick vetskap om pedofilalbumet i telefonen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in